Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Role českých veřejnoprávních médií v diskurzu důchodové reformy
The role of the Czech public media in the pension reform discourse
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Háva, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 02. 02. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis 'The role of the Czech public media in the pension reform discourse' aims to provide a critical reflection on the role of the Czech Television and the Czech Radio in the debate over the changes in the pension ...
Cílem diplomové práce "Role českých veřejnoprávních médií v diskurzu důchodové reformy" je kritická reflexe významu České televize a Českého rozhlasu v rámci debaty o změnách v důchodovém systému České republiky. Hlavní ...
Cílem diplomové práce "Role českých veřejnoprávních médií v diskurzu důchodové reformy" je kritická reflexe významu České televize a Českého rozhlasu v rámci debaty o změnách v důchodovém systému České republiky. Hlavní ...
Proces modernizace elektronického marketingu náboru nového vojenského personálu do Armády České republiky
The process of modernizing electronic marketing of recruiting the new military personnel for the Army of the Czech Republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Plaček, Michal
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 20. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The theoretical part of the diploma thesis is focused on t he s election of research methods, a description of the process of modernization of electronic marketing both in general in the public s ector and especially in ...
Teoretická část diplomové práce je orientována na výběr výzkumných metod, popis procesu modernizace elektronického marketingu jak obecně ve veřejném sektoru, tak zejména v rámci náboru vojenského personálu do Armády ČR. ...
Teoretická část diplomové práce je orientována na výběr výzkumných metod, popis procesu modernizace elektronického marketingu jak obecně ve veřejném sektoru, tak zejména v rámci náboru vojenského personálu do Armády ČR. ...
Role lobbisty ve veřejné politice versus mediální obraz jeho praktického působení
The role of lobbyist in public policy versus the media image of his activities
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotlas, Petr
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 26. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato diplomová práce se jmenuje "Role lobbisty ve veřejné politice versus mediální obraz jeho praktického působení". Studie se zaměřuje na předpokládaný rozpor mezi teorií veřejné politiky, jež lobbistu považuje za legitimního ...
The title of this study is "The role of lobbyist in public policy versus the media image of his activities". The thesis focuses on the supposed conflict between the theory of public policy, that confirms the legitimacy of ...
The title of this study is "The role of lobbyist in public policy versus the media image of his activities". The thesis focuses on the supposed conflict between the theory of public policy, that confirms the legitimacy of ...
Domácí porody v kontextu českého zdravotnictví
Home childbirths in the context of the Czech health
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Angelovská, Olga
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se zabývá rámováním domácích porodů v České republice, konkrétně je zaměřena na interpretaci domácích porodů v masových a alternativních médiích. Cílem práce bylo zjistit, jaký diskurs ve veřejné debatě o domácích ...
This thesis deals with framing of homebirths in the Czech Republic. It is focused on the interpretation of homebirths in the Czech mass and alternative media. The goal of this paper is find out what kind of discourse ...
This thesis deals with framing of homebirths in the Czech Republic. It is focused on the interpretation of homebirths in the Czech mass and alternative media. The goal of this paper is find out what kind of discourse ...
Vyhodnocení komunikačních kanálů při oslovování veřejnosti v plánování měst
Evaluation of strategic planning by addressing public in forum planning
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mička, Pavel
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 22. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá komunikací rozvojových dokumentů obcí v České republice. Na komunikaci je pohlíženo z pozice autorů mediálních sdělení. Autor nejprve dokládá důležitost stupně informovanosti jako podmínky pro zapojení ...
This thesis focuses on communication of strategic planning of municipalities in the Czech Republic. Communication is viewed from the position of the authors of media messages. The author demonstrates firstly the importance ...
This thesis focuses on communication of strategic planning of municipalities in the Czech Republic. Communication is viewed from the position of the authors of media messages. The author demonstrates firstly the importance ...
Finanční vzdělávání jako prevence proti předlužení českých domácností
Financial education as a prevention against over-indebtedness of Czech households
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotrusová, Miriam
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 23. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Finanční vzdělávání jako prevence proti předlužení českých domácností" se zabývá problémem zvyšující se zadluženosti domácností. V České republice v posledních letech přibývá lidí, kteří se ocitají ve ...
The diploma work 'Financial education as prevention against over-indebtedness of Czech households' deals with the issue of constantly rising over-indebtedness. In the Czech Republic the number of people who find themselves ...
The diploma work 'Financial education as prevention against over-indebtedness of Czech households' deals with the issue of constantly rising over-indebtedness. In the Czech Republic the number of people who find themselves ...
Kampaň Děkujeme, odcházíme v období 2010-2011 : případová studie
Thanks, we are leaving" Campaign in 2010-2011. Case study.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mašková, Pavla
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 28. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis is concerned with the Czech doctor's campaign "Thanks, we are leaving" on the background of the health care system in the Czech Republic. The campaign started in 2010 by the Czech doctors trying ...
Tato práce se zabývá kampaní Děkujeme, odcházíme, kterou čeští lékaři upozorňovali na různé problémy ve zdravotnictví, jako např. na pracovní podmínky, platy, vzdělávací systém a další s cílem tento stav změnit. Kampaň ...
Tato práce se zabývá kampaní Děkujeme, odcházíme, kterou čeští lékaři upozorňovali na různé problémy ve zdravotnictví, jako např. na pracovní podmínky, platy, vzdělávací systém a další s cílem tento stav změnit. Kampaň ...
Negativní, difamující a zesměšňující politické kampaně v ČR v letech 2006 až 2010 a jejich dopady na veřejnou politiku [PRÁCE DOČASNĚ ZNEVEŘEJNĚNA]
Negative, defamatory and mocking political campaigns in the Czech Republic in the years 2006 - 2010 and their effects on public politics [THESIS TEMPORARILY NOT PUBLICLY AVAILABLE]
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Háva, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 23. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Do České republiky vstoupil spolu s demokratickou politickou soutěží po roce 1989 také fenomén politického marketingu a s parlamentními volbami v roce 2006 rovněž jeho vyhraněná podoba negativních volebních kampaní. ...
The phenomenon of political marketing entered - together with democratic political competition - the Czech Republic after 1989. Together with parliamentary elections in 2006 a strong negative election campaigns appeared. ...
The phenomenon of political marketing entered - together with democratic political competition - the Czech Republic after 1989. Together with parliamentary elections in 2006 a strong negative election campaigns appeared. ...