Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
THE RELATIONSHIP BETWEEN SOME KINEMATIC PARAMETERS WITH THE
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Perič, Tomáš
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: The aim of this study was to determine how the performance of the Egyptian high jumpers is depending on the kinematic parameters of a take-off phase. The sample of the study has been selected from competitors of the high ...
Souhrn Cílem studie bylo porovnat vztah mezi výkonností ve skoku vysokém a kinematickými parametry odrazové fáze u egyptských skokanů do výšky. Vzorek probandů byl vybrán ze skokanů národního egyptského týmu. Výzkum byl ...
Souhrn Cílem studie bylo porovnat vztah mezi výkonností ve skoku vysokém a kinematickými parametry odrazové fáze u egyptských skokanů do výšky. Vzorek probandů byl vybrán ze skokanů národního egyptského týmu. Výzkum byl ...
The relationship between multilateral development and specific sport skill acquisition in middle childhood
Vztah mezi úrovní všestrannosti a osvojením specifických sportovních dovedností u dětí v mladším školním věku
Dizertační práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Perič, Tomáš
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: V dlouhodobé koncepci sportovního tréninku je v prvních etapách, tedy ve sportovní přípravě dětí, doporučována takzvaná všestranná sportovní příprava. Tato všestranná sportovní příprava je spojována s mnoha benefity, jako ...
In the first stages of long-term athlete development, the so-called multilateral development is recommended. It means that children should engage in a variety of different sports during their formative years. Multilateral ...
In the first stages of long-term athlete development, the so-called multilateral development is recommended. It means that children should engage in a variety of different sports during their formative years. Multilateral ...