Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Jazykový styl české televizní reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile
Czech language style of television advertising of the new millenium on the example of the T-Mobile's media campaign
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Jazykový styl české reklamy nového milénia na příkladu mediální kampaně T-Mobile Tato bakalářská práce se zabývá současným jazykovým stylem české reklamy na příkladu komunikace značky/ reklamní kampaně T-Mobile. Práce je ...
Czech language style of television advertising of the new millenium on the example of the T-Mobile's media campaign This bachelor thesis deals with the contemporary language style of Czech advertising on the example of ...
Czech language style of television advertising of the new millenium on the example of the T-Mobile's media campaign This bachelor thesis deals with the contemporary language style of Czech advertising on the example of ...
Vyhodnocení komunikačních kanálů při oslovování veřejnosti v plánování měst
Evaluation of strategic planning by addressing public in forum planning
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mička, Pavel
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 22. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce se zabývá komunikací rozvojových dokumentů obcí v České republice. Na komunikaci je pohlíženo z pozice autorů mediálních sdělení. Autor nejprve dokládá důležitost stupně informovanosti jako podmínky pro zapojení ...
This thesis focuses on communication of strategic planning of municipalities in the Czech Republic. Communication is viewed from the position of the authors of media messages. The author demonstrates firstly the importance ...
This thesis focuses on communication of strategic planning of municipalities in the Czech Republic. Communication is viewed from the position of the authors of media messages. The author demonstrates firstly the importance ...
Komparace marketingové komunikace televizních show Česko Slovensko má talent a Talentmania
Comparison of Marketing Communication of TV shows Czechoslovakia's Got Talent and Talentmania
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Komparace marketingové komunikace televizních show Česko Slovensko má talent a Talentmania si klade za cíl v teoretické části nejprve popsat změny, které ovlivňují současnou situaci na lokálním i zahraničních ...
This thesis, called 'A Comparison of the Marketing Communication for the Česko Slovensko má talent and Talentmania TV Shows', pursues the objective of describing, in the theoretical section, the changes that influence the ...
This thesis, called 'A Comparison of the Marketing Communication for the Česko Slovensko má talent and Talentmania TV Shows', pursues the objective of describing, in the theoretical section, the changes that influence the ...