Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 88
Psychologické aspekty narace v mediálních obsazích
Psychological aspects of narration in mediacontens
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 23. 01. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předložená práce se zabývá tématem narace v mediálních obsazích. Zvažuje psychologické poznatky v souvislosti s užitím médií, zejména televize. Klíčovým tématem je mýtus, který zkoumá z psychologického hlediska. Mýtus je ...
The topic of narration in media contents is the main subject of my thesis. Psychological findings related to use of media, and television in particular, are contemplated. Myth which is examined from a psychological perspective ...
The topic of narration in media contents is the main subject of my thesis. Psychological findings related to use of media, and television in particular, are contemplated. Myth which is examined from a psychological perspective ...
Gender v mediální praxi aneb ženy a muži v reklamě
Gender in media practice. Male and Female in advertisements
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Remr, Jiří
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou zobrazování žen a mužů v reklamě. Konkrétně je pozornost věnována současné televizní reklamě vysílané v České republice. Téma je nejprve popsáno z teoretického hlediska, které tvoří ...
Bachelor thesis discusses the issue of men and women portrayal in advertisement; with the main focus set on contemporary television advertisement in Czech Republic. Topic is firstly described from the theoretical point of ...
Bachelor thesis discusses the issue of men and women portrayal in advertisement; with the main focus set on contemporary television advertisement in Czech Republic. Topic is firstly described from the theoretical point of ...
Systémová komparace proměn médií v postkomunistických státech střední Evropy
Comparative analysis of media tranformation in postcommunist states of Central Europe
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 14. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis describes media transformation in Central Europe since 2010, namely in Hungary, Poland, Slovakia and the Czech Republic. It deals with the decrease in democracy and media independence and its connection ...
Bakalářská práce se zabývá proměnami médií ve střední Evropě po roce 2010, a to konkrétně v Maďarsku, Polsku, Slovensku a České republice. Na základě teorie Daniela C. Hallina a Paola Manciniho o komparaci mediálních systémů ...
Bakalářská práce se zabývá proměnami médií ve střední Evropě po roce 2010, a to konkrétně v Maďarsku, Polsku, Slovensku a České republice. Na základě teorie Daniela C. Hallina a Paola Manciniho o komparaci mediálních systémů ...
Udržitelná móda v médiích očima redaktorů
Sustainable fashion in serious media through the eyes of editors
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Géla, František
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 14. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Mediální obraz Palachova týdne v deníku Rudé právo
Media image of the so-called Palach Week in the daily Rudé právo
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šafařík, Petr
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 16. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Internetové memy jako nástroj popkulturního občanství
Internet memes as a tool of popcultural citizenship
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Reifová, Irena
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis focuses on internet memes as a possible element of political communication. Memes themselves were first investigated by R. Dawkins in the late 1970s. With the rise of the Internet, the concept began ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na internetové memy jako možný prvek politické komunikace. Samotné memy jako první zkoumal R. Dawkins na konci sedmdesátých let 20. století. Tento koncept se s rozmachem internetu začal ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na internetové memy jako možný prvek politické komunikace. Samotné memy jako první zkoumal R. Dawkins na konci sedmdesátých let 20. století. Tento koncept se s rozmachem internetu začal ...
Vznik týdeníku The Economist
The birth of The Economist
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 16. 06. 2008
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bachelor thesis "The birth of The Economist" deals with the birth and evolution of the weekly newspaper The Economist. That is from 1843, when it was founded, to 2007, when John Micklethwait became its editor. The main ...
Bakalářská práce "Vznik týdeníku The Economist" pojednává o vzniku a vývoji týdeníku The Economist. A to od roku 1843, kdy byl založen, až do roku 2007, kdy na místo editora nastoupil John Micklethwait. Hlavní důraz je v ...
Bakalářská práce "Vznik týdeníku The Economist" pojednává o vzniku a vývoji týdeníku The Economist. A to od roku 1843, kdy byl založen, až do roku 2007, kdy na místo editora nastoupil John Micklethwait. Hlavní důraz je v ...
Marketingová komunikace sítě knihkupectví Neoluxor v letech 2008-2012
Marketing Communication of Neoluxor Bookstores in Years 2008-2012
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Marketingová komunikace sítě knihkupectví Neoluxor v letech 2008-2012" pojednává o způsobu využití marketingové komunikace v oblasti knižního trhu, specificky knihkupectví, na příkladu společnosti Neoluxor ...
Thesis "Marketing communication of the Neoluxor bookstores in years 2008-2012" discusses the usage of marketing communication in the book market, especially bookstores, on the example of company Neoluxor s. r. o. The core ...
Thesis "Marketing communication of the Neoluxor bookstores in years 2008-2012" discusses the usage of marketing communication in the book market, especially bookstores, on the example of company Neoluxor s. r. o. The core ...
Specifika rozhlasového vysílání pro děti se zvláštním zřetelem na období vysílání Rádia Junior
Specifics of radio broadcasting for children (with special emphasis on radio broadcasts on Radio Junior)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Maršík, Josef
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 15. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem ,,Specifika rozhlasového vysílání pro děti se zvláštním zřetelem na období vysílání Rádia Junior" charakterizuje současnou podobu a nabídku veřejnoprávního vysílání pro dětské posluchače. První ...
Bachelor thesis " The Specifics of Radio Broadcasting for Children with Special Emphasis to Public Service Radio Station Radio Junior" characterizes current situation and range of public service broadcasting for a children's ...
Bachelor thesis " The Specifics of Radio Broadcasting for Children with Special Emphasis to Public Service Radio Station Radio Junior" characterizes current situation and range of public service broadcasting for a children's ...
Tvorba školního časopisu jako prostředek k rozvoji mediální gramotnosti
Creating a school newspaper as a means to promote media literacy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Wolák, Radim
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 21. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This dissertation deals with the theme of the school magazines in grammar schools. Specifically, it examines the influence of independent school magazines production on the development of pupils' media literacy. The thesis ...
Práce se zabývá tématem školních časopisů na gymnáziích. Konkrétně zkoumá přínos samostatné tvorby školního časopisu k rozvoji mediální gramotnosti žáků. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a empirické. První, teoretická ...
Práce se zabývá tématem školních časopisů na gymnáziích. Konkrétně zkoumá přínos samostatné tvorby školního časopisu k rozvoji mediální gramotnosti žáků. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a empirické. První, teoretická ...