Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 128
Pravda v současné fotožurnalistice: Digitální manipulace obrazu jako prostředek přesvědčování
Truth at photojournalism: Digital image manipulation as a means of persuasion
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lábová, Alena
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 16. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Pravda v současné fotožurnalistice: Digitální manipulace obrazu jako prostředek přesvědčování se zabývá digitální manipulací fotografií v médiích po stránce formální i obsahové. Práce se dělí na tři části. ...
The bachelor thesis Truth in current photojournalism: Digital manipulation of images as a mean of persuasion analyzes the digital manipulation of news photography used in media in the emphasis on the persuasive function ...
The bachelor thesis Truth in current photojournalism: Digital manipulation of images as a mean of persuasion analyzes the digital manipulation of news photography used in media in the emphasis on the persuasive function ...
Vývoj mediálního obrazu atletických šampionátů v prostředí českého online zpravodajství
The Evolution of the Media Image of Athletics Championships on Czech News Websites
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němcová Tejkalová, Alice
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 29. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis reports on an evolution of the media image of major athletics competitions, concretely of the World Athletics Championships and the European Athletics Championships. Using grounded theory methodology, the thesis ...
Tato magisterská diplomová práce pojednává o vývoji mediálního obrazu vrcholných atletických akcí, konkrétně mistrovství světa a mistrovství Evropy. S využitím metod zakotvené teorie zkoumá, jakým tématům se věnují čeští ...
Tato magisterská diplomová práce pojednává o vývoji mediálního obrazu vrcholných atletických akcí, konkrétně mistrovství světa a mistrovství Evropy. S využitím metod zakotvené teorie zkoumá, jakým tématům se věnují čeští ...
Antikomunistická propaganda v USA 1945-1975
Anticommunist propaganda in the United States 1945-1975
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kozák, Kryštof
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 14. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Antikomunistická propaganda slavila své největší úspěchy od konce 40. let 20. století až do počátku války ve Vietnamu. Dokázala americkou společnost přesvědčit o důležitosti účasti v korejské válce, doma se jí podařilo ...
Anticommunist propaganda achieved its greatest success in the period from the late 40s of the 20th century until the beginning of the Vietnam War. It managed to convince the American society of participation in the Korean ...
Anticommunist propaganda achieved its greatest success in the period from the late 40s of the 20th century until the beginning of the Vietnam War. It managed to convince the American society of participation in the Korean ...
Volba generálního ředitele České televize v roce 2017 jako zpravodajské téma
The election of the Director General of Czech Television in 2017 as a news topic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štoll, Martin
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 24. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis deals with the election of the Director General of Czech Television in 2017. The topic is viewed from the perspective of the media agenda of print and online media. The researched media was chosen by the key of ...
Práce se zabývá volbou generálního ředitele České televize v roce 2017. Na téma je pohlíženo z hlediska mediální agendy jednotlivých tištěných a internetových médií. Zkoumaná média byla vybrána klíčem nejvyšší čtenosti ve ...
Práce se zabývá volbou generálního ředitele České televize v roce 2017. Na téma je pohlíženo z hlediska mediální agendy jednotlivých tištěných a internetových médií. Zkoumaná média byla vybrána klíčem nejvyšší čtenosti ve ...
Uplatnění médií ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let
The use of media in leisure time of children from 9 to 15 years old
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 06. 09. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o možnostech využívání médií, především tisku (časopisů a novin), rozhlasu, televize a internetu- ve volném čase dětí ve věku od 9 do 15 let. Cílem práce je poukázat na vhodné způsoby využívání ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
The thesis discusses the possibilities of using mass media, especially print (magazines and newspapers), radio, television and the internet- in leisure time of children ages 9 to 15 years. The aim of this thesis is to ...
Současný český filmový trailer a jeho role v propagaci filmu v kontextu zahraniční produkce
Czech film trailer and its role in the film promotion in years 2006-2011
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 28. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The diploma thesis Contemporary Czech film trailer and its role in the promotion of the film in the context of foreign production deals with the film trailer. The first part deals with the development of the film trailer ...
Diplomová práce Současný český filmový trailer a jeho role v propagaci filmu v kontextu zahraniční produkce se z různých pohledů zabývá filmovým trailerem. V první části se zabývá jeho vývojem v zahraničí, především ve ...
Diplomová práce Současný český filmový trailer a jeho role v propagaci filmu v kontextu zahraniční produkce se z různých pohledů zabývá filmovým trailerem. V první části se zabývá jeho vývojem v zahraničí, především ve ...
Mediální kampaně Silvia Berlusconiho během voleb do parlamentu v letech 1994 až 2008
Media campaigns of Silvio Berlusconi during general elections from 1994 to 2008
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 28. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diploma thesis "Media campaigns of Silvio Berlusconi during general elections from 1994 to 2008" deals with the election campaigns and their cover in mass media. It summarizes style of campaign of the Berlusconi's political ...
Diplomová práce "Mediální kampaně Silvia Berlusconiho během voleb do parlamentu v letech 1994 až 2008" se zabývá volebními kampaněmi a jejich mediálním pokrytím. Shrnuje styl kampaní Berlusconiho politické strany Forza ...
Diplomová práce "Mediální kampaně Silvia Berlusconiho během voleb do parlamentu v letech 1994 až 2008" se zabývá volebními kampaněmi a jejich mediálním pokrytím. Shrnuje styl kampaní Berlusconiho politické strany Forza ...
Genderové rozdíly v mediální reprezentaci mladých dospělých: Analýza použití slov mladík a slečna v českých celostátních denících
Gender Differences in Media Representation of Young adults: Analysis of the Use of the Words Mladík (Young Man) and Slečna (Miss) in Czech Daily Newspapers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato práce se věnuje otázce srovnání jednoho označení pro mladé muže (mladík) a jednoho označení pro mladé ženy (slečna) v českých celostátních denících. Jejím cílem bylo zjistit, jak jsou klíčová slova médii používána, ...
This thesis deals with the question of comparing one designation for young men (young man - mladík) and one designation for young women (miss - slečna) in Czech national daily newspapers. Its goal was to find out how media ...
This thesis deals with the question of comparing one designation for young men (young man - mladík) and one designation for young women (miss - slečna) in Czech national daily newspapers. Its goal was to find out how media ...
Rámcování kyperského konfliktu v českých médiích
Framing the Cyprus Conflict in the Czech Media
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Nečas, Vlastimil
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 20. 09. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This diploma thesis focuses on the framing of the Cyprus conflict in Czech print newspapers from the perspective of peace journalism. The aim of this thesis is to examine the journalistic tendencies that are applied in the ...
Tato diplomová práce se věnuje rámcování kyperského konfliktu v českých tištěných denících z perspektivy mírové žurnalistiky. Cílem této práce je prozkoumat novinářské tendence, které se uplatňují při výběru a zpracování ...
Tato diplomová práce se věnuje rámcování kyperského konfliktu v českých tištěných denících z perspektivy mírové žurnalistiky. Cílem této práce je prozkoumat novinářské tendence, které se uplatňují při výběru a zpracování ...
Dramox, nová VoD služba
Dramox, new VoD service
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štoll, Martin
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 15. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis focuses on the trend of video on demand services, including the presentation of several examples. The theoretical part of the thesis focuses on Dramox, a platform of this type oriented towards streaming ...
Bakalářská práce se věnuje trendu video on demand služeb včetně představení několika jejich příkladů. Teoretická část práce se soustředí na Dramox, platformu tohoto typu orientovanou na streamování divadelních představení. ...
Bakalářská práce se věnuje trendu video on demand služeb včetně představení několika jejich příkladů. Teoretická část práce se soustředí na Dramox, platformu tohoto typu orientovanou na streamování divadelních představení. ...