Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Role českých veřejnoprávních médií v diskurzu důchodové reformy
The role of the Czech public media in the pension reform discourse
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Háva, Petr
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 02. 02. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis 'The role of the Czech public media in the pension reform discourse' aims to provide a critical reflection on the role of the Czech Television and the Czech Radio in the debate over the changes in the pension ...
Cílem diplomové práce "Role českých veřejnoprávních médií v diskurzu důchodové reformy" je kritická reflexe významu České televize a Českého rozhlasu v rámci debaty o změnách v důchodovém systému České republiky. Hlavní ...
Cílem diplomové práce "Role českých veřejnoprávních médií v diskurzu důchodové reformy" je kritická reflexe významu České televize a Českého rozhlasu v rámci debaty o změnách v důchodovém systému České republiky. Hlavní ...
Proces modernizace elektronického marketingu náboru nového vojenského personálu do Armády České republiky
The process of modernizing electronic marketing of recruiting the new military personnel for the Army of the Czech Republic
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Plaček, Michal
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 20. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The theoretical part of the diploma thesis is focused on t he s election of research methods, a description of the process of modernization of electronic marketing both in general in the public s ector and especially in ...
Teoretická část diplomové práce je orientována na výběr výzkumných metod, popis procesu modernizace elektronického marketingu jak obecně ve veřejném sektoru, tak zejména v rámci náboru vojenského personálu do Armády ČR. ...
Teoretická část diplomové práce je orientována na výběr výzkumných metod, popis procesu modernizace elektronického marketingu jak obecně ve veřejném sektoru, tak zejména v rámci náboru vojenského personálu do Armády ČR. ...
Finanční vzdělávání jako prevence proti předlužení českých domácností
Financial education as a prevention against over-indebtedness of Czech households
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kotrusová, Miriam
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 23. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Finanční vzdělávání jako prevence proti předlužení českých domácností" se zabývá problémem zvyšující se zadluženosti domácností. V České republice v posledních letech přibývá lidí, kteří se ocitají ve ...
The diploma work 'Financial education as prevention against over-indebtedness of Czech households' deals with the issue of constantly rising over-indebtedness. In the Czech Republic the number of people who find themselves ...
The diploma work 'Financial education as prevention against over-indebtedness of Czech households' deals with the issue of constantly rising over-indebtedness. In the Czech Republic the number of people who find themselves ...
Kampaň Děkujeme, odcházíme v období 2010-2011 : případová studie
Thanks, we are leaving" Campaign in 2010-2011. Case study.
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mašková, Pavla
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 28. 01. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis is concerned with the Czech doctor's campaign "Thanks, we are leaving" on the background of the health care system in the Czech Republic. The campaign started in 2010 by the Czech doctors trying ...
Tato práce se zabývá kampaní Děkujeme, odcházíme, kterou čeští lékaři upozorňovali na různé problémy ve zdravotnictví, jako např. na pracovní podmínky, platy, vzdělávací systém a další s cílem tento stav změnit. Kampaň ...
Tato práce se zabývá kampaní Děkujeme, odcházíme, kterou čeští lékaři upozorňovali na různé problémy ve zdravotnictví, jako např. na pracovní podmínky, platy, vzdělávací systém a další s cílem tento stav změnit. Kampaň ...