Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 29
Tvorba sociální reklamy se zaměřením na Kampaň Besip smrt se nepoutá
Advertisment in social makrketing with Focus on a Besip Campaign "smrt se nepoutá"
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirků, Vojtěch
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 15. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Prezentace značky Škoda auto se zaměřením na model Roomster v roce 2006
Brand Škoda auto-Integrated markrting communication focused on model Roomster in 2006
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Ladislav
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 16. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Reklamní aktivity firem propagujících doplňky stravy v kontextu právní úpravy reklamy v České republice
Promotional activites of companies promoting nutrional supplements in the context of legal regulation of advertising in the Czech republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Winter, Filip
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis is focused on the legal and ethical side of advertising of nutritional supplements. In the first (theoretical) part, the thesis covers the definition of advertising, theoretical conception of the ...
Americká meziválečná reklamní fotografie v tvorbě Edwarda Steichena
American advetising photography in Edward Steichen's work between the wars
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lábová, Alena
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 18. 06. 2008
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Současný český cause-related marketing v zrcadle dvou projektů společnosti Opavia, a.s.
Current Czech Cause-Related Marketing in a Mirror of Two Projects of Opavia, a.s.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 18. 06. 2008
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Systém regulace reklamy s přihlédnutím k právní úpravě nekalé soutěže
The advertising regulation system with regard to unfair competition
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Winter, Filip
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Změny ve vývoji, vnímání a užívání značky olympijských her
The main changes in perception of the Olympic Games as a brand
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirsová, Pavlína
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Purpose of the bache lor work is to describe Olympic Games as a brand in commercial concept. Theoretical part explains the basic terms (Brand, Brand Equity, Brand Identity, Sponsoring), which are applied in this work. ...
Prezentace Média v reklamě. Případová studie kampaně na nové zprávy Prima TV v roce 2008
Presentation of a Media in Advertising. Case study of the Prima TV Campaign for the news in the Year 2008
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 16. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Komunikace církve bratrské s veřejností na přelomu tisíciletí
Církev Bratrska's External Communication at the Turn of the Millenium
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Ladislav
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 18. 06. 2008
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Role značky Renault v rámci komunikace společnosti Renault od roku 1999
The role of the brand Renault in the communication of the company Renault since 1999
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Ladislav
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This final bachelor's state exam project is focusing on brand identity of the car manufacturer Renault. It analyses and explains different steps when acquiring the new identity and the new image of the brand Renault since ...