Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Mediální obraz Vietnamu v tištěných médiích
Media image of Vietnam in printed media
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lütke Notarp, Ulrike
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 27. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá mediálním pokrytím Vietnamské socialistické republiky v roce 2012 ve čtyřech českých celostátních denících, jimiž jsou Lidové noviny, Haló noviny, Hospodářské noviny a Právo. S využitím ...
This diploma thesis concentrates on the media coverage of Vietnam in 2012, particularly in four Czech newspapers. Applying qualitative and quantitative method, it analyzes 358 articles, which appeared throughout the selected ...
This diploma thesis concentrates on the media coverage of Vietnam in 2012, particularly in four Czech newspapers. Applying qualitative and quantitative method, it analyzes 358 articles, which appeared throughout the selected ...
Analýza prezentace televizních seriálů v období jejich zaváděcí kampaně v tištěných médiích
The analysis of czech serials' presentation during their introductory campaign in the prited media
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Reifová, Irena
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 16. 06. 2008
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: "The analysis of czech serials' presentation during their introductory campaign in the prited media" is a title of this diploma thesis. The main aim is to answer the questions "Which characteristics of serials'contents, ...
"Analýza prezentace televizních seriálů v době jejich zaváděcí kampaně v tištěných médií" je téma této bakalářské práce. Hlavním cíle je zodpovězení otázek "Jaké vlastnosti obsahů seriálů, a zda vůbec, zdůrazňují a preferují ...
"Analýza prezentace televizních seriálů v době jejich zaváděcí kampaně v tištěných médií" je téma této bakalářské práce. Hlavním cíle je zodpovězení otázek "Jaké vlastnosti obsahů seriálů, a zda vůbec, zdůrazňují a preferují ...
Reprezentace zdravého životního stylu a ideálu krásy v médiích: komparace lifestylových časopisů
Representation of a healthy lifestyle and the ideal of beauty in the media: comparison of lifestyle magazines
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 23. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Reprezentace zdravého životního stylu a ideálu krásy v médiích: komparace lifestylových časopisů" se zabývá reprezentací a mediálním obrazem zdravého životního stylu a ideálu krásy ve čtyřech českých ...
The thesis "Representation of a healthy lifestyle and the ideal of beauty in the media: comparison of lifestyle magazines" deals with the representation and media image of a healthy lifestyle and the ideal of beauty in ...
The thesis "Representation of a healthy lifestyle and the ideal of beauty in the media: comparison of lifestyle magazines" deals with the representation and media image of a healthy lifestyle and the ideal of beauty in ...
Analýza rámcování tématu řecké finanční krize českými tištěnými médii v kontextu voleb do Poslanecké sněmovny ČR v roce 2010
The frame analysis of the Greek financial crisis in the context of 2010 Czech Parliament election in Czech printed media
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 26. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce zkoumá mediální interpretaci řecké finanční krize ve vybraných českých médiích. Analyzuje rámcování tématu v českých denících MF DNES, Právo, Hospodářské noviny a Lidové noviny ve průběhu prvních pěti měsíců ...
The thesis examines media interpretation of the Greek financial crisis in selected Czech media. It analyzes framing of this issue in Czech daily newspapers MF DNES, Právo, Hospodářské noviny and Lidové noviny in period of ...
The thesis examines media interpretation of the Greek financial crisis in selected Czech media. It analyzes framing of this issue in Czech daily newspapers MF DNES, Právo, Hospodářské noviny and Lidové noviny in period of ...
Mediální konstrukce ženství podle ženských lifestylových časopisů v letech 2006 a 2016
The media construction of feminity according to women's lifestyle magazines in years 2006 and 2016
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 27. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce Mediální konstrukce ženství podle ženských lifestylových časopisů v letech 2006 a 2016 se zabývá hodnotami, jaké ženské lifestylové časopisy svým čtenářkám prezentují. Takové hodnoty se týkají témat jako ...
The master thesis The media construction of feminity according to women's lifestyle magazines in years 2006 and 2016 is concerned with values, that women's lifestyle magazines present to women. These values concern with ...
The master thesis The media construction of feminity according to women's lifestyle magazines in years 2006 and 2016 is concerned with values, that women's lifestyle magazines present to women. These values concern with ...
Křesťanská média v dialogu s ateismem na příkladu Katolického týdeníku v roce 2013
Christian media in the dialogue with atheism-Catholic weekly in 2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čeňková, Jana
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 17. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce si klade za cíl zkoumat hlavní znaky dialogu křesťanství s ateismem v rámci vybraného ročníku Katolického týdeníku. Metodou této práce je kombinace kvantitativní a kvalitativní analýzy mediálních obsahů. ...
The aim of this bachelor thesis is to research the main features of the dialogue between Christianity and atheism in the Catholic Weekly during chosen year. The method of this thesis is a combination of quantitative and ...
The aim of this bachelor thesis is to research the main features of the dialogue between Christianity and atheism in the Catholic Weekly during chosen year. The method of this thesis is a combination of quantitative and ...
Porovnání mediálního obrazu Zuzany Čaputové na nejčtenějších českých a slovenských zpravodajských serverech v období půl roku až roku od jejího zvolení slovenskou prezidentkou
Comparison of Zuzana Čaputová's media image on the most popular Czech and Slovak news servers in a half year to one year since she was elected Slovak President
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirků, Jan
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 22. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: In March 2019 the 5th direct presidential elections were held in Slovakia. In the first round there were 13 candidates running for the office. The winner after the second round held on March 30th was Zuzana Čaputová. With ...
V březnu 2019 proběhly v pořadí páté přímé volby prezidenta Slovenské republiky. O funkci se v prvním kole ucházelo celkem 13 kandidátů. Po druhém kole 30. března 2019 ve volbách zvítězila Zuzana Čaputová, která získala ...
V březnu 2019 proběhly v pořadí páté přímé volby prezidenta Slovenské republiky. O funkci se v prvním kole ucházelo celkem 13 kandidátů. Po druhém kole 30. března 2019 ve volbách zvítězila Zuzana Čaputová, která získala ...