Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Postoj ČR k čínsko-tibetským vzťahom pohĺadom denníku MF Dnes
The attitude of Czech republic to chinese-tibetan relations according to newspaper MFDnes
Postoj ČR k čínsko-tibetským vztahům pohledem deníku MF DNES
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Macků, Lucie
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalárska práca Postoj ČR k čínsko-tibetským vzťahom pohľadom denníku MF DNES sa zameriava na analýzu prezentácie postoja rôznych aktérov k Číne a Tibetu na stránkach denníka v rokoch 2008 a 2014. Pri výskume je využitá ...
Bachelor thesis The attitude of Czech Republic to Chinese- Tibetan relations according to newspaper MF DNES concerns a content analysis of the position of different actors towards China and Tibet on the MF DNES pages in ...
Bachelor thesis The attitude of Czech Republic to Chinese- Tibetan relations according to newspaper MF DNES concerns a content analysis of the position of different actors towards China and Tibet on the MF DNES pages in ...
Inzerce ve vybraných týdenících v době hospodářské krize v letech 2007-2011
Advertising within weekly publications in times of the economic crisis 2007-2011
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vlasák, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 20. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis Advertising within weekly publications in times of the economic crisis 2007-2011 uses quantitative content method to figure out frequency of advertisement placed by economic subjects in weekly magazines ...
Předkládaná bakalářská práce Inzerce ve vybraných týdenících v době hospodářské krize v letech 2007-2011 zkoumá metodou kvantitativní obsahové analýzy médií četnost inzerce reklam všech ekonomických subjektů, které v ...
Předkládaná bakalářská práce Inzerce ve vybraných týdenících v době hospodářské krize v letech 2007-2011 zkoumá metodou kvantitativní obsahové analýzy médií četnost inzerce reklam všech ekonomických subjektů, které v ...
Střední Evropa po Fukušimě. Mediální obraz jaderné energetiky v České republice, Německu, Rakousku a na Slovensku po havárii ve Fukušimě
Central Europe after Fukushima:the media image of nuclear energetics in the Czech republic,Germany,Austria and Slovakia after Fukušima disaster
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křeček, Jan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá obrazem jaderné energetiky ve čtyřech vybraných denících po havárii jaderné elektrárny Fukušima v březnu 2011. Cílem práce je srovnat, jakým způsobem byla veřejnost informována o jaderné havárii ve Fukušimě ...
The thesis deals with the image of nuclear energetics in four selected daily newspapers after Fukushima nuclear power plant accident in March 2011. The goal of the thesis is to compare how the public was informed about a ...
The thesis deals with the image of nuclear energetics in four selected daily newspapers after Fukushima nuclear power plant accident in March 2011. The goal of the thesis is to compare how the public was informed about a ...