Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Vyhodnocení komunikačních kanálů při oslovování veřejnosti v plánování měst
Evaluation of strategic planning by addressing public in forum planning
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mička, Pavel
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 22. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá komunikací rozvojových dokumentů obcí v České republice. Na komunikaci je pohlíženo z pozice autorů mediálních sdělení. Autor nejprve dokládá důležitost stupně informovanosti jako podmínky pro zapojení ...
This thesis focuses on communication of strategic planning of municipalities in the Czech Republic. Communication is viewed from the position of the authors of media messages. The author demonstrates firstly the importance ...
This thesis focuses on communication of strategic planning of municipalities in the Czech Republic. Communication is viewed from the position of the authors of media messages. The author demonstrates firstly the importance ...
Negativní, difamující a zesměšňující politické kampaně v ČR v letech 2006 až 2010 a jejich dopady na veřejnou politiku [PRÁCE DOČASNĚ ZNEVEŘEJNĚNA]
Negative, defamatory and mocking political campaigns in the Czech Republic in the years 2006 - 2010 and their effects on public politics [THESIS TEMPORARILY NOT PUBLICLY AVAILABLE]
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Háva, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 23. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Do České republiky vstoupil spolu s demokratickou politickou soutěží po roce 1989 také fenomén politického marketingu a s parlamentními volbami v roce 2006 rovněž jeho vyhraněná podoba negativních volebních kampaní. ...
The phenomenon of political marketing entered - together with democratic political competition - the Czech Republic after 1989. Together with parliamentary elections in 2006 a strong negative election campaigns appeared. ...
The phenomenon of political marketing entered - together with democratic political competition - the Czech Republic after 1989. Together with parliamentary elections in 2006 a strong negative election campaigns appeared. ...
Mediální analýza migrantů v České republice v letech 2016 a 2022
Media analysis of refugee seekers in Czechia in 2016 and 2022
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jelínková, Marie
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 14. 09. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen