Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Proměny téže reklamní kampaně v závislosti na médiu (znaky, znakové systémy a sémiotika)
The Changes Of An Advertising Campaign In Dependency Of The Medium In Action (Signs, Sign Systeme and Semiotics)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tématem práce je proměnlivost druhé vlny reklamní kampaně projektu CHODICILIDE.CZ v závislosti na médiu, které ji prezentuje. Jedná se o sociální kampaň nadace Sirius, která netradičním způsobem již několik let upozorňuje ...
The topic of this thesis is the variability of the second wave of the advertising campaign "CHODICILIDE.CZ" in dependency of the media in action. This campaign is a social advertising project by the Sirius Foundation. This ...
The topic of this thesis is the variability of the second wave of the advertising campaign "CHODICILIDE.CZ" in dependency of the media in action. This campaign is a social advertising project by the Sirius Foundation. This ...
Fotografie v médiích a jejich vliv na vnímání objektivní reality
Photography in media and its impact on perception of objective reality
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Láb, Filip
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 25. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato diplomová práce popisuje, jakým způsobem může fotožurnalistika působit na publikum a jak je možné pomocí fotografií ovlivňovat představy příjemců o světě kolem nás. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. ...
This diploma thesis describes the way by which can photojournalism operate with the audience and how it is possible to influence a view of recipients about the world around us by photography. The thesis is devided into ...
This diploma thesis describes the way by which can photojournalism operate with the audience and how it is possible to influence a view of recipients about the world around us by photography. The thesis is devided into ...
Mediální preference před volbami do Poslanecké sněmovny PČR 2013
Media preferencec before the elections to the chamber of deputies 2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křeček, Jan
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce sleduje distribuci mediálního prostoru politickým stranám v předvolebním období na příkladu Moravskoslezského a Pražského deníku. Teoreticky přitom vychází z politického paralelismu jako pojmu popisujícím ovlivnění ...
This bachelor's thesis deals with distribution of media content between political parties in pre-election period on the example of Moravskoslezský deník and Pražský deník journal. The theoretical part covers concept of ...
This bachelor's thesis deals with distribution of media content between political parties in pre-election period on the example of Moravskoslezský deník and Pražský deník journal. The theoretical part covers concept of ...
Differences Between National Memory of Communism in Poland and the Czech Republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vykoukal, Jiří
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 23. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This work aims to demonstrate differences in national memory of Communism in the Czech Republic and Poland. It looks into the principles surrounding the practice of collective memory and then uses this to create a working ...
Úkolem této práce je představit a zobrazit rozdíly v národní pamětí pokud jde myšlení o komunismu v České republice a Polsku. Prozkoumává pravidla, jež se uplatňují během praxe v použití kolektivní paměti, a následně používá ...
Úkolem této práce je představit a zobrazit rozdíly v národní pamětí pokud jde myšlení o komunismu v České republice a Polsku. Prozkoumává pravidla, jež se uplatňují během praxe v použití kolektivní paměti, a následně používá ...