Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 21
Gender v mediální praxi aneb ženy a muži v reklamě
Gender in media practice. Male and Female in advertisements
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Remr, Jiří
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou zobrazování žen a mužů v reklamě. Konkrétně je pozornost věnována současné televizní reklamě vysílané v České republice. Téma je nejprve popsáno z teoretického hlediska, které tvoří ...
Bachelor thesis discusses the issue of men and women portrayal in advertisement; with the main focus set on contemporary television advertisement in Czech Republic. Topic is firstly described from the theoretical point of ...
Bachelor thesis discusses the issue of men and women portrayal in advertisement; with the main focus set on contemporary television advertisement in Czech Republic. Topic is firstly described from the theoretical point of ...
Uplatnění médií ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let
The use of media in leisure time of children from 9 to 15 years old
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o možnostech využívání médií, především tisku (časopisů a novin), rozhlasu, televize a internetu- ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let. Cílem práce je poukázat na vhodné způsoby využívání ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
České sportovní televizní stanice na sociálních sítích: komparace soukromého a veřejnoprávního kanálu
Czech sports television stations on social networks: comparison of private and public service channel
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Turková, Kateřina
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 19. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The topic of the thesis is a comparison of Czech public and commercial sports television in the presentation on social networks. The thesis aims to map the current state of social network management of domestic sports ...
Tématem diplomové práce je porovnání prezentace české veřejnoprávní (ČT sport) a komerční sportovní televize (O2 TV Sport) na sociálních sítích. Práce si klade za cíl zmapovat současný stav správy sociálních sítí tuzemských ...
Tématem diplomové práce je porovnání prezentace české veřejnoprávní (ČT sport) a komerční sportovní televize (O2 TV Sport) na sociálních sítích. Práce si klade za cíl zmapovat současný stav správy sociálních sítí tuzemských ...
Popularizace vědy v českých audiovizuálních médiích se zaměřením na kosmonautiku
Popularization of science in Czech audiovisual media with focus on astronautics
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 24. 01. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá tématem zpracování a popularizace vědy v oblasti kosmonautiky v českých audiovizuálních médiích. Cílem práce bylo na příkladech vědecko-populárních pořadů ve dvou různých audiovizuálních ...
This thesis deals with the topic of processing and popularization of science, namely the field of cosmonautics within the context of the Czech audiovisual media. The first aim of the thesis is to critically analyze the ...
This thesis deals with the topic of processing and popularization of science, namely the field of cosmonautics within the context of the Czech audiovisual media. The first aim of the thesis is to critically analyze the ...
První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích
First developmental stages of advertising in traditional media
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vošahlíková, Pavla
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 02. 02. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích Jakub Kesl Abstrakt Diplomová práce "První vývojová stádia reklamy v tradičních médiích" se zabývá komerčním využitím médií ve svých prvních formách a pojednává o vývoji ...
The first developmental stages of advertising in traditional media Jakub Kesl Abstract Diploma thesis "The first developmental stages of advertising in traditional media" deals with the commercial use of media in its first ...
The first developmental stages of advertising in traditional media Jakub Kesl Abstract Diploma thesis "The first developmental stages of advertising in traditional media" deals with the commercial use of media in its first ...
Analýza českých televizních motoristických magazínů
Analysis of czech televisin automotive magazines
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kruml, Milan
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 25. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem diplomové práce Analýza českých televizních motoristických pořadů je bližší charakteristika televizního formátu motoristický (či automobilový) magazín. Práce definuje základní pojmy typické pro danou problematiku, ...
The aim of this thesis Analysis of Czech television automotive magazines is to describe characteristic elements of television format entitled motoring (or automotive) magazine. This thesis defines the basic terms typical ...
The aim of this thesis Analysis of Czech television automotive magazines is to describe characteristic elements of television format entitled motoring (or automotive) magazine. This thesis defines the basic terms typical ...
Kanadská média: historie a současnost
Canadian media: history/genesis and present/contemporaneity
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na klíčová kanadská média - tisk, rozhlas a televizi, V jednotlivých kapitolách popisuji jejich vývoj, to co je v průběhu let formovalo a ovlivňovalo a také to jakou roli hrají v dnešní Kanadě, ...
The thesis is focused on key canadian media - print, radio and television, in the individulal chapters I'm trying to describe their development as it is during the formative years and influenced, and what role it plays in ...
The thesis is focused on key canadian media - print, radio and television, in the individulal chapters I'm trying to describe their development as it is during the formative years and influenced, and what role it plays in ...
Osobnost Ted Turner
Pesonality -Ted Turner
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 26. 01. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Využití dronů v televizním zpravodajství
Use of drone in TV news
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lokšík, Martin
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 04. 02. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Zmapování zahraničních výzkumů o vztahu dětí a médií (se zaměřením na EU - vybraná období)
Mapping foreign researches of relationship between children and media (EU-choses time period)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 21. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis is focused on mapping of the foreign research on the relation between media (television and the Internet) and children within EU for the period of 1990-2010. Television emerged in the lives of children in 1950s ...
Cílem bakalářské práce je mapování zahraničních výzkumů zabývajících se vztahem médií (televize a internetu) a dětí v zemích EU za období 1990 až 2010. Televize se v životech dětí objevuje v padesátých letech minulého ...
Cílem bakalářské práce je mapování zahraničních výzkumů zabývajících se vztahem médií (televize a internetu) a dětí v zemích EU za období 1990 až 2010. Televize se v životech dětí objevuje v padesátých letech minulého ...