Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Analýza fenoménu současného vizuálního smogu v Praze a v Dillí, zejména pak v Novém Dillí
Analysis of the Phenomenon of Visual Pollution in Prague and Delhi, especially in New Delhi
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na fenomén vizuálního smogu a jeho rozšíření v indickém metropolitním teritoriu Dillí, hlavním městě Novém Dillí a v Praze, zejména pak v Pražské památkové rezervaci. Vizuální smog je nejprve ...
The bachelor thesis focuses on the phenomenon of visual pollution and its presence in the Republic of India, in the National Capital Territory of Delhi, in New Delhi, the capital, and in the Czech Republic and its capital, ...
The bachelor thesis focuses on the phenomenon of visual pollution and its presence in the Republic of India, in the National Capital Territory of Delhi, in New Delhi, the capital, and in the Czech Republic and its capital, ...
Vývoj komunikační strategie značky Reebok od roku 2016 do současnosti
Communication Strategy of Reebok from 2016 to Present
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 12. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analýza komunikační strategie značky Reebok mezi lety 2016-2018 se zaměřením na Českou republiku. V teoretické části uvádím definice marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního ...
The aim of the bachelor thesis is to analyse communication strategy of Reebok in the Czech Republic between 2016 and 2018. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication ...
The aim of the bachelor thesis is to analyse communication strategy of Reebok in the Czech Republic between 2016 and 2018. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication ...