Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Nástroje Public Relations hokejového klubu HKM Zvolen
Public Relations tools and activities of ice-hockey team HKM Zvolen
Nástroje Public Relations hokejového týmu HKM Zvolen
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janák, Vladimír
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 17. 09. 2014
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Názov práce: Nástroje Public Relations hokejového klubu HKM Zvolen Ciele práce: Cieľom práce je analýza a zhodnotenie nástrojov a aktivít public relations, ktoré hokejový klub HKM Zvolen vytvára a smeruje na cieľovú skupinu ...
Title: Public Relations tools and activities of ice-hockey team HKM Zvolen Goals: The objective is to analyze and appraise Public Relations tools and activities of ice- hockey club HKM Zvolen which are aimed at target group ...
Title: Public Relations tools and activities of ice-hockey team HKM Zvolen Goals: The objective is to analyze and appraise Public Relations tools and activities of ice- hockey club HKM Zvolen which are aimed at target group ...
Ponuka výkonov pre partnerov vybraných českých a slovenských futbalových klubov Synot ligy a Fortuna ligy v období ekonomickej krízy
Achievements offer for partners of selected Czech and Slovak football clubs of Synot liga and Fortuna liga during economic crisis
Nabídka výkonů pro partnery vybraných českých a slovenských klubů Synot ligy a Fortuna ligy v období ekonomické krize
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čáslavová, Eva
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 06. 05. 2015
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Názov: Ciele: Metódy: Výsledky: Kľúčové slová: Ponuka výkonov pre partnerov vybraných českých a slovenských futbalových klubov Synot ligy a Fortuna ligy v období ekonomickej krízy Cieľom diplomovej práce je na základe ...
Title: Objectives: Methods: Results: Keywords: Achievements offer for partners of selected Czech and Slovak football clubs of Synot liga and Fortuna liga during economic crisis The aim of this thesis is on the basis of ...
Title: Objectives: Methods: Results: Keywords: Achievements offer for partners of selected Czech and Slovak football clubs of Synot liga and Fortuna liga during economic crisis The aim of this thesis is on the basis of ...
Komunikácia v mládežníckom športovom tíme
Communication in junior sport team
Komunikace v mládežnickém sportovním týmu
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janák, Vladimír
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 16. 05. 2017
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Komunikace v mládežníckem sportovním týmu. Cíl: Hlavním cílem této práce bylo zjistit, jaké komunikační styly, projevy a znaky mají vlyv na hráče během tréninkového procesu a vyhodnotit je. Metody: V této práci byla ...
Topic: Comunication in junior sports team Object: The main goal of this Thesis was to find and evaluate communication techniques, forms and signs, which have the most effect on players during the training process. Metodology: ...
Topic: Comunication in junior sports team Object: The main goal of this Thesis was to find and evaluate communication techniques, forms and signs, which have the most effect on players during the training process. Metodology: ...
Komparácia prosperity vybraných českých a slovenských lyžiarskych stredísk
Financial comparison of Czech and Slovak ski resorts
Komparace prosperity lyžařských středisek
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štědroň, Bohumír
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 12. 01. 2016
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Názov: Komparácia prosperity vybraných českých a slovenských lyžiarskych stredísk Ciele: Cieľom práce je aplikovať metódy finančnej analýzy na výkazy vybraných lyžiarskych stredísk v Česku a na Slovensku. Diplomová práca ...
Title: Financial comparison of Czech and Slovak ski resorts Objectives: The aim of this thesis is to compare financial situation of selected Czech and Slovak ski resorts and on the basis of financial analysis to assess the ...
Title: Financial comparison of Czech and Slovak ski resorts Objectives: The aim of this thesis is to compare financial situation of selected Czech and Slovak ski resorts and on the basis of financial analysis to assess the ...
Vývoj a analýza marketingu ČOV se zaměřením na sponzoring
Marketing development and analysis of the ČOV focused on sponsorship
Vývoj a analýza marketingu ČOV se zaměřením na sponzoring
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 16. 09. 2013
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Vývoj a analýza marketingu ČOV se zaměřením na sponzoring Cíle: Cílem diplomové práce je zhodnocení vývoje marketingu od založení marketingové agentury Česká olympijská as, spokojenosti partnerů s protinabídkou a ...
Title: Marketing development and analysis of the ČOV focused on sponsorship Objectives: The aim of this thesis is to evaluate the marketing development since the marketing agency Česká olympijská a.s. was established, ...
Title: Marketing development and analysis of the ČOV focused on sponsorship Objectives: The aim of this thesis is to evaluate the marketing development since the marketing agency Česká olympijská a.s. was established, ...
Typológia návštevníkov hádzanárskeho klubu HC SPORTA Hlohovec
Typology of Visitors of Handball Club HC SPORTA Hlohovec
Typologie návštěvníků házenkářskeho klubu HC SPORTA Hlohovec
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šíma, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 16. 09. 2016
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Název: Typologie návštěvníků házenkářského klubu HC SPORTA Hlohovec. Cíl: Hlavním cílem této práce bylo navrhnout typologii návštěvníků házenkářských zápasů klubu HC SPORTA Hlohovec. Metody: Data pro tvorbu typologie byla ...
Topic: Typology of Visitors of Handball Club HC SPORTA Hlohovec. Object: The main aim of this thesis has been to design the typology of visitors of Handball Club HC SPORTA Hlohovec handball club. Methodology: The data have ...
Topic: Typology of Visitors of Handball Club HC SPORTA Hlohovec. Object: The main aim of this thesis has been to design the typology of visitors of Handball Club HC SPORTA Hlohovec handball club. Methodology: The data have ...
Analýza športových výsledkov mladých českých športovcov na Európskych olympijských festivaloch mládeže (EYOF) a Olympijských hrách mládeže (YOG) v nadväznosti na ich účasť a športové výsledky na OH, ZOH.
Analysis of the sporting achievements of young Czech athletes at the European Olympic Youth Festivals (EYOF) and Youth Olympic Games (YOG) following their participation and sports results at Olympics.
Analýza sportovních výsledků mladých českých sportovců na Evropských olympijských festivalech mládeže (EYOF) a Olympijských hrách mládeže (YOG) v návaznosti na jejich účast a sportovní výsledky na OH, ZOH
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Doktor, Martin
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 11. 09. 2015
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Názov: Analýza športových výsledkov mladých českých športovcov na Európskych olympijských festivaloch mládeže (EYOF) a Olympijských hrách mládeže (YOG) v nadväznosti na ich účasť a športové výsledky na OH, ZOH Ciele: Cieľom ...
Title: Analysis of the sporting achievements of young Czech athletes at the European Olympic Youth Festivals (EYOF) and Youth Olympic Games (YOG) following their participation and sports results at Olympics Objectives: The ...
Title: Analysis of the sporting achievements of young Czech athletes at the European Olympic Youth Festivals (EYOF) and Youth Olympic Games (YOG) following their participation and sports results at Olympics Objectives: The ...
Imidž značky Umbro
Image Umbro Brand
Image značky Umbro
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Janák, Vladimír
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 10. 05. 2011
Fakulta / součást: Fakulta tělesné výchovy a sportu / Faculty of Physical Education and Sport
Abstrakt: Názov: Imidž značky Umbro Anotácia: Predmetom bakalárskej práce je zistiť imidž športovej značky Umbro. Prvá časť je venovaná spracovaniu literárnych premeňov objasňujúcich značku, jej známosť a imidž. Ďalej je popísaný ...
Title: Image Umbro brand Annotation: The objective of the bachelor thesis is to identify the image of the sports brand Umbro. The first section coveres the literature findings which desribes brand, brand knowledge and brand ...
Title: Image Umbro brand Annotation: The objective of the bachelor thesis is to identify the image of the sports brand Umbro. The first section coveres the literature findings which desribes brand, brand knowledge and brand ...