Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Gender a média v éře postmodernity: odkrývání genderových stereotypů v současném českém reklamním diskurzu
Gender and Media in the Age of Post-Modernity: Revealing Gender Stereotypes in the Contemporary Czech Advertising Discourse
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 25. 10. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: ENGLISH SUMMARY The main objective of this dissertation was to provide a complex perspective on the mutual relationship of gender and media in the age of post-modernity with a special attention to the stereotypical gender ...
Cílem této rigorózní práce bylo v prvé řadě se vůbec hlouběji zamyslet nad problematikou povahy zobrazování genderu v současných médiích. Vzájemný vztah genderu a médií v éře postmodernity jsme se snažili demonstrovat na ...
Cílem této rigorózní práce bylo v prvé řadě se vůbec hlouběji zamyslet nad problematikou povahy zobrazování genderu v současných médiích. Vzájemný vztah genderu a médií v éře postmodernity jsme se snažili demonstrovat na ...