Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Communication of corporate foundations in the Czech Republic
Komunikace firemních nadací v České republice
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Obluk, Ondřej
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstract The thesis deals with the issues and evaluation of use of marketing communication in ...
Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstrakt Práce se zabývá problematikou a zhodnocením využití marketingové komunikace firemních ...
Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstrakt Práce se zabývá problematikou a zhodnocením využití marketingové komunikace firemních ...
Intercultural Aspects of Airline Marketing
Interkulturní aspekty marketingu leteckých společností
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá interkulturními aspekty marketingu leteckých společností a jejich důsledky pro marketingovou komunikaci leteckých společností. Cílem práce je identifikovat trendy v globálních přístupech leteckých ...
This bachelor thesis deals with the intercultural aspects of airline marketing and their consequences for airline marketing communication. The aim of this thesis to identify the trends in global approaches to marketing ...
This bachelor thesis deals with the intercultural aspects of airline marketing and their consequences for airline marketing communication. The aim of this thesis to identify the trends in global approaches to marketing ...