Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Analýza marketingové komunikace festivalu Žižkovská noc 2018
The Analysis of Marketing Communication of the Žižkovská noc festival 2018
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bezouška, Martin
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá marketingem hudebních festivalů. Za cíl si klade zjistit, jaké komunikační nástroje využívají organizátoři festivalu Žižkovská Noc a jak na ně nahlíží jeho cílové publikum. Pro tyto účely používá nástrojů ...
This bachelor's thesis aims to analyse the communication tools used by the organisers of Žižkovská Noc 2018 festival and how these are perceived by the target audience. The thesis provides theoretical base of marketing and ...
This bachelor's thesis aims to analyse the communication tools used by the organisers of Žižkovská Noc 2018 festival and how these are perceived by the target audience. The thesis provides theoretical base of marketing and ...