Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 103
Management sportovni akce - 6 Nations
Management of sporting events - 6 Nations
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voráček, Josef
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 13. 09. 2012
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Organizace sportovní akce - 6 Nations Cíle: Cílem diplomové práce bude přiblížit a definovat problematiku spojenou s organizací sportovní akce 6 Nations. Celá organizace akce bude popsána a následně budou zanalyzovány ...
Title: Management of sporting event - 6 Nations Objectives: Target of the thesis is brought and defines problems with organization sport action 6 Nations. Whole organization will be describe and next will be analyzed the ...
Title: Management of sporting event - 6 Nations Objectives: Target of the thesis is brought and defines problems with organization sport action 6 Nations. Whole organization will be describe and next will be analyzed the ...
Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o.
Marketing Communications of HISPORT Ltd. Company
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voráček, Josef
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 09. 05. 2013
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název práce: Marketingová komunikace společnosti HISPORT, s.r.o. Cíle práce: Cílem je na základě provedených analýz popsat a zhodnotit současnou situaci marketingové komunikace společnosti. V návaznosti na to vytvořit ...
Title: Marketing Communications of HISPORT Ltd. Company Goal: The goal is to describe and evaluate the current situation of marketing communications of HISPORT Ltd. company based on analyses, which were made. Then in the ...
Title: Marketing Communications of HISPORT Ltd. Company Goal: The goal is to describe and evaluate the current situation of marketing communications of HISPORT Ltd. company based on analyses, which were made. Then in the ...
Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy
Comparison of marketing communication of selected Chance League hockey clubs
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čáslavová, Eva
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 02. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Komparace marketingové komunikace vybraných hokejových klubů Chance Ligy Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnat marketingovou komunikaci vybraných hokejových klubů. Metody: V této práci byly použity ...
Title: Comparison of marketing communication of selected Chance League hockey clubs Objectives: The following bachelor thesis is focused on the analysis and comparison of the current marketing communication of three ice ...
Title: Comparison of marketing communication of selected Chance League hockey clubs Objectives: The following bachelor thesis is focused on the analysis and comparison of the current marketing communication of three ice ...
Marketingový plán fitness centra Trinity
The marketing plan of Trinity Fitness
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voráček, Josef
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 11. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název práce: MARKETINGOVÝ PLÁN FITNESS CENTRA TRINITY Cíle práce: S využitím sekundárních dat provést situační analýzu fitness centra Trinity a na jejím základě vytvořit návrh marketingového plánu, který by fitness centru ...
Title: THE MARKETING PLAN OF TRINITY FITNESS Goals: Carry out situational analysis of Trinity fitness by using a secondary data. Based on this to design a marketing plan that will help consolidate Trinity fitness market ...
Title: THE MARKETING PLAN OF TRINITY FITNESS Goals: Carry out situational analysis of Trinity fitness by using a secondary data. Based on this to design a marketing plan that will help consolidate Trinity fitness market ...
Zdokonalení managementu neziskové organizace Sportovní klub vozíčkářů Sharks
Improvement of management of non-profit organizations Sportclub of disabled athletes Sharks
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čáslavová, Eva
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 09. 2011
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analýza současné situace managementu ve Sportovním klubu vozíčkářů Sharks na jejímž základě autorka navrhuje koncept implementace řízení uvedeného klubu. Analýza je zaměřena na hlavní manažerské ...
The general aim of the bachelor theses is focused in analyse of curent management position within the sports club of wheelchair bound caled Sharks. On its behalf the authoress is suggesting an implementation concept of ...
The general aim of the bachelor theses is focused in analyse of curent management position within the sports club of wheelchair bound caled Sharks. On its behalf the authoress is suggesting an implementation concept of ...
Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu
The position of Air Jordan brand on the market
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voráček, Josef
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Title: The position of Air Jordan brand on the market Aim: The purpose of this thesis is to design measures that would improve the position of Air Jordan brand on the czech market with basketball equipment. These measures ...
Název: Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza postavení produktů značky Air Jordan v povědomí veřejnosti a na jejím základě navrhnout taková opatření, ...
Název: Postavení produktů basketbalové značky Air Jordan na trhu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza postavení produktů značky Air Jordan v povědomí veřejnosti a na jejím základě navrhnout taková opatření, ...
Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení
Marketing mix of FK Pardubice and proposals for its improvement
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Omcirk, Vilém
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 12. 01. 2016
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení Cíle: Rozbor jednotlivých marketingových nástrojů, které tvoří marketingový mix sportovního klubu. Zjištění názorů fanoušků k marketingu klubu a následně ...
Title: Marketing mix of FK Pardubice and proposals for its improvement. Targets: Analysis of various marketing instruments that form the marketing mix sports club. Determine the views of fans for marketing the club and ...
Title: Marketing mix of FK Pardubice and proposals for its improvement. Targets: Analysis of various marketing instruments that form the marketing mix sports club. Determine the views of fans for marketing the club and ...
Využití Facebooku v marketingové komunikaci FORTUNA:LIGY
Utilization of Facebook in FORTUNA:LIGA's Marketing Communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Voráček, Josef
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 25. 08. 2020
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Využití Facebooku v marketingové komunikaci FORTUNA:LIGY. Cíle: Cílem této práce je vyvodit doporučení pro zlepšení využívání sociální sítě Facebook v rámci marketingové komunikace FORTUNA:LIGY. Metody: Hlavní ...
Title: Utilization of Facebook in FORTUNA:LIGA's Marketing Communication. Objectives: The objective of this bachelor's thesis is to conclude recommendations to improve the utilization of Facebook in FORTUNA:LIGA's marketing ...
Title: Utilization of Facebook in FORTUNA:LIGA's Marketing Communication. Objectives: The objective of this bachelor's thesis is to conclude recommendations to improve the utilization of Facebook in FORTUNA:LIGA's marketing ...
Analýza souboru účastníků vybraných běžeckých akcí
Analysis of participants on selected running events
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janák, Vladimír
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 15. 01. 2018
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Title: Analysis of selected running events Objectives: The goal of this diploma thesis is to analyse participants taking part in particular running competitions and their relationship to running. Furthermore, to obtain ...
Název: Analýza souboru účastníků vybraných běžeckých akcí Cíle: Cílem práce je analýza běžců účastnících se konkrétních běžeckých závodů a jejich vztah k běhání. Získání informací v závislosti na životním stylu, vzdělání, ...
Název: Analýza souboru účastníků vybraných běžeckých akcí Cíle: Cílem práce je analýza běžců účastnících se konkrétních běžeckých závodů a jejich vztah k běhání. Získání informací v závislosti na životním stylu, vzdělání, ...
Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou
Marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šíma, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 03. 05. 2016
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Marketingový mix lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je analýza marketingového mixu služeb lyžařské školy Classic Ski School v Rokytnici nad Jizerou ...
Title: Marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou Objectives: The aim of the diploma thesis is to analyse marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou. The analysis includes comparison of ...
Title: Marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou Objectives: The aim of the diploma thesis is to analyse marketing mix of Classic Ski School in Rokytnice nad Jizerou. The analysis includes comparison of ...