Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 86
Vliv politického hnutí ANO 2011 a Andreje Babiše na českou politiku a společnost po volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013
The influence of the political movement ANO 2011 and Andrej Babiš on Czech policy and society after the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Hlavním cílem této bakalářské práce "Vliv politického hnutí ANO 2011 a Andreje Babiše na českou politiku a společnost po volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2013" je představit čtenářům komplexní ...
The main aim of the thesis "The influence of the political movement ANO 2011 and Andrej Babiš on Czech policy and society after the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013" is ...
The main aim of the thesis "The influence of the political movement ANO 2011 and Andrej Babiš on Czech policy and society after the elections to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2013" is ...
Komparativní studie marketingové komunikace Mercedes-Benz a BMW na českém trhu v letech 2006-2009
Comparative study of marketing communication of Mercedes-Benz and BMW on the Czech market in 2006-2009
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Ladislav
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 14. 06. 2010
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Mercedes-Benz a BMW mají různou filozofii značky, ale sdílejí tržní segmenty, primární cílovou skupinu a technologii implikovanou v jejich produktech. Vše výše popsané charakterizuje komunikaci těchto značek jako velmi ...
Mercedes-Benz and BMW have different brand philosophy, but they share market segments, primary audience and technologies implemented in their products. All the above characterizes communication of these brands as a very ...
Mercedes-Benz and BMW have different brand philosophy, but they share market segments, primary audience and technologies implemented in their products. All the above characterizes communication of these brands as a very ...
Analýza korporátních CSR projektů zaměřených na sebedůvěru zákazníka
Analysis of corporate CSR projects with emphasys on customer self-esteem
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 23. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Role uživatelských dat v digitálním marketingu
The role of user data in digital marketing
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Slavíček, Daniel
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 13. 09. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This master thesis focuses on the role of surveillance and user data in digital marketing. It links the academic discipline of surveillance studies, which deals with the processing of personal data, with the field of digital ...
Tato diplomová práce se zaměřuje na roli dohledu a uživatelských dat v digitálním marketingu. Propojuje akademickou disciplínu dohledových studií, která se věnuje mimo jiné zpracování osobních dat, s oborem digitálního ...
Tato diplomová práce se zaměřuje na roli dohledu a uživatelských dat v digitálním marketingu. Propojuje akademickou disciplínu dohledových studií, která se věnuje mimo jiné zpracování osobních dat, s oborem digitálního ...
Marketingová strategie společnosti Damedis, s.r.o.
Marketing strategy of the company Damedis, s.r.o.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 20. 06. 2023
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 1 Abstract The bachelor thesis is focused on the marketing strategy of Damedis, s.r.o., which sells printers and printing consumables. The theoretical part introduces the company Damedis and defines the basic concepts of ...
1 Abstrakt Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii společnosti Damedis, s.r.o., která se zabývá prodejem tiskáren a spotřebního materiálu pro tiskárny. V teoretické části je představena společnost Damedis a ...
1 Abstrakt Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii společnosti Damedis, s.r.o., která se zabývá prodejem tiskáren a spotřebního materiálu pro tiskárny. V teoretické části je představena společnost Damedis a ...
In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011-2013
The in-store communication of the Air Bank between 2011-2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jesenský, Daniel
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: v českem jazyce Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011 - 2013" se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje na pobočkách Air Bank v České republice. Jejím cílem je popis in-store ...
The Bachelor thesis entitled "In-store marketing communication of the Air Bank between 2011 - 2013" deals with Air Bank's marketing communication at the point of sale in the Czech Republic. It also aims at comparative ...
The Bachelor thesis entitled "In-store marketing communication of the Air Bank between 2011 - 2013" deals with Air Bank's marketing communication at the point of sale in the Czech Republic. It also aims at comparative ...
Agenda 2014 jako komunikační strategie
Agenda 2014 as a communication strategy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce Agenda 2014 jako komunikační strategie je programový dokument Občanské demokratické strany Agenda 2014, který byl zveřejněn v březnu 2013. Práce se dokumentem zabývá s pohledu politického marketingu. ...
The subject of the bachelor's thesis is a policy document of the Czech Civic Democratic Party, Agenda 2014, published in March 2013. The thesis uses the perspective of political marketing theory to describe the subject. ...
The subject of the bachelor's thesis is a policy document of the Czech Civic Democratic Party, Agenda 2014, published in March 2013. The thesis uses the perspective of political marketing theory to describe the subject. ...
Komerční komunikace značky Škoda Auto v rámci koncernu Volkswagen v letech 2004-2007 v televizní reklamě
Commercial communication of the brand Škoda Auto in scope of Volkswagen company in the years 2004-2007 on the television ads
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Ladislav
Datum publikování: 2010
Datum obhajoby: 15. 06. 2010
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce analyzuje a srovnává řízení a mediální komunikace značky Škoda Auto a jejích sesterských značek v rámci koncernu Volkswagen. Zaměřuje se především na proměnu tváře značky škoda, mapuje strategií využívání prvků značek, ...
The thesis analyses and compares the brand management and communication strategy of the Skoda Auto brand and its sister brands within the Volkswagen company. It focuses mainly on the change that the Skoda brand went through ...
The thesis analyses and compares the brand management and communication strategy of the Skoda Auto brand and its sister brands within the Volkswagen company. It focuses mainly on the change that the Skoda brand went through ...
Návrh marketingového plánu Vinařství Vrítil na 5 let. Návrh v době krize
Marketing plan of Winery Vratil for 5 years. Proposal in crisis
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 14. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor's thesis "Marketing plan of the Vrátil winery" in the theoretical part first deals with the enumeration of terms contained in the text and follows on from the theoretical part based on the study and selection ...
Bakalářská práce "Marketingový plán vinařství Vrátil" se v teoretické části věnuje zprvu vyjmenování pojmů obsažených v textu a navazuje na teoretickou část postavenou na studiu a výběru vhodné literatury pro tvorbu ...
Bakalářská práce "Marketingový plán vinařství Vrátil" se v teoretické části věnuje zprvu vyjmenování pojmů obsažených v textu a navazuje na teoretickou část postavenou na studiu a výběru vhodné literatury pro tvorbu ...
Marketingová komunikace Botas 66
Marketing communication Botas 66
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 19. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Marketingová komunikace Botas 66" pojednává o vzniku obuvní značky Botas 66, kterou navrhli dva studenti (Jan Klos a Jakub Korouš) Uměleckoprůmyslové školy. Botas 66 navazuje na tradici na model Botas ...
This bachelor thesis "Marketing communications of Botas 66" focuses on creating a new show brand Botas 66 which was designed by two students of Academy of Arts, Architecture and Design in Prague (Jan Klos a Jakub Korouš). ...
This bachelor thesis "Marketing communications of Botas 66" focuses on creating a new show brand Botas 66 which was designed by two students of Academy of Arts, Architecture and Design in Prague (Jan Klos a Jakub Korouš). ...