Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 38
Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014 se zabývá popisem společnosti PANDORA, její marketingovou strategií a formami komunikace, které aplikuje na českém trhu. Dále také popisuje vstup značky na ...
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the ...
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the ...
Esportový team jako nástroj marketingové komunikace
Esports team as a tool of marketing communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 16. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis Esports team as a tool of marketing communication describes the phenomenon of electronic sport and its possible usage as a tool of marketing communication. The goal of the thesis is to describe possibilities ...
Bakalářská práce Esportový tým jako nástroj marketingové komunikace se věnuje fenoménu esportu a jeho možného užití v marketingové komunikaci značek. Práce popisuje možnosti, které mohou komerční značky využít při oslovování ...
Bakalářská práce Esportový tým jako nástroj marketingové komunikace se věnuje fenoménu esportu a jeho možného užití v marketingové komunikaci značek. Práce popisuje možnosti, které mohou komerční značky využít při oslovování ...
Komparace marketingové komunikace společnosti Burger King v České republice a USA v letech 2019-2021
Comparation of marketing communication and positioning of the company Burger King in Czech republic and USA in the period of 2019-2021
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 22. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis deals with the comparison of the marketing communication of Burger King in the Czech Republic and the USA in the years 2019-2021. The theoretical part of the thesis contains an explanation of basic ...
Tato bakalářská práce se zabývá komparací marketingové komunikace společnosti Burger King v České republice a USA v letech 2019-2021. Teoretická část práce obsahuje výklad základních marketingových pojmů, jako je marketingový ...
Tato bakalářská práce se zabývá komparací marketingové komunikace společnosti Burger King v České republice a USA v letech 2019-2021. Teoretická část práce obsahuje výklad základních marketingových pojmů, jako je marketingový ...
Komunikační strategie společnosti Ambiente v letech 2012-2017
Communication strategy of the company Ambiente in 2012-2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis is focused on the description of the communication of the gastronomy company Ambiente restaurant, which includes over twenty different restaurants all over the Czech Republic. The reason I chose Ambiente ...
Bakalářská práce se zaměřuje na popis komunikace gastronomické společnosti Ambiente restaurants, která zahrnuje přes dvacet různorodých restaurací v celé České republice. Důvodem, proč jsem si vybrala právě Ambiente ...
Bakalářská práce se zaměřuje na popis komunikace gastronomické společnosti Ambiente restaurants, která zahrnuje přes dvacet různorodých restaurací v celé České republice. Důvodem, proč jsem si vybrala právě Ambiente ...
Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, ŠKODA AUTO a Peugeot na českém trhu
Comparison of marketing communication of Hyundai, ŠKODA AUTO and Peugeot on the Czech market
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: In the first part of bachelor's thesis "Comparison of marketing communication of Hyundai, Peugeot and ŠKODA on the Czech market", the general topic including theoretical background of international marketing is brought to ...
První část bakalářské práce "Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, Peugeot a ŠKODA na českém trhu" se věnuje představení tématu, včetně teoretických základů, na kterých mezinárodní marketing staví. V krátkosti ...
První část bakalářské práce "Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, Peugeot a ŠKODA na českém trhu" se věnuje představení tématu, včetně teoretických základů, na kterých mezinárodní marketing staví. V krátkosti ...
Komunikační aktivity ZOO Praha v období let 2010-12 a jejich historické souvislosti
Communication Activities of ZOO Prague in the Period 2010-12 and Their Historical Context
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Orban, Karol
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámení se základní problematikou art marketingu a komunikace neziskové organizace na příkladu ZOO Praha. Její metodou je pozorování a následná deskripce hlavních komunikačních a ...
This thesis aims to introduce and analyse the basic methods of arts marketing and marketing communications used by nonprofit organizations using the example of Prague Zoo. Selected method of this thesis is the observation ...
This thesis aims to introduce and analyse the basic methods of arts marketing and marketing communications used by nonprofit organizations using the example of Prague Zoo. Selected method of this thesis is the observation ...
Analýza komunikačních aktivit Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves
Analysis of the communication activities of the spa Ostrožská Nová Ves
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanská, Nora
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis analyzes communication activities of the Spa Sirnaté lázně Ostrožská Nová Ves in years 2010 - 2012. During this period, the communication activities and communication strategy of the spa were changed. The thesis ...
Bakalářská práce se věnuje Analýze komunikačních aktivit Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves v letech 2010 - 2012. Ve zmíněném časovém období došlo ke změně podoby komunikačních sdělení zkoumaného subjektu. Cílem práce je ...
Bakalářská práce se věnuje Analýze komunikačních aktivit Sirnatých lázní Ostrožská Nová Ves v letech 2010 - 2012. Ve zmíněném časovém období došlo ke změně podoby komunikačních sdělení zkoumaného subjektu. Cílem práce je ...
Marketingová komunikace značky FAT PIPE od roku 2016 do roku 2017
Marketing communication of FAT PIPE from 2016 to 2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Aim of my thesis is to analyze marketing communication of FAT PIPE from 2017 until now. The theoretical part defines marketing, marketing communication and its tools. Practical part is briefly describing the history of FAT ...
Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii ...
Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii ...
Marketingová komunikace Designbloku v letech 2009-2011
Marketing communication of Designblok in the years 2009-2011
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Analýza komunikačních aktivit 3.ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015
The Analysis of the Communication Activities of The 3. Light Festival SIGNAL in 2015
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 3. ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015" si klade za cíl představit možnosti organizací pořádající kulturní události z hlediska jejich komunikačních aktivit ...
The bachelor thesis "The Analysis of Communication Activities of the 3rd Light Festival SIGNAL in 2015" is aiming to present the options of organisations holding cultural events from the point of their communication ...
The bachelor thesis "The Analysis of Communication Activities of the 3rd Light Festival SIGNAL in 2015" is aiming to present the options of organisations holding cultural events from the point of their communication ...