Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
PR před kamerou: Mediální obraz Public ralations jako profese v české a britské televizní produkci
PR goes on air: The media portrayal of Public Relations on Czech and British television scene
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 21. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce si klade za cíl přispět k poznání mechanismů stereotypizace na příkladu PR pracovníků. S využitím prizmatu jedné z klíčových forem kultury - filmu a seriálové tvorby - zkoumá způsob reprezentace public relations jako ...
This paper aims to contribute to knowledge of stereotypization mechanisms, bringing in the case of PR consultants. Using lenses of the key cultural form - film and television series - the project analyses a way of representing ...
This paper aims to contribute to knowledge of stereotypization mechanisms, bringing in the case of PR consultants. Using lenses of the key cultural form - film and television series - the project analyses a way of representing ...