Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011
Marketing and advetising of fine arts in Czech republik
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köppl, Daniel
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis "Marketing and promotion of the National Gallery in Prague in 2010-2011" discusses communication options of the most famous fine art institution in the Czech Republic. The introduction explains the ...
Bakalářská práce "Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011" pojednává o komunikačních možnostech této nejvýznamnější instituce na poli prezentace výtvarného umění v České republice. V úvodní části ...
Bakalářská práce "Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011" pojednává o komunikačních možnostech této nejvýznamnější instituce na poli prezentace výtvarného umění v České republice. V úvodní části ...
Imagemakeři české katolické církve v období 2011-2013
Image makers of the Czech Catholic Church, 2011-2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této práce je analyzovat české mediální prostředí mezi lety 2011-2013 se zaměřením na kauzy, které ovlivňují image katolické církve. V první části práce budu na církev nahlížet jako na firmu a posuzovat v tomto světle ...
The aim of my thesis is to analyze Czech media throughout 2011-2013, focusing on events that influence the public opinion when it comes to the Catholic Church. In the first part of my thesis, I will consider the Church a ...
The aim of my thesis is to analyze Czech media throughout 2011-2013, focusing on events that influence the public opinion when it comes to the Catholic Church. In the first part of my thesis, I will consider the Church a ...
Marketing a propagace malých hudebních festivalů v České republice
Marketing and publicity of small music festivals in the Czech republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köppl, Daniel
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je nabídnout analýzu prostředí českých hudebních festivalů a představit základní nástroje marketingu a propagace, které využívají. Práce v úvodu stručně představuje historii českých hudebních festivalů ...
The purpose of this bachelor thesis is to offer analysis of the Czech music festivals background and to present some basic tools used while marketing and promoting them. Thesis shortly sumarizes the history of Czech music ...
The purpose of this bachelor thesis is to offer analysis of the Czech music festivals background and to present some basic tools used while marketing and promoting them. Thesis shortly sumarizes the history of Czech music ...
Jazykové nešvary v současném českém interview
Language mistakes that czech journalists makes in a present interview
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 17. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem "Jazykové nešvary v současném českém interview" se věnuje žánru rozhovor (interview) v té podobě, jakou nám nabízí současná mediální produkce. Práce se zabývá všemi podobami rozhovoru, které se ...
The bachelor thesis "Language mistakes that czech journalists makes in a present interview" is dedicated to journalistic genre interview in a form that presnts contemporary Czech media. The thesis deals with all forms of ...
The bachelor thesis "Language mistakes that czech journalists makes in a present interview" is dedicated to journalistic genre interview in a form that presnts contemporary Czech media. The thesis deals with all forms of ...