Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Reklamní aktivity firem propagujících doplňky stravy v kontextu právní úpravy reklamy v České republice
Promotional activites of companies promoting nutrional supplements in the context of legal regulation of advertising in the Czech republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Winter, Filip
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis is focused on the legal and ethical side of advertising of nutritional supplements. In the first (theoretical) part, the thesis covers the definition of advertising, theoretical conception of the ...
Systém regulace reklamy s přihlédnutím k právní úpravě nekalé soutěže
The advertising regulation system with regard to unfair competition
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Winter, Filip
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Změny ve vývoji, vnímání a užívání značky olympijských her
The main changes in perception of the Olympic Games as a brand
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirsová, Pavlína
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Purpose of the bache lor work is to describe Olympic Games as a brand in commercial concept. Theoretical part explains the basic terms (Brand, Brand Equity, Brand Identity, Sponsoring), which are applied in this work. ...
Role značky Renault v rámci komunikace společnosti Renault od roku 1999
The role of the brand Renault in the communication of the company Renault since 1999
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Ladislav
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This final bachelor's state exam project is focusing on brand identity of the car manufacturer Renault. It analyses and explains different steps when acquiring the new identity and the new image of the brand Renault since ...
Role CzechTourismu v komunikaci České republiky jako turistické destinace
A role CzechTourism in the communication of the Czech Republic as a tourist destnation
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanská, Nora
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Komunikace KDU-ČSL ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky 2006
The Communication of the Christian and Democratic Union-Czechoslovak People's Party in the Parliamentary Election 2006
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Komunikace ČSSD ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006
The communication of the Czech Social-democratic Party in the parliamentary election in 2006
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Špaček, Ladislav
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This work wants to introduce the basic history of the political communication and political marketing and then to show it on the example of Czech Social-democratic Party (CSSD) and its campaign in the parliamentary election ...
Proměny symbolického vyjádření v komunikaci Nadace Charty 77 v letech 1990-1995
Transformation of symbolic expression in the communication of Nadace Charty 77 between the years 1990-1995
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 20. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen