Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Vývoj politickej komunikácie hnutia ANO 2011 od vzniku do parlamentných volieb 2013
Evolution of political communication of movement ANO 2011 since its creation until the parliamentary elections 2013
Vývoj politické komunikace hnutí ANO 2011 od vzniku do parlamentních voleb 2013
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mlejnek, Josef
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 05. 09. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: BARTOŇKOVÁ, Ivana ABSTRAKT Táto práca sa zameriava na zmapovanie vývoja komunikácie hnutia ANO 2011 v období od jeho vzniku po parlamentné voľby 2013. Práca je rozčlenená do dvoch hlavných častí - teoretickej a praktickej. ...
BARTOŇKOVÁ, Ivana ABSTRACT This thesis is mapping the evolution of communication of the ANO 2011 movement in period from its formation until parliamentary elections in year 2013. The thesis is divided into two main parts ...
BARTOŇKOVÁ, Ivana ABSTRACT This thesis is mapping the evolution of communication of the ANO 2011 movement in period from its formation until parliamentary elections in year 2013. The thesis is divided into two main parts ...
Vývoj politickej komunikácie hnutia ANO 2011 od vzniku do parlamentných volieb 2013
Evolution of political communication of movement ANO 2011 since its creation until the parliamentary elections 2013
Vývoj politické komunikace hnutí ANO 2011 od vzniku do parlamentních voleb 2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mlejnek, Josef
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: BARTOŇKOVÁ, Ivana Abstract This thesis is mapping the evolution of communication of the ANO 2011 movement in period from its formation until parliamentary elections in year 2013. The thesis is divided into two main parts ...
BARTOŇKOVÁ, Ivana Abstrakt Táto práca sa zameriava na zmapovanie vývoja komunikácie hnutia ANO 2011 v období od jeho vzniku po parlamentné voľby 2013. Práca je rozčlenená do dvoch hlavných častí - teoretickej a praktickej. ...
BARTOŇKOVÁ, Ivana Abstrakt Táto práca sa zameriava na zmapovanie vývoja komunikácie hnutia ANO 2011 v období od jeho vzniku po parlamentné voľby 2013. Práca je rozčlenená do dvoch hlavných častí - teoretickej a praktickej. ...
Nové formy distribuce televizního zpravodajství
New foms of distribution of television news coverage
nové formy distribuce televizního zpravodajství
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Čermák, Miloš
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 21. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Táto bakalárska práca s názvom Nové formy distribúcie televízneho spravodajstva si dáva za cieľ stručne a výstižne opísať technológie, ktoré v posledných rokoch prenikajú čím ďalej tým hlbšie do nášho života a zároveň ...
This thesis "New Forms of Distribution of News Coverage" sets out its target to briefly and concisely describe technologies that have affected our lifes in recent years and are going to affect them even more in next few ...
This thesis "New Forms of Distribution of News Coverage" sets out its target to briefly and concisely describe technologies that have affected our lifes in recent years and are going to affect them even more in next few ...
Vnímanie stereotypov v reklame deťmi vo veku 4 - 6 a 11 - 13 rokov
Perception of stereotypes in advertisement by children of age 4 - 6 and 11 - 13
Vnímání stereotypů v reklamě dětmi ve věku 4 - 6 a 11 - 13 let
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 20. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis is devoted to the perception of gender stereotypes in advertising among children in two age groups, 4 to 6 years old and 11 to 13 years old. Children are considered more vulnerable to the effects of ...
Bakalárska práca sa venuje vnímaniu genderových stereotypov v reklame u detí v dvoch vekových skupinách, a to vo veku 4 až 6 rokov a 11 až 13 rokov. Deti sú považované za bezbrannejšie voči pôsobeniu reklamy oproti dospelým. ...
Bakalárska práca sa venuje vnímaniu genderových stereotypov v reklame u detí v dvoch vekových skupinách, a to vo veku 4 až 6 rokov a 11 až 13 rokov. Deti sú považované za bezbrannejšie voči pôsobeniu reklamy oproti dospelým. ...