Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 26
Uplatnění médií ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let
The use of media in leisure time of children from 9 to 15 years old
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o možnostech využívání médií, především tisku (časopisů a novin), rozhlasu, televize a internetu- ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let. Cílem práce je poukázat na vhodné způsoby využívání ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011
Marketing and advetising of fine arts in Czech republik
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köppl, Daniel
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis "Marketing and promotion of the National Gallery in Prague in 2010-2011" discusses communication options of the most famous fine art institution in the Czech Republic. The introduction explains the ...
Bakalářská práce "Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011" pojednává o komunikačních možnostech této nejvýznamnější instituce na poli prezentace výtvarného umění v České republice. V úvodní části ...
Bakalářská práce "Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011" pojednává o komunikačních možnostech této nejvýznamnější instituce na poli prezentace výtvarného umění v České republice. V úvodní části ...
Programová struktura portálu DVTV v roce 2015
Program Structure of Online Video Website DVTV in 2015
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Teplá, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Téma online videa a televize je stále aktuálnějším společenským fenoménem. Média v poslední době prodělávají kvůli technologickým poznatkům a konvergenci velké změny. DVTV je nový nezávislý mediální projekt, který zvolil ...
The theme of online video and television is becoming an increasingly important social phenomenon. Recently, media have been making some big changes due to technological knowledge and convergence. DVTV is a new independent ...
The theme of online video and television is becoming an increasingly important social phenomenon. Recently, media have been making some big changes due to technological knowledge and convergence. DVTV is a new independent ...
Pražské jaro 1968 pohledem karlovarských okresních novin Stráž míru
1968 Prague Spring in Karlovy Vary through the prism of the regional newspaper Stráž míru
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Skalecká, Veronika
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá obdobím Pražského jara z pohledu karlovarského periodika Stráž míru. Zároveň přináší i stručný historický pohled na události a mediální situaci v Československu. V první kapitole jsou nejdříve ...
This bachelor thesis deals with period of Prague Spring from the standpoint of the periodical of Karlovy Vary Stráž míru. It presents a brief historical perspective on the events and the media situation in Czechoslovakia. ...
This bachelor thesis deals with period of Prague Spring from the standpoint of the periodical of Karlovy Vary Stráž míru. It presents a brief historical perspective on the events and the media situation in Czechoslovakia. ...
Osobnost Ted Turner
Pesonality -Ted Turner
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 26. 01. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Mediální obraz zahraničních destinací v médiích a jeho vliv na výjezdový cestovní ruch občanu ČR v letech 2012 -2015
Media representation of foreign tourism destinations and its effect on foreign tourism of Czech citizens
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježková, Tereza
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se věnuje vývoji mediálního obrazu vybraných zemí a jeho vlivu na výjezdový cestovní ruch občanů České republiky v letech 2012 až 2015. Hlavní výzkumnou metodou byla zvolena kvantitativní obsahová analýza online ...
Content of this bachelor thesis is media representation of foreign tourism destinations and its effect on foreign tourism of Czech citizens between 2012 and 2015. The mainly research method is quantitative analysis of ...
Content of this bachelor thesis is media representation of foreign tourism destinations and its effect on foreign tourism of Czech citizens between 2012 and 2015. The mainly research method is quantitative analysis of ...
Rowdies a jejich zobrazení v českém tisku 80. let
Rowdies and their image in Czech press in the 1980s
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 20. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: My bachelor thesis is focused on the Czech press in the 1980s and its tendencies to describe so-called rowdies and their negative impact not only on the football environment but also on society in general. My thesis will ...
Tato bakalářská práce je zaměřena na český tisk v 80. letech, respektive na to, jakým způsobem informoval o rowdies, neboli fotbalových výtržnících, kteří již desítky let představují jeden z větších problémů nejen ve ...
Tato bakalářská práce je zaměřena na český tisk v 80. letech, respektive na to, jakým způsobem informoval o rowdies, neboli fotbalových výtržnících, kteří již desítky let představují jeden z větších problémů nejen ve ...
Mediální obraz levicových politických stran v postkomunistické České republice
The media image of left political in post-comunist Czech republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jungová, Eliška
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 23. 01. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Tato práce zkoumá mediální reprezentaci levicově orientovaných politických stran v postkomunistické zemi a to konkrétně v České republice. První část bude pojednávat o historickém vývoji České republiky, kde ...
This thesis focuses on the media representation of leftist political parties in post-communist country specifically in the Czech Republic. The first part will discuss the historical development of the Czech Republic, where ...
This thesis focuses on the media representation of leftist political parties in post-communist country specifically in the Czech Republic. The first part will discuss the historical development of the Czech Republic, where ...
Mediální obraz Sametové revoluce v českém tisku
Media portrayl of Czekoslovakia's Velvet revolution in Czech press
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 18. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce na téma Mediální obraz sametové revoluce v českém tisku se zabývá obdobím od listopadu do prosince 1989. V této době v Československu proběhla sametová revoluce a celá společnost procházela transformací. ...
This bachelor thesis 'Media Portrayal of Czechoslovakia's Velvet Revolution in Czech Press' focuses on the period between November and December 1989. During this time, Czechoslovakia was undergoing a transformation. The ...
This bachelor thesis 'Media Portrayal of Czechoslovakia's Velvet Revolution in Czech Press' focuses on the period between November and December 1989. During this time, Czechoslovakia was undergoing a transformation. The ...
Marketing a propagace malých hudebních festivalů v České republice
Marketing and publicity of small music festivals in the Czech republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köppl, Daniel
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je nabídnout analýzu prostředí českých hudebních festivalů a představit základní nástroje marketingu a propagace, které využívají. Práce v úvodu stručně představuje historii českých hudebních festivalů ...
The purpose of this bachelor thesis is to offer analysis of the Czech music festivals background and to present some basic tools used while marketing and promoting them. Thesis shortly sumarizes the history of Czech music ...
The purpose of this bachelor thesis is to offer analysis of the Czech music festivals background and to present some basic tools used while marketing and promoting them. Thesis shortly sumarizes the history of Czech music ...