Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 160
Komparace Evropy 2 a Frekvence 1 s ohledem na cílovou skupinu
Comparison of radio formats Evropa 2 and Frekvence 1 in contexts of target group
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štoll, Martin
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 14. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce porovnává dvě české soukromé stanice - Evropu 2 a Frekvenci 1. V praktické části práce jsem využila dotazníkové šetření, které pomohlo lépe definovat cílovou skupinu "mladí", jejíž charakteristika je ...
The area of interest of this bachelor thesis is radio stations - Evropa 2 and Frekvence 1. The subject of the work is a comparison between these two stations. They target other target groups. Radio for "young" - i.e., for ...
The area of interest of this bachelor thesis is radio stations - Evropa 2 and Frekvence 1. The subject of the work is a comparison between these two stations. They target other target groups. Radio for "young" - i.e., for ...
Slovní vycpávky v mluvených projevech na české mediální scéně na příkladech redaktorů ČT a ČRo
Verbal padding in spoken language on the Czech media scene exemplified by reporters of the Czech television and the Czech radio
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 15. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Speaking is an immensely complex area of human communication. Speakers whose speech is fluent, without hesitation, pauses and any other shortcomings, have been and are still admired most of all speakers. Most people are ...
Mluvený projev představuje nesmírně komplexní oblast lidské komunikace. Řečníci, jejichž mluva je plynulá bez přeřeknutí, pauz a jakýchkoliv dalších nedostatků, byli a stále jsou ze všech mluvčích obdivováni nejvíce. Většina ...
Mluvený projev představuje nesmírně komplexní oblast lidské komunikace. Řečníci, jejichž mluva je plynulá bez přeřeknutí, pauz a jakýchkoliv dalších nedostatků, byli a stále jsou ze všech mluvčích obdivováni nejvíce. Většina ...
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Poucha, Tomáš
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 23. 01. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Jak komunikují komerční organizace směrem k zaměstnancům v době digitalizace? A daří se jim naplňovat specifické potřeby svých zaměstnanců? Tato práce se pokouší zmapovat interní komunikaci jakožto komplexní ...
How do organizations communicate to employees in the digital era? And how do they meet their specific needs? This work aims to map the complex knowledge of organizational communication in the context of current trends which ...
How do organizations communicate to employees in the digital era? And how do they meet their specific needs? This work aims to map the complex knowledge of organizational communication in the context of current trends which ...
Rozbor pořadu Máte slovo z hlediska semiotického
Analysis of a TV programme Máte slovo in terms of semiotics
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 15. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce analyzuje televizní diskusní pořad s názvem Máte slovo z hlediska jeho obsahu a struktury. Pořad je vysílaný ve veřejnoprávní České televizi na hlavní programu ČT 1. Tento pořad je specifický především ...
This bachelor thesis analyses TV discussion programme Máte slovo in terms of its content and structure. This programme is being broadcasted on the public TV station Česká televize. Máte slovo is interesting mainly because ...
This bachelor thesis analyses TV discussion programme Máte slovo in terms of its content and structure. This programme is being broadcasted on the public TV station Česká televize. Máte slovo is interesting mainly because ...
Komunikace filmového turismu na Islandu na konkrétních příkladech filmových děl
Communication of film tourism on Iceland on concrete examples of film art
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Vliv subkultury techno na politické názory jejích členů: Komparace pražské a berlínské scény
Techno subculture influence on the political views of its members: Comparison of Prague and Berlin scenes
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Charvát, Jan
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 04. 09. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce pojednává o subkultuře techno, přesněji hodnotovou orientaci jednotlivce. Soustředí se přitom na komparaci Berlína a Prahy. Jejím hlavním cílem je zjistit, zda tento vliv existuje a případně ho popsat. metodologické ...
individual's values and political stances. It focuses on comparison of Berlin and Prague. I define some concepts e.g. "culture" and "subculture" in individual's
individual's values and political stances. It focuses on comparison of Berlin and Prague. I define some concepts e.g. "culture" and "subculture" in individual's
Jím, tedy jsem: konstrukce identity foodblogerů
I eat, therefore I am: the construction of foodbloggers identity
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pavlíčková, Tereza
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 23. 01. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Hlavní výzkumná otázka této práce se zabývala identitou foodblogerů a to především v kontextu toho, jak je tato identita konstruována skrze obsahy zveřejněné na jejich foodblozích. Prostřednictvím výzkumu osmi foodblogů ...
The main research question of this thesis deals with identity of foodbloggers, constructed through the content posted on their foodblogs. This work shows through research of eight foodblogs what forms of identity these ...
The main research question of this thesis deals with identity of foodbloggers, constructed through the content posted on their foodblogs. This work shows through research of eight foodblogs what forms of identity these ...
Sociální síť Facebook jako součást marketingového mixu obchodních řetězců
Social network Facebook as a part of marketing mix of retail chains
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 23. 01. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Sociální síť Facebook jako součást marketingového mixu obchodních řetězců" se věnuje fenoménu využívání sociální sítě Facebook jako nástroje marketingového mixu obchodních řetězců v České republice pro ...
The bachelor's thesis "Social network Facebook as a part of marketing mix of retail chains" explores the phenomenon of using Facebook social network for communicating with customers as a part of marketing mix of retail ...
The bachelor's thesis "Social network Facebook as a part of marketing mix of retail chains" explores the phenomenon of using Facebook social network for communicating with customers as a part of marketing mix of retail ...
Mise UNAMIR: Selhání OSN?
UNAMIR: A Failure of the UN?
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bureš, Oldřich
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 01. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis deals with the causes, course and the subsequent evaluation in respect of the UNAMIR peacekeeping mission in Rwanda, which was established by the UN Security Council, and the main purpose of which was ...
Bakalářská práce se zabývá příčinami, průběhem a následným zhodnocením mírové mise UNAMIR ve Rwandě, která byla ustavena Radou bezpečnosti OSN a měla zde za úkol dohlížet na plnění mírových dohod z Arushy. Seznamuje čtenáře ...
Bakalářská práce se zabývá příčinami, průběhem a následným zhodnocením mírové mise UNAMIR ve Rwandě, která byla ustavena Radou bezpečnosti OSN a měla zde za úkol dohlížet na plnění mírových dohod z Arushy. Seznamuje čtenáře ...
Stock market prediction using Twitter
Využití nálady na Twitteru k predikcím trhu
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krištoufek, Ladislav
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 13. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: V této práci jsem se zabýval krátkodobým vlivem Twitteru na trhy. Staho- val jsem anglické tweety z období mezi 9. březnem a 4. dubnem, společně s tweety obsahující slova a hashtagy "apple", "microsoft", "boeing", "cocacola". ...
In this work I examine the short-time relationship of Twitter on the markets. I had been downloading English tweets in the period between 9th March and 4th April and also tweets containing words and hashtags "apple", ...
In this work I examine the short-time relationship of Twitter on the markets. I had been downloading English tweets in the period between 9th March and 4th April and also tweets containing words and hashtags "apple", ...