Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 24
Greenwashing jako trend fast fashion řetězců na českém trhu se zaměřením na H&M a Mango
Greenwashing as a trend of fast fashion industry in the Czech market with a focus on H&M and Mango
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce představuje teorii a fungování zeleného marketingu a s ním spojený greenwashing, jenž je v posledních letech oblíbeným marketingovým nástrojem. Základní principy greenwashingu aplikuje autorka v oblasti ...
This bachelor thesis explains the theory and principles of functions of green marketing and greenwashing. Both of these marketing tactics are currently popular trends. The author has introduced and applied the fundamentals ...
This bachelor thesis explains the theory and principles of functions of green marketing and greenwashing. Both of these marketing tactics are currently popular trends. The author has introduced and applied the fundamentals ...
Vývoj názoru veřejnosti na jadernou energetiku v České republice po roce 1985
Development of public opinion on nuclear energy in the Czech Republic after 1985
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 05. 02. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis deals with public opinion on nuclear energy in the Czech Republic. The first part of the thesis deals with the theoretical knowledge that is related to the given issue. It focuses on the concepts of ...
Bakalářská práce se věnuje názoru veřejnosti na jadernou energetiku v České republice. První část práce se zabývá teoretickými poznatky, které souvisejí s danou problematikou. Je zaměřena na pojmy public relations, jaderná ...
Bakalářská práce se věnuje názoru veřejnosti na jadernou energetiku v České republice. První část práce se zabývá teoretickými poznatky, které souvisejí s danou problematikou. Je zaměřena na pojmy public relations, jaderná ...
Marketingová komunikace značky FAT PIPE od roku 2016 do roku 2017
Marketing communication of FAT PIPE from 2016 to 2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Aim of my thesis is to analyze marketing communication of FAT PIPE from 2017 until now. The theoretical part defines marketing, marketing communication and its tools. Practical part is briefly describing the history of FAT ...
Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii ...
Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii ...
Chování spotřebitelů z řad generace Z
Consumer buying behaviour of Generation Z
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zezulková, Markéta
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá spotřebním chováním generace Z. Ta je teprve druhou nejmladší generací, aktuálně však vstupuje do produktivního věku a současně tvoří už třetinu světové populace. Zároveň s tím roste i její ...
This bachelor thesis focuses on consumer buying behavior of generation Z. This generation is only the second youngest one, however it has been currently entering its productive age and accounts for one third of the world's ...
This bachelor thesis focuses on consumer buying behavior of generation Z. This generation is only the second youngest one, however it has been currently entering its productive age and accounts for one third of the world's ...
Podoba moderní propagandy: Komunikace Ruské federace
Design of modern propaganda: Communication of Russian Federation
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 12. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce studuje povahu komunikace vedené Ruskou federací. V první části práce studuje teoretické koncepty, které jsou spojované se státem vedenou komunikací a vymezuje rozdíly mezi nimi. Předmětem dalších částí ...
The bachelor thesis studies the nature of communication of Russian Federation. In the beginning the theoretical concepts of state-communication are defined and the key points of difference between each other are specified. ...
The bachelor thesis studies the nature of communication of Russian Federation. In the beginning the theoretical concepts of state-communication are defined and the key points of difference between each other are specified. ...
Externí komunikace malých podniků na příkladu Velvet Bakery Prague
External communication of small enterprises: A Case Study of Velvet Bakery Prague
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 05. 02. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Comprehensive and complex communications, which are aligned with the values of a business, play a pivotal role in the functioning of every business. As stated in the introduction, the aim of my bachelor's thesis was to ...
ZÁVĚR Ucelená a komplexní komunikace, která je v souladu s hodnotami podniku, hraje klíčovou roli ve fungování každé společnosti. Cílem této bakalářské práce, který jsem zmiňovala v jejím úvodu, bylo kriticky a obsahově ...
ZÁVĚR Ucelená a komplexní komunikace, která je v souladu s hodnotami podniku, hraje klíčovou roli ve fungování každé společnosti. Cílem této bakalářské práce, který jsem zmiňovala v jejím úvodu, bylo kriticky a obsahově ...
Komunikační strategie restaurace Kuchyň v období jejího uvedení na trh a její komunikační nastavení do budoucna
Evaluation of communication strategy of Kuchyň restaurant during the opening and the tone of communication for the future
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na popis a analýzu komunikační strategie restaurace Kuchyň v době uvedení na trh prováděné marketingovým oddělením Ambiente. Téma práce jsem si zvolil v době, kdy komunikační strategie právě ...
The bachelor thesis focuses on the description and analysis of communication strategy of the restaurant Kuchyň at the time of entering the market made by the marketing department of Ambiente. I chose the topic of the thesis ...
The bachelor thesis focuses on the description and analysis of communication strategy of the restaurant Kuchyň at the time of entering the market made by the marketing department of Ambiente. I chose the topic of the thesis ...
Internetové memy v prezidentských volbách
Internet memes in president elections
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Máchová, Eva
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 12. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce období před prezidentským rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je do hloubky rozebrána vědní disciplína memetika a také jsou podány definice internetových memů. ...
This Bachelor thesis Internet memes in presidential elections deals with political internet memes in the USA in the period before the presidential elections in 2016. The thesis is divided into two main parts - theoretical ...
This Bachelor thesis Internet memes in presidential elections deals with political internet memes in the USA in the period before the presidential elections in 2016. The thesis is divided into two main parts - theoretical ...
Analýza značky DM na základě teorie archetypů
Analysis of the brand DM based on theory of archetypes
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce vychází z teorie archetypů přenesené do marketingového prostředí z psychologie osobnosti. V marketingu je tato teorie aplikována na personalizaci značky. V teoretické části práce jsou popsány archetypy ...
This bachelor thesis is based on the theory of archetypes transferred to the marketing environment from personality psychology. In marketing, this theory is applied on brand personalization. In the theoretical part of this ...
This bachelor thesis is based on the theory of archetypes transferred to the marketing environment from personality psychology. In marketing, this theory is applied on brand personalization. In the theoretical part of this ...
Marketingová komunikace společnosti PlayStation v České republice a na Slovensku
Marketing Communication of PlayStation in the Czech Republic and Slovakia
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen