Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Mediální prezentace značky Fanta - sémiotická analýza televizní reklamy
Media Presentation of Fanta Brand - Semiotic Analysis of Television Advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 20. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Mediální prezentace značky Fanta - sémiotická analýza televizní reklamy popisuje, jaké formy mediální prezentace společnost Coca-Cola Hellenic Bottling Company Česká republika, s. r. o. zvolila v letech ...
Bachelor thesis Media Presentation of Fanta Brand - Semiotic Analysis of Television Advertising describes what forms of media presentation company Coca-Cola Hellenic Bottling Company Česká republika, s. r. o. chose for its ...
Bachelor thesis Media Presentation of Fanta Brand - Semiotic Analysis of Television Advertising describes what forms of media presentation company Coca-Cola Hellenic Bottling Company Česká republika, s. r. o. chose for its ...
Ženy jako kandidátky v prezidentských volbách v USA
Women Candidates in US Presidential Election
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotábová, Věra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 28. 01. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se zabývá v dnešní době aktuálním tématem ženy v čele USA. Přestože do současné doby stále nebyla prezidentkou ani viceprezidentkou USA žena, vývoj k tomuto spěje a několik žen se již dostalo velice blízko k ...
This thesis deals with the up to date topic of women as head of the United States of America. Although a woman has not yet been a President or Vice President of the U.S., there have been several women who came very close. ...
This thesis deals with the up to date topic of women as head of the United States of America. Although a woman has not yet been a President or Vice President of the U.S., there have been several women who came very close. ...
Marketingová komunikace Mladé fronty DNES v letech 2010 až 2015
Marketing communication of MF DNES from 2010 to 2015
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá analýzou marketingové komunikace deníku Mladá fronta DNES. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, které ...
The bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of daily newspaper Mladá fronta DNES. It is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part defines basic concepts of ...
The bachelor thesis deals with analysis of marketing communication of daily newspaper Mladá fronta DNES. It is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part defines basic concepts of ...
Bohumil Modrý a jeho osud v mediálním a literárním ztvárnění
Bohumil Modrý and his fate in literature and media coverage
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čeňková, Jana
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 16. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Bakalářská práce se zaměřuje na obraz československého hokejového brankáře Bohumila Modrého v současné literatuře a dobovém periodickém tisku. Po přiblížení osudu Bohumila Modrého se zabývá v druhé kapitole ...
This Bachelor thesis focuses on research of the image of Czechoslovak ice-hockey goalkeeper Bohumil Modrý in literature and contemporary print. After describing the fate of Bohumil Modrý, I focus on the analysis of ...
This Bachelor thesis focuses on research of the image of Czechoslovak ice-hockey goalkeeper Bohumil Modrý in literature and contemporary print. After describing the fate of Bohumil Modrý, I focus on the analysis of ...