Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 71
Využití jazykových stereotypů ženské a mužské komunikace v současných médiích: rozbor genderových jazykových prostředků na příkladu časopisů Cosmopolitan a Esquire
Usage of langue stereotypes of female and male communication in contemporarymedia: analysisof gender language instruments on exemple of magazines Cosmopolitan and Esquire
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 17. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis discusses the usage of stereotypical ideas concerned the communication of men and women and usage of language tools typical for male and female speech in the language of contemporary media. In theoretical part ...
Tato práce se zabývá využitím stereotypních představ o komunikaci mužů a žen a využitím jazykových prostředků typických pro ženskou a mužskou mluvu v jazyce současných médií. V teoretické části práce se snažíme propojit ...
Tato práce se zabývá využitím stereotypních představ o komunikaci mužů a žen a využitím jazykových prostředků typických pro ženskou a mužskou mluvu v jazyce současných médií. V teoretické části práce se snažíme propojit ...
Psychologické aspekty narace v mediálních obsazích
Psychological aspects of narration in mediacontens
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 23. 01. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předložená práce se zabývá tématem narace v mediálních obsazích. Zvažuje psychologické poznatky v souvislosti s užitím médií, zejména televize. Klíčovým tématem je mýtus, který zkoumá z psychologického hlediska. Mýtus je ...
The topic of narration in media contents is the main subject of my thesis. Psychological findings related to use of media, and television in particular, are contemplated. Myth which is examined from a psychological perspective ...
The topic of narration in media contents is the main subject of my thesis. Psychological findings related to use of media, and television in particular, are contemplated. Myth which is examined from a psychological perspective ...
Proměny téže reklamní kampaně v závislosti na médiu (znaky, znakové systémy a sémiotika)
The Changes Of An Advertising Campaign In Dependency Of The Medium In Action (Signs, Sign Systeme and Semiotics)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tématem práce je proměnlivost druhé vlny reklamní kampaně projektu CHODICILIDE.CZ v závislosti na médiu, které ji prezentuje. Jedná se o sociální kampaň nadace Sirius, která netradičním způsobem již několik let upozorňuje ...
The topic of this thesis is the variability of the second wave of the advertising campaign "CHODICILIDE.CZ" in dependency of the media in action. This campaign is a social advertising project by the Sirius Foundation. This ...
The topic of this thesis is the variability of the second wave of the advertising campaign "CHODICILIDE.CZ" in dependency of the media in action. This campaign is a social advertising project by the Sirius Foundation. This ...
Uplatnění médií ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let
The use of media in leisure time of children from 9 to 15 years old
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o možnostech využívání médií, především tisku (časopisů a novin), rozhlasu, televize a internetu- ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let. Cílem práce je poukázat na vhodné způsoby využívání ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
Genderové rozdíly v mediální reprezentaci mladých dospělých: Analýza použití slov mladík a slečna v českých celostátních denících
Gender Differences in Media Representation of Young adults: Analysis of the Use of the Words Mladík (Young Man) and Slečna (Miss) in Czech Daily Newspapers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se věnuje otázce srovnání jednoho označení pro mladé muže (mladík) a jednoho označení pro mladé ženy (slečna) v českých celostátních denících. Jejím cílem bylo zjistit, jak jsou klíčová slova médii používána, ...
This thesis deals with the question of comparing one designation for young men (young man - mladík) and one designation for young women (miss - slečna) in Czech national daily newspapers. Its goal was to find out how media ...
This thesis deals with the question of comparing one designation for young men (young man - mladík) and one designation for young women (miss - slečna) in Czech national daily newspapers. Its goal was to find out how media ...
Dramox, nová VoD služba
Dramox, new VoD service
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štoll, Martin
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 15. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis focuses on the trend of video on demand services, including the presentation of several examples. The theoretical part of the thesis focuses on Dramox, a platform of this type oriented towards streaming ...
Bakalářská práce se věnuje trendu video on demand služeb včetně představení několika jejich příkladů. Teoretická část práce se soustředí na Dramox, platformu tohoto typu orientovanou na streamování divadelních představení. ...
Bakalářská práce se věnuje trendu video on demand služeb včetně představení několika jejich příkladů. Teoretická část práce se soustředí na Dramox, platformu tohoto typu orientovanou na streamování divadelních představení. ...
Internetové memy jako nástroj popkulturního občanství
Internet memes as a tool of popcultural citizenship
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Reifová, Irena
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis focuses on internet memes as a possible element of political communication. Memes themselves were first investigated by R. Dawkins in the late 1970s. With the rise of the Internet, the concept began ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na internetové memy jako možný prvek politické komunikace. Samotné memy jako první zkoumal R. Dawkins na konci sedmdesátých let 20. století. Tento koncept se s rozmachem internetu začal ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na internetové memy jako možný prvek politické komunikace. Samotné memy jako první zkoumal R. Dawkins na konci sedmdesátých let 20. století. Tento koncept se s rozmachem internetu začal ...
Vznik týdeníku The Economist
The birth of The Economist
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 16. 06. 2008
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bachelor thesis "The birth of The Economist" deals with the birth and evolution of the weekly newspaper The Economist. That is from 1843, when it was founded, to 2007, when John Micklethwait became its editor. The main ...
Bakalářská práce "Vznik týdeníku The Economist" pojednává o vzniku a vývoji týdeníku The Economist. A to od roku 1843, kdy byl založen, až do roku 2007, kdy na místo editora nastoupil John Micklethwait. Hlavní důraz je v ...
Bakalářská práce "Vznik týdeníku The Economist" pojednává o vzniku a vývoji týdeníku The Economist. A to od roku 1843, kdy byl založen, až do roku 2007, kdy na místo editora nastoupil John Micklethwait. Hlavní důraz je v ...
Jazykový styl české televizní reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile
Czech language style of television advertising of the new millenium on the example of the T-Mobile's media campaign
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Jazykový styl české reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile Tato bakalářská práce se zabývá současným jazykovým stylem české reklamy na příkladu komunikace značky/ reklamní kampaně T-Mobile. Práce je ...
Czech language style of television advertising of the new millenium on the example of the T-Mobile's media campaign This bachelor thesis deals with the contemporary language style of Czech advertising on the example of ...
Czech language style of television advertising of the new millenium on the example of the T-Mobile's media campaign This bachelor thesis deals with the contemporary language style of Czech advertising on the example of ...
Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011
Marketing and advetising of fine arts in Czech republik
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köppl, Daniel
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis "Marketing and promotion of the National Gallery in Prague in 2010-2011" discusses communication options of the most famous fine art institution in the Czech Republic. The introduction explains the ...
Bakalářská práce "Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011" pojednává o komunikačních možnostech této nejvýznamnější instituce na poli prezentace výtvarného umění v České republice. V úvodní části ...
Bakalářská práce "Marketing a propagace Národní galerie v Praze v letech 2010 - 2011" pojednává o komunikačních možnostech této nejvýznamnější instituce na poli prezentace výtvarného umění v České republice. V úvodní části ...