Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poucha, Tomáš
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 23. 01. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Jak komunikují komerční organizace směrem k zaměstnancům v době digitalizace? A daří se jim naplňovat specifické potřeby svých zaměstnanců? Tato práce se pokouší zmapovat interní komunikaci jakožto komplexní ...
How do organizations communicate to employees in the digital era? And how do they meet their specific needs? This work aims to map the complex knowledge of organizational communication in the context of current trends which ...
How do organizations communicate to employees in the digital era? And how do they meet their specific needs? This work aims to map the complex knowledge of organizational communication in the context of current trends which ...
Trends in Intercultural Marketing: The Reception of Starbucks in France and Czechia
Trendy v interkulturním marketingu: Vnímání kaváren Starbucks ve Francii a v České republice
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Globální značky jsou při svém marketingovém plánování vystaveny rozhodnutí, do jaké míry se adaptovat na kulturu lokality, do které expandují. V této bakalářské práci je zkoumáno, jakým způsobem se globální značka Starbucks ...
During the process of marketing planning, global brands must decide to what extent they adapt to the culture of the location in which they are expanding. This paper investigates the means with which a global brand such as ...
During the process of marketing planning, global brands must decide to what extent they adapt to the culture of the location in which they are expanding. This paper investigates the means with which a global brand such as ...
Kampaně proti rasismu a xenofobii v ČR se zaměřením na kampaň "Be Kind to Your Local Nazi"
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 16. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Beyond tourism: Development of place branding in the context of the City of Prague
Za hranice cestovního ruchu: Vývoj place brandingu v kontextu hl.m. Prahy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 13. 09. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: In today's global landscape, cities and regions are increasingly competing for investments, tourists, and talent, prompting the adoption of multi-dimensional branding strategies beyond tourism promotion. City branding has ...
V dnešním globálním prostředí města a regiony stále více soupeří o investice, turisty a talenty, což je důvodem k využívání nejen strategií propagace cestovního ruchu, ale i dalších strategií budování značky ve více rovinách. ...
V dnešním globálním prostředí města a regiony stále více soupeří o investice, turisty a talenty, což je důvodem k využívání nejen strategií propagace cestovního ruchu, ale i dalších strategií budování značky ve více rovinách. ...
Attitudes of Generation Y to Fashion Comsumption: The Zara Case
Postoje generace Y ke spotřebě módy na příkladu značky Zara
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této práce je prozkoumat postoje Generace Y ke konzumaci módy na příkladu značky Zary. Generace Y je dnes významným segmentem zákazníků na trhu a jak ukazují předchozí zprávy a studie, přemýšlejí jinak než předchozí ...
The purpose of this thesis is to investigate Generation Y's attitudes towards fashion consumption through the example of Zara. Generation Y is nowadays a significant segment of customers on the market and as the previous ...
The purpose of this thesis is to investigate Generation Y's attitudes towards fashion consumption through the example of Zara. Generation Y is nowadays a significant segment of customers on the market and as the previous ...
Strategic communication of sustainability and social responsibility of Plzeňský Prazdroj: A Case study of the Pro Chmel project
Strategická komunikace udržitelnosti a společesnké odpovědnosti Plzeňského Prazdroje: Případová studie projektu Pro Chmel
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 13. 09. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Although companies today are expected to be more socially engaged than ever before, and almost no company can avoid it, the topic of social responsibility and sustainable policies dates back to the 19th century. This paper ...
Ačkoli se dnes od organizací očekává, že budou společensky angažovanější než kdykoli předtím, a téměř žádná společnost se tomu nevyhne, téma společenské odpovědnosti udržitelné politiky se datuje až do 19. století. Tato ...
Ačkoli se dnes od organizací očekává, že budou společensky angažovanější než kdykoli předtím, a téměř žádná společnost se tomu nevyhne, téma společenské odpovědnosti udržitelné politiky se datuje až do 19. století. Tato ...