Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, ŠKODA AUTO a Peugeot na českém trhu
Comparison of marketing communication of Hyundai, ŠKODA AUTO and Peugeot on the Czech market
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: In the first part of bachelor's thesis "Comparison of marketing communication of Hyundai, Peugeot and ŠKODA on the Czech market", the general topic including theoretical background of international marketing is brought to ...
První část bakalářské práce "Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, Peugeot a ŠKODA na českém trhu" se věnuje představení tématu, včetně teoretických základů, na kterých mezinárodní marketing staví. V krátkosti ...
První část bakalářské práce "Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, Peugeot a ŠKODA na českém trhu" se věnuje představení tématu, včetně teoretických základů, na kterých mezinárodní marketing staví. V krátkosti ...
Užití dvojsmyslu v sexistické reklamě na materiálech ze soutěže Sexistické prasátečko
Use of lingustic ambiguity in sexist advertising demonstrated on works from the competition Sexistické prasátečko
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o dvojsmyslech v sexistické reklamě. Sexistická reklama využívá mnohých výrazových prostředků a jazykových jevů, ale dvojsmysl je jeden z nejoblíbenějších. Cílem práce je analyzovat jednotlivé ...
This bachelor thesis deals with double entendre in sexist advertising. Sexist advertising uses many vehicles of expression and linguistic phenomena but double entendre seems to be one of the most favourite ones. This thesis ...
This bachelor thesis deals with double entendre in sexist advertising. Sexist advertising uses many vehicles of expression and linguistic phenomena but double entendre seems to be one of the most favourite ones. This thesis ...
Marketing cílený na děti na příkladu mléčných výrobků
Marketing Targeting Children Illustrated with Dairy Products
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Máchová, Eva
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 19. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis at hand "Marketing Targeting Children Illustrated with Dairy Products" describes the specifics of advertising directed at children. It outlines how children are protected from the adverse effects of ...
Bakalářská práce Marketing cílený na děti na příkladu mléčných výrobků popisuje specifika reklamy zaměřené na děti. Práce se věnuje jak právnímu prostředí reklamy v České republice, tak organizacím, které se zabývají etikou ...
Bakalářská práce Marketing cílený na děti na příkladu mléčných výrobků popisuje specifika reklamy zaměřené na děti. Práce se věnuje jak právnímu prostředí reklamy v České republice, tak organizacím, které se zabývají etikou ...
Vnímání využití sexuality v marketingových kampaních
Perception of the use of sexuality in marketing campaigns
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zezulková, Markéta
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis titled "Perception of use of sexual motives in marketing campaigns" describes and analyses the use of sexual motives and how viewers perceive them according to the intensity of sexual information and ...
Bakalářská práce s názvem "Vnímání využití sexuálních motivů v marketingových kampaních" se zabývá problematikou motivů sexuality a jak jsou tyto motivy vnímány diváky v závislosti na intenzitě sexuálního sdělení a ...
Bakalářská práce s názvem "Vnímání využití sexuálních motivů v marketingových kampaních" se zabývá problematikou motivů sexuality a jak jsou tyto motivy vnímány diváky v závislosti na intenzitě sexuálního sdělení a ...
Analýza reklamní komunikace soukromých vysokých škol v roce 2013
Analysis of Advertising Communication of The Private Universities in 2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje reklamní komunikaci soukromých vysokých škol v Praze v roce 2013. Teoretická část práce nejprve mapuje tržní prostředí oblasti vysokoškolského vzdělávání v České republice, v němž soukromé vysoké ...
The thesis deals with the advertising communication of private higher educational institutions in Prague in 2013. The theoretical part describes the character of the marketplace of higher education in the Czech Republic ...
The thesis deals with the advertising communication of private higher educational institutions in Prague in 2013. The theoretical part describes the character of the marketplace of higher education in the Czech Republic ...
Analýza marketingové komunikace festivalu Žižkovská noc 2018
The Analysis of Marketing Communication of the Žižkovská noc festival 2018
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bezouška, Martin
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá marketingem hudebních festivalů. Za cíl si klade zjistit, jaké komunikační nástroje využívají organizátoři festivalu Žižkovská Noc a jak na ně nahlíží jeho cílové publikum. Pro tyto účely používá nástrojů ...
This bachelor's thesis aims to analyse the communication tools used by the organisers of Žižkovská Noc 2018 festival and how these are perceived by the target audience. The thesis provides theoretical base of marketing and ...
This bachelor's thesis aims to analyse the communication tools used by the organisers of Žižkovská Noc 2018 festival and how these are perceived by the target audience. The thesis provides theoretical base of marketing and ...
Pohled spotřebitelek na menstruační stigma v reklamách na menstruační produkty
Female consumer view on menstrual stigma in advertising of menstrual products
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježková, Tereza
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis deals with the perspective of female consumers on menstrual stigma in advertisements for menstrual products. Firstly, it focuses on how the view of menstruation was changed throughout history and how ...
Tato bakalářská práce se zabývá pohledem spotřebitelek na menstruační stigma v reklamách na menstruační produkty. Nejprve se věnuje tomu, jak se měnil pohled na menstruaci v průběhu dějin a jak se kolem ní utvářelo stigma. ...
Tato bakalářská práce se zabývá pohledem spotřebitelek na menstruační stigma v reklamách na menstruační produkty. Nejprve se věnuje tomu, jak se měnil pohled na menstruaci v průběhu dějin a jak se kolem ní utvářelo stigma. ...
Marketingové postupy na pornostránkách
Marketing Practices on Pornsites
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krobová, Tereza
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 25. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vztahem internetové pornografie a marketingové komunikace. Téma je aktuální, neboť zkoumá dynamický trh internetového pornoprůmyslu s fenoménem posledních desetiletí - marketingem. V teoretické ...
This bachelor thesis analyses the relation between internet pornography and marketing communication. The topic has lately been very relevant, as it examines the dynamic internet porn industry combined with the phenomenon ...
This bachelor thesis analyses the relation between internet pornography and marketing communication. The topic has lately been very relevant, as it examines the dynamic internet porn industry combined with the phenomenon ...
Regulace reklamy na léčiva v kontextu právní a etické úpravy v ČR
Regulation of advertising of pharmaceuticals in the contex of legal and ethical regulations in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Winter, Filip
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 23. 01. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá problematikou právní a etické regulace reklamy, konkrétně právní a etickou regulací reklamy na léčiva. Cílem práce je poskytnout ucelený náhled do předmětné problematiky a ilustrovat teoretické poznatky na ...
The bachelor thesis is concerned with legal and ethical regulation of advertising, notably with legal and ethical regulation of pharmaceutical advertising. The aim is to provide comprehensive insights into issues and to ...
The bachelor thesis is concerned with legal and ethical regulation of advertising, notably with legal and ethical regulation of pharmaceutical advertising. The aim is to provide comprehensive insights into issues and to ...