Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
The Migrant Crisis and its Representation in Frankfurter Allgemeine Zeitung and Lidové noviny
The Migrant Crisis and its Representation in Frankfurter Allgemeine Zeitung and Lidové noviny
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jeřábek, Hynek
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 01. 02. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Over the last two years the number of refugees and asylum seekers in European countries dramatically increased, with asylum claims mostly originating from countries affected by war and poverty, especially in the Middle ...
V minulých dvou letech dramaticky vzrostl počet žádostí o azyl do Evropských zemí, a to zejména ze států zasažených válkou a chudobou, konkrétně ze zemí Blízkého Východu, Afriky a Balkánu. Reakce na nárůst uprchlíků se ve ...
V minulých dvou letech dramaticky vzrostl počet žádostí o azyl do Evropských zemí, a to zejména ze států zasažených válkou a chudobou, konkrétně ze zemí Blízkého Východu, Afriky a Balkánu. Reakce na nárůst uprchlíků se ve ...
How to Create Self-Driven Education: The Social Web & Social Sciences, Coursera & Khan Academy 2014 Case Study
Jak vytvořit samostatně motivované vzdělávání: Případová studie Coursera & Khan Academy 2014
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Remr, Jiří
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 22. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá možnostmi využití social web dat v sociálních vědách. Teoretická část popisuje změny ve vzdělávání v kontextu dynamiky soudobé společnosti v rámci třech základních (vzájemně souvisejících) dimenzích: ...
This diploma thesis is concerned with the possibilities of the social web data employment in social sciences. Its theoretical part describes the changes in education in the context of the dynamics of contemporary society ...
This diploma thesis is concerned with the possibilities of the social web data employment in social sciences. Its theoretical part describes the changes in education in the context of the dynamics of contemporary society ...