Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 18
Vývoj reklamy v deníku Mladá fronta DNES v letech 2012-2016
The development of advertising in the daily newspaper Mladá fronta DNES between the years 2012-2016
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 26. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Diplomová práce Vývoj reklamy v deníku Mladá fronta DNES v letech 2012-2016 analyzuje vývoj a případné proměny inzerce v nejčtenějším seriózním českém deníku Mladá fronta DNES vydavatelství Mafra, a.s. v letech ...
The diploma thesis The development of advertising in the daily newspaper Mladá fronta DNES between the years 2012-2016 analyzes the development and possible changes of advertising in the Czech daily broadsheet Mladá fronta ...
The diploma thesis The development of advertising in the daily newspaper Mladá fronta DNES between the years 2012-2016 analyzes the development and possible changes of advertising in the Czech daily broadsheet Mladá fronta ...
European migration crisis in Czech and Austrian media
Evropská migrační krize v českých a rakouských médiích
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečas, Vlastimil
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 29. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The role of the media within the European migration crisis is the main topic of this work. In the theoretical part I explain the concepts and theories, as well as describe the media systems of the Czech Republic and Austria ...
Role médií v Evropské migrační krizi je hlavním tématem této práce. V teoretické části se věnuji vysvětlení pojmů, konceptů a teorií, popisuji mediální systémy zemí České republiky a Rakouska, které jsou předmětem výzkumné ...
Role médií v Evropské migrační krizi je hlavním tématem této práce. V teoretické části se věnuji vysvětlení pojmů, konceptů a teorií, popisuji mediální systémy zemí České republiky a Rakouska, které jsou předmětem výzkumné ...
Genderová stereotypizace rozdělení rolí v domácnosti se zaměřením na televizní reklamy českých komerčních stanic
Gender stereotyping of household activities in television advertisements with focus on czech commercial television stations
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Reifová, Irena
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 15. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis explores gender stereotypes in the context of television commercials broadcasted by selected Czech commercial television stations. The author aims to define the conventional stereotypical roles in ...
Tato bakalářská práce se zabývá genderovými stereotypy v kontextu televizních reklam vysílaných vybranými českými komerčními televizními stanicemi. Autorka si klade za cíl vymezení konvenčních stereotypních rolí, v nichž ...
Tato bakalářská práce se zabývá genderovými stereotypy v kontextu televizních reklam vysílaných vybranými českými komerčními televizními stanicemi. Autorka si klade za cíl vymezení konvenčních stereotypních rolí, v nichž ...
Recepce mediálních strategií využívaných k propagaci japonské kultury v ČR
Reception of media strategies used to promote Japanese culture in the Czech Republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Miessler, Jan
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 24. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se zabývá zkoumáním japonského kulturního vlivu na dnešní globalizovaný svět. Primárně se zaměřuje na české publikum a jeho vztah k Japonsku. Cílem je konfrontovat aktuální snahy japonské vlády o kulturní export ...
This master's thesis examines how powerful and determining Japanese cultural influence is and how it impacts today's globalized world. It primarily focuses on the Czech audience and its relationship to Japan. The aim of ...
This master's thesis examines how powerful and determining Japanese cultural influence is and how it impacts today's globalized world. It primarily focuses on the Czech audience and its relationship to Japan. The aim of ...
Mediální obraz ČR v arabském internetovém zpravodajství
The Media Image of Czech Republic in the Arabic web news
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vlasák, Zbyněk
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Mediální obraz ČR v arabském internetovém zpravodajství se zaměřuje na analýzu mediální reprezentace České republiky v arabském internetovém zpravodajství, konkrétně na serverech al-Džazíry, ...
The bachelor thesis titled "The Media Image of the Czech Republic in Arabic Web News" is focused on the analysis of the media representation of the Czech Republic in Arabic Web News, namely in al-Jazeera, al-Arabiya and ...
The bachelor thesis titled "The Media Image of the Czech Republic in Arabic Web News" is focused on the analysis of the media representation of the Czech Republic in Arabic Web News, namely in al-Jazeera, al-Arabiya and ...
Mediální obraz ČR v v anglicky hovořícím světě
The nedia image of the Czech republic in the english-speaking world
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trampota, Tomáš
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 28. 01. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce nese název Mediální obraz ČR v anglicky hovořícím světě a je v ní zkoumán mediální obraz České republiky ve třech odlišných anglicky psaných periodikách. Vybrané deníky jsou USA Today, The Daily Mail a The Australian. ...
The title of the presented thesis is The Media Image of the Czech Republic in the English-speaking World. The media image of the Czech Republic is analyzed in three different English-written newspapers. The chosen newspapers ...
The title of the presented thesis is The Media Image of the Czech Republic in the English-speaking World. The media image of the Czech Republic is analyzed in three different English-written newspapers. The chosen newspapers ...
Komparativní analýza televizních sportovních přenosů v České republice a v zahraničí
Comparative analysis of live sports broadcasting in the Czech Republic and other countries
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němcová Tejkalová, Alice
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 26. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předmětem této práce je analýza sportovních (fotbalových) přenosů v České republice, Německu, Španělsku a Velké Británii. Tato komparace slouží především ke zkoumání vizuálního obsahu vybraných televizních stanic z daného ...
Subject of this study is the analysis of sports television broadcasting in the Czech Republic, Germany, Spain and Great Britain. This comparison serves primarily to examine the visual content of selected TV stations from ...
Subject of this study is the analysis of sports television broadcasting in the Czech Republic, Germany, Spain and Great Britain. This comparison serves primarily to examine the visual content of selected TV stations from ...
Regionalita jako jeden z principů televizí veřejné služby ve vybraných evropských zemích - komparativní studie
Regionality in public-service television of selected 'European countries - comparative study
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Moravec, Václav
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This diploma thesis focuses on history, position and activities of public service television broadcasters in selected European regions: South Moravia, Eastern Jutland, Andalusia and Scotland. In its theoretical section, ...
Tato diplomová práce se zabývá historií, postavením a činností televize veřejné služby ve vybraných evropských regionech - na jižní Moravě, Jutském poloostrově, v Andalusii a ve Skotsku. Její teoretická část řeší především ...
Tato diplomová práce se zabývá historií, postavením a činností televize veřejné služby ve vybraných evropských regionech - na jižní Moravě, Jutském poloostrově, v Andalusii a ve Skotsku. Její teoretická část řeší především ...
Net generace na sociálních sítích v České republice
Net generation on social networks in the Czech Republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirků, Jan
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 26. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut komunikačních studií a žurnalistiky Katedra mediálních studií Bc. Monika Bicanová Net generace na sociálních sítích v České republice Diplomová práce Praha 2017 Autor ...
The Master's thesis is focused on status and role of social networks in the life of the Czech Net generation (known also as Generation Y). The members of this generation are almost one quarter of the whole population of ...
The Master's thesis is focused on status and role of social networks in the life of the Czech Net generation (known also as Generation Y). The members of this generation are almost one quarter of the whole population of ...
Koncept udržitelnosti jako nová mediální poloha marketingových aktivit nadnárodních společností v České republice
Sustainability as a new way of media presentation of multinational companies in the Czech republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 22. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce zkoumá téma udržitelného rozvoje a jeho mediální reprezentaci v případě soukromých firem v České republice, především nadnárodních společností. Teoretický úvod vytváří základ pro pochopení tématu udržitelného ...
The thesis examines the topic of sustainable development and its media interpretation when talking about privately owned companies, especially multinationals. The theoretical part creates a framework to understand the topic ...
The thesis examines the topic of sustainable development and its media interpretation when talking about privately owned companies, especially multinationals. The theoretical part creates a framework to understand the topic ...