Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 27
Negatívne kampane na sociálnych sieťach na príklade slovenských parlamentných volieb v roku 2020
Negative campaigning on social media on the example of the Slovak Parliamentary elections in 2020
Negativní kampaně na sociálních sítích na příkladu slovenských parlamentních voleb v roce 2020
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Konrádová, Marcela
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 16. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalárska práca sa negatívnych politických kampaní výskyt na sociálnych sieťach. Teoretická časť práce sa základných pojmov, ktoré sa v práci vyskytujú - politická komunikácia, politický marketing, politická kampaň, ...
The bachelor thesis focuses on the issue of negative political campaigns and their occurrence on social networks. The theoretical part of the work is devoted to defining the basic concepts that are mentioned in the thesis ...
The bachelor thesis focuses on the issue of negative political campaigns and their occurrence on social networks. The theoretical part of the work is devoted to defining the basic concepts that are mentioned in the thesis ...
Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012
Marketing Acitivities of Pietro Filipi Fashion Brand in years 2010-2012
Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The goal of this diploma thesis "Marketing Activities of Pietro Filipi Fashion Brand in years 2010-2012" is to describe and analyze activities and communication of pietro filipi brand on the market of the Czech republic. ...
Bakalárska práca "Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012" sa zaoberá popisom a analýzou pôsobenia a komunikácie značky pietro filipi na trhu v Českej republike. Tieto aktivity sú v bakalárskej ...
Bakalárska práca "Marketingové aktivity módnej značky Pietro Filipi v rokoch 2010-2012" sa zaoberá popisom a analýzou pôsobenia a komunikácie značky pietro filipi na trhu v Českej republike. Tieto aktivity sú v bakalárskej ...
Stratégia značky Redken - modifikácia B2B orientácie podniku smerom k B2C
Redken brand strategy - transition from B2B orientation towards B2C strategy
Strategie značky Redken - modifikace B2B orientace podniku směrem k B2C
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 21. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The main topic of this thesis is the modification of the Redken brand strategy from B2B to B2C orientation. Within the theoretical part, the current beauty market is primarily examined. The most important factors influencing ...
Hlavnou témou tejto diplomovej práce je modifikácia stratégie značky Redken z B2B na B2C. V rámci teoretickej práce je primárne preskúmané aktuálne prostredie beauty trhu. Identifikované sú najzásadnejšie faktory ovplyvňujúce ...
Hlavnou témou tejto diplomovej práce je modifikácia stratégie značky Redken z B2B na B2C. V rámci teoretickej práce je primárne preskúmané aktuálne prostredie beauty trhu. Identifikované sú najzásadnejšie faktory ovplyvňujúce ...
Vliv politického přesvědčení na vyhodnocení objetivních informací
The influence of political beliefs on the evaluation of objective information
Vplyv politického presvedčenia na vyhodnocovanie objektívnych informácií
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The diploma thesis looks at the issue of political conviction among Slovak voters and the subsequent analysis of the influence of this conviction on the evaluation of information. As a goal, with the help of quantitative ...
Diplomová práca nazerá na problematiku politického presvedčenia u slovenských voličov a následnú analýzu vplyvu tohto presvedčenia na vyhodnocovanie informácií. Ako cieľ si za pomoci kvantitatívneho výskumu, konkrétne ...
Diplomová práca nazerá na problematiku politického presvedčenia u slovenských voličov a následnú analýzu vplyvu tohto presvedčenia na vyhodnocovanie informácií. Ako cieľ si za pomoci kvantitatívneho výskumu, konkrétne ...
Rozbor vybraného obdobia spoločnosti Polaroid a využitie instantnej fotografie ako marketingového nástroja
Analysis of a selecter period of Polaroid company and usage of instant photography as a marketing toll
Rozbor vybraného období společnosti Polaroid a využití instantní fotografie jako marketingového nástroje
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Táto bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou spoločnosti Polaroid a taktiež pojednáva o využívaní instantnej fotografie ako nástroja marketingu. Spoločnosť Polaroid, ktorá sa vďaka svojmu zakladateľovi ...
This thesis discusses marketing communication of Polaroid company and also defines and describes the usage of instant photography as a marketing tool. Polaroid company, one of the most iconic brands thanks to its founder, ...
This thesis discusses marketing communication of Polaroid company and also defines and describes the usage of instant photography as a marketing tool. Polaroid company, one of the most iconic brands thanks to its founder, ...
Nové média ako dóležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby
New media as an important part of marketing communication of electronic music events
Nová média jako důležitá součást marketingové komunikace elektronické hudby
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalárska práca "Nové média ako dôležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby" analyzuje dôležitosť nových médií ako skupinu kľúčových komunikačných kanálov marketingovej komunikácie eventov ...
Bachelor thesis "New Media as an important part of marketing communication of electronic music events" analyses the role of new media as a group of key communication channels of marketing communications of electronic music ...
Bachelor thesis "New Media as an important part of marketing communication of electronic music events" analyses the role of new media as a group of key communication channels of marketing communications of electronic music ...
Krizová komunikace protipandemických opatření vlády Slovenské republiky v průběhu pandemie Covid-19 v letech 2020/2021
The Crisis Communication of anti-epidemic measures of the Government of the Slovak Republic during the Covid-19 pandemic in 2020/2021
Krizová komunikácia protipandemických opatrení vlády Slovenskej republiky v priebehu padnémie Covid-19 v roku 2020/2021
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Konrádová, Marcela
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 27. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This diploma thesis titled "Crisis communication of anti-pandemic measures of the government of the Slovak Republic during the Covid-19 pandemic in 2020/2021" employs a case study approach, analyzing the crisis communication ...
Diplomová práca Krízová komunikácia protipandemických opatrení vlády Slovenskej republiky v priebehu pandémie Covid-19 v roku 2020/2021 sa zaoberá prípadovou štúdiou krízovej komunikácie vládnej inštitúcie od začiatku ...
Diplomová práca Krízová komunikácia protipandemických opatrení vlády Slovenskej republiky v priebehu pandémie Covid-19 v roku 2020/2021 sa zaoberá prípadovou štúdiou krízovej komunikácie vládnej inštitúcie od začiatku ...
Nové média ako dóležitá súčasť marketingovej komunikácie eventov elektronickej hudby
New media as an important part of marketing communication of electronic music events
Nová média jako důležitá součást marketingové komunikace eventů elektronické hudby
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 25. 09. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Trend slow fashion a jeho vnímanie mileniálmi
The slow fashion trend and its perceptions by the millennials
Trend slow fashion a jeho vnímání mileniály
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: najväčších kúpnych síl na trhu, je primárne skúmané fashion. Za týmto účelom je teoretickej časti najprv vymedzená móda ako dôležitú súčasť spoločnosti, následne je predstavené fungovanie súčasného módneho priemyslu s ...
The main topic of this bachelor thesis is millennials understanding of consumer purchasing behaviour within the fashion industry. So called generation Y is one of the biggest market forces and the emphasis will be put on ...
The main topic of this bachelor thesis is millennials understanding of consumer purchasing behaviour within the fashion industry. So called generation Y is one of the biggest market forces and the emphasis will be put on ...
Značka H&M na českom trhu od roku 2003
H&M brand in Czech market since 2003
Značka H&M na české trhu od roku 2003
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 14. 06. 2010
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Značka H&M na českom trhu od roku 2003" pojednává o působení švédského módního řetězce Hennes & Mauritz AB na českém trhu. V rámci daného tématu se v úvodu věnuje výkladu a definici pojmu "fast ...
Bachelor thesis "H&M brand in Czech market since 2003" deals with the position of the Swedish fashion retail chain Hennes & Mauritz AB on the Czech market. Within a given theme, the objective of the introduction ...
Bachelor thesis "H&M brand in Czech market since 2003" deals with the position of the Swedish fashion retail chain Hennes & Mauritz AB on the Czech market. Within a given theme, the objective of the introduction ...