Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Externí komunikace malých podniků na příkladu Velvet Bakery Prague
External communication of small enterprises: A Case Study of Velvet Bakery Prague
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 05. 02. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Comprehensive and complex communications, which are aligned with the values of a business, play a pivotal role in the functioning of every business. As stated in the introduction, the aim of my bachelor's thesis was to ...
ZÁVĚR Ucelená a komplexní komunikace, která je v souladu s hodnotami podniku, hraje klíčovou roli ve fungování každé společnosti. Cílem této bakalářské práce, který jsem zmiňovala v jejím úvodu, bylo kriticky a obsahově ...
ZÁVĚR Ucelená a komplexní komunikace, která je v souladu s hodnotami podniku, hraje klíčovou roli ve fungování každé společnosti. Cílem této bakalářské práce, který jsem zmiňovala v jejím úvodu, bylo kriticky a obsahově ...
Aktuální trendy v marketingové komunikaci hudebníků na českém rapovém trhu
Current Trends in Marketing Communication of Musicians on the Czech rap Market
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Propojení hudebního světa a světa businessu je aktuální téma současné doby. Hudební průmysl se netýká pouze mainstreamových interpretů a kapel, ale také alternativních scén. Marketing v tomto prostředí hraje velkou roli. ...
The connection between the world of music and the world of business is nowadays a current theme. The music industry is not only about mainstream performers and bands, but also about alternative scenes. Marketing plays a ...
The connection between the world of music and the world of business is nowadays a current theme. The music industry is not only about mainstream performers and bands, but also about alternative scenes. Marketing plays a ...
Postoj českých internetových influencerů k fast fashion
Czech internet influencers'opinion on fast fashion
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje vztahu českých internetových influencerů ke konceptu fast fashion, kontroverzní obchodní strategii módního průmyslu využívané velkým množstvím značek. Cílem práce je popsat souvislosti tohoto ...
This thesis focuses on the relationship between Czech social media influencers and fast fashion (a controversial business strategy used by many fashion industry brands). The aim of the thesis is to describe this relationship ...
This thesis focuses on the relationship between Czech social media influencers and fast fashion (a controversial business strategy used by many fashion industry brands). The aim of the thesis is to describe this relationship ...
Využití Facebooku k propagaci EU na příkladu českých europoslanců
Use of Facebook for European Union communication: The Czech MEPs Example
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 05. 02. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bc. Khanh Ly Tranová Abstract The bachelor thesis The use of Facebook to promote the EU on the example of Czech Members of European Parliament deals with analysis of Facebook public profiles of selected Czech politicians ...
Bc. Khanh Ly Tranová Abstrakt Bakalářská práce Využití Facebooku pro propagaci EU na příkladu českých europoslanců se zabývá analýzou facebookových veřejných profilů vybraných českých politiků, kteří zastupují české zájmy ...
Bc. Khanh Ly Tranová Abstrakt Bakalářská práce Využití Facebooku pro propagaci EU na příkladu českých europoslanců se zabývá analýzou facebookových veřejných profilů vybraných českých politiků, kteří zastupují české zájmy ...