Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 19
Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra
Communication strategies of musicals played in the Divadlo Broadway stressed on the example of the musical Kleopatra
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Orban, Karol
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 1 Abstrakt Bakalářská práce s názvem Komunikační strategie muzikálů uváděných v Divadle Broadway na příkladu muzikálu Kleopatra popisuje charakteristiku komunikačních strategií v oblasti soukromých muzikálových divadel v ...
1 Abstract This bachelor thesis entitled Communication strategies of musicals played in Theatre Brodaway showed in the example of the musical Cleopatra discusses the characteristics of communication strategies employed by ...
1 Abstract This bachelor thesis entitled Communication strategies of musicals played in Theatre Brodaway showed in the example of the musical Cleopatra discusses the characteristics of communication strategies employed by ...
Využití smyslového marketingu v místě prodeje
The usage of sensory margenting at the point of sale
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o smyslovém marketingu v místě prodeje se zaměřením na jeho provedení v praxi. První část nahlíží do psychologie zákazníka a snaží se najít příčiny jeho nákupních rozhodnutí. Vzhledem k faktu, ...
The bachelor thesis contemplates sensory marketing at the point of purchase with specific focus on its implementation in practice. The first part looks into the psychology of a customer and tries to find reasons for his ...
The bachelor thesis contemplates sensory marketing at the point of purchase with specific focus on its implementation in practice. The first part looks into the psychology of a customer and tries to find reasons for his ...
Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011
The Marketing Strategies of Apple Inc and Their Change After 2011
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce na téma "Marketing společnosti Apple a jeho proměna po roce 2011" se zabývá změnou marketingové strategie společnosti po smrti Steva Jobse, který byl mnohými považován za klíčovou postavu celé společnosti. ...
Thesis on "The Marketing Strategies of Apple Inc. and Their Change After 2011" deals with the transformation of Apple's marketing strategies after the death of Steve Jobs, who was regarded by many as a key figure in the ...
Thesis on "The Marketing Strategies of Apple Inc. and Their Change After 2011" deals with the transformation of Apple's marketing strategies after the death of Steve Jobs, who was regarded by many as a key figure in the ...
Užití dvojsmyslu v sexistické reklamě na materiálech ze soutěže Sexistické prasátečko
Use of lingustic ambiguity in sexist advertising demonstrated on works from the competition Sexistické prasátečko
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o dvojsmyslech v sexistické reklamě. Sexistická reklama využívá mnohých výrazových prostředků a jazykových jevů, ale dvojsmysl je jeden z nejoblíbenějších. Cílem práce je analyzovat jednotlivé ...
This bachelor thesis deals with double entendre in sexist advertising. Sexist advertising uses many vehicles of expression and linguistic phenomena but double entendre seems to be one of the most favourite ones. This thesis ...
This bachelor thesis deals with double entendre in sexist advertising. Sexist advertising uses many vehicles of expression and linguistic phenomena but double entendre seems to be one of the most favourite ones. This thesis ...
Možnosti využití čichu v marketingové komunikaci
The Use of Scent in Marketing Communication
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se zabývá využitím čichu jako smyslu pro účely marketingové komunikace. V teoretické části jsem v ní zmapoval fungování čichu na biologické úrovni. První část se tak zabývá především funkcemi čichu pro člověka ...
This bachelor thesis study sense of smell as mean to enhance marketing communication. In theoretical part of the thesis I focused on function of smell on biological level. I paid extraordinary attention to the brain and ...
This bachelor thesis study sense of smell as mean to enhance marketing communication. In theoretical part of the thesis I focused on function of smell on biological level. I paid extraordinary attention to the brain and ...
Nové trendy v získávání zákazníků prostřednictvím platforem online marketingu na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
New trends in acquiring customers through online marketing platforms on the example of ŠKODA AUTO a.s.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) ŠKODA AUTO a.s. se v dnešní době, kvůli změnám, které s sebou přinesla technologie chytrých telefonů a internetu, snaží oslovovat zákazníky čím dál tím víc digitální komunikací. Práce se zaměří na používání ...
ŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online ...
ŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online ...
Porovnání marketingových aktivit producentů ciderů na českém trhu v letech 2011-2015
Comparsion of marketing activities of cider producers on Czech market within years 2011-2016
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Báča, Ladislav
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami čtyř nejvýznamnějších značek cideru na českém trhu: Somersby, Kingswood, Carling British Cider a Strongbow. Hlavním cílem této práce je za pomocí komparativní analýzy ...
The topic of this thesis is comparison of marketing activities of the four leading hard cider brands on the Czech market: Somersby, Kingswood, Carling Brisith Cider and Strongbow. The main objective of this work is to ...
The topic of this thesis is comparison of marketing activities of the four leading hard cider brands on the Czech market: Somersby, Kingswood, Carling Brisith Cider and Strongbow. The main objective of this work is to ...
Analýza komunikačních aktivit 3.ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015
The Analysis of the Communication Activities of The 3. Light Festival SIGNAL in 2015
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 3. ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015" si klade za cíl představit možnosti organizací pořádající kulturní události z hlediska jejich komunikačních aktivit ...
The bachelor thesis "The Analysis of Communication Activities of the 3rd Light Festival SIGNAL in 2015" is aiming to present the options of organisations holding cultural events from the point of their communication ...
The bachelor thesis "The Analysis of Communication Activities of the 3rd Light Festival SIGNAL in 2015" is aiming to present the options of organisations holding cultural events from the point of their communication ...
Prolínání osobnostního PR a komerční sféry na YouTube
PR mingling of personal and commercial sphere on YouTube
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Maxa, Martin
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Rebranding Kofoly a analýza její komunikační strategie v letech 2001-2012
The rebranding of Kofola and the analysis of its communication strategy in the years 2001-2012
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 27. 01. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Na českém trhu došlo v porevolučních letech k obrodě několika tuzemských značek, které těží ze své socialistické minulosti. Mezi ně patří také Kofola, která však při opětovném budování značky zvolila inovativní ...
In post-revolutionary years on the Czech market there was a resurgence of some domestic brands which benefited from its socialist past. These certainly include Kofola which, however, chose an innovative approach to re-build ...
In post-revolutionary years on the Czech market there was a resurgence of some domestic brands which benefited from its socialist past. These certainly include Kofola which, however, chose an innovative approach to re-build ...