Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 22
Negativní kampaň v českých senátních volbách 2020. Případová studie Jana Groise
Negative campaigning in 2020 Czech senate elections. Jan Grois case study
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Konrádová, Marcela
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis focuses on the issue of negative campaigns in the Senate elections in the Czech Republic. In the theoretical part, the author describes the basic concepts of political communication, political marketing, ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku negativní kampaně v senátních volbách v České republice. V teoretické části autor popisuje základní termíny politické komunikace, politického marketingu a negativní volební ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku negativní kampaně v senátních volbách v České republice. V teoretické části autor popisuje základní termíny politické komunikace, politického marketingu a negativní volební ...
Analýza marketingové komunikace jazykové školy JIPKA
Analysis of Marketing Communication of JIPKA Language School
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Marketing cílený na děti v reklamách na cukrovinky
Marketing targeted at children in sweet products TV Commercials
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis focuses on the issue of marketing targeted at children in sweet products TV commercials. The theoretical part outlines basic information such as the history of marketing aimed at children in connection with the ...
Tato práce se zabývá tématem marketingu cíleného na děti v televizních reklamách na cukrovinky. V teoretické části jsou nastíněny základní informace související s touto problematikou jako například historie marketingu ...
Tato práce se zabývá tématem marketingu cíleného na děti v televizních reklamách na cukrovinky. V teoretické části jsou nastíněny základní informace související s touto problematikou jako například historie marketingu ...
In-store marketingová komunikace a interiérový design restaurace Spojka Karlín
In-store Marketing and Interior Design of the Spojka Karlín Restaurant
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježková, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Vnímání srovnávací reklamy v českém prostředí
Perception of comparative advertising in the Czech environment
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 16. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje problematice srovnávací reklamy a jejímu vnímání v českém prostředí. Z marketingového hlediska představuje srovnávací reklama zajímavou příležitost, jak v reklamě legálně konfrontovat konkurenci. ...
This bachelor thesis deals with the issue of comparative advertising and its perception in the Czech environment. From a marketing point of view, comparative advertising represents an interesting opportunity to legally ...
This bachelor thesis deals with the issue of comparative advertising and its perception in the Czech environment. From a marketing point of view, comparative advertising represents an interesting opportunity to legally ...
Využití oční kamery v marketingovém výzkumu
The use of eye tracking in marketing research
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vranka, Marek
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis deals with the use of the eye camera in marketing research. The introductory part focuses on the basics of eye physiology, which are necessary for understanding the principles of eye tracking. This is ...
Tato bakalářská práce se věnuje využití oční kamery v marketingovém výzkumu. Úvodní část je zaměřena na základy biologie oka, které jsou nezbytné pro porozumění principů sledování pohybu očí. Na to navazuje představení ...
Tato bakalářská práce se věnuje využití oční kamery v marketingovém výzkumu. Úvodní část je zaměřena na základy biologie oka, které jsou nezbytné pro porozumění principů sledování pohybu očí. Na to navazuje představení ...
Umění na Žižkově: analýza marketingové komunikace vybraných žižkovských galerií
Art in Žižkov: analysis of marketing communication of selected Žižkov galleries
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježková, Tereza
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 24. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis Art in Žižkov: analysis of marketing communication of selected Žižkov galleries focuses on description and evaluation of marketing activities in the art field. The theoretical part consists of a ...
Bakalářská práce Umění na Žižkově: analýza marketingové komunikace vybraných žižkovských galerií se věnuje popisu a zhodnocení marketingových aktivit v galerijním prostředí. Teoretická část obsahuje ucelenou deskripci art ...
Bakalářská práce Umění na Žižkově: analýza marketingové komunikace vybraných žižkovských galerií se věnuje popisu a zhodnocení marketingových aktivit v galerijním prostředí. Teoretická část obsahuje ucelenou deskripci art ...
Komunikační aktivity sportovního odvětví cheerleading v České republice (2001-2018)
Communication activities of the sport of cheerleading in the Czech Republic (2001-2018)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 23. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The main aim of this bachelor thesis is to describe the communication activities used by the Czech Cheerleading Association to promote cheerleading in the Czech Republic. In the theoretical part, I focus on the definition ...
Hlavním cílem této bakalářské práce je deskripce komunikačních aktivit, které využívá Česká asociace cheerleaders k propagaci cheerleadingu v České republice. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení základních ...
Hlavním cílem této bakalářské práce je deskripce komunikačních aktivit, které využívá Česká asociace cheerleaders k propagaci cheerleadingu v České republice. V teoretické části práce se zaměřuji na vymezení základních ...
Analýza marketingové komunikace u psích krmiv na případové studii PURINA Pro Plan 2018/2019
Analysis of marketing communication of dog food on the PURINA Pro Plan 2018/2019 Case study
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 24. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Analýza volební kampaně Bernieho Sanderse v prezidentských primárních volbách Demokratické strany v roce 2020
Analysis of Bernie Sanders'Campaign in the 2020Democratic Party Presidential Primaries
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis analyses the electoral campaign of Bernie Sanders that took place before the US presidential primary election in 2020. Using qualitative analysis of several instruments of communication, this case ...
Bakalářská práce se zabývá analýzou volební kampaně Bernieho Sanderse v amerických prezidentských primárkách v roce 2020. Cílem případové studie je pomocí kvalitativní analýzy několika komunikačních nástrojů určit, zda ...
Bakalářská práce se zabývá analýzou volební kampaně Bernieho Sanderse v amerických prezidentských primárkách v roce 2020. Cílem případové studie je pomocí kvalitativní analýzy několika komunikačních nástrojů určit, zda ...