Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Digitální komunikační technologie a konvergence audiovizuálních médií-Česká televize a internet
Digital communication technologies and convergence of audiovisual media-Ceska televize and the internet
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Lokšík, Martin
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 20. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o vývoji internetových stránek České televize od jejich vzniku v roce 1996 do roku 2013. Cílem mé práce je zachytit hlavní prvky v jejich proměnách a v souvislosti s konvergencí audiovizuálních ...
The subject of this thesis is developement of the website of czech TV from their founding in 1996 to year 2013. The goal of this thesis is to capture significant points in their changing due to convergence of new and ...
The subject of this thesis is developement of the website of czech TV from their founding in 1996 to year 2013. The goal of this thesis is to capture significant points in their changing due to convergence of new and ...
Svět kosmetických a módních blogů jakožto nový fenomén online publicistiky
The world of beauty and fashion blogs as a new phonemenon in online journalism
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krobová, Tereza
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 20. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
První rok Týdeníku Echo
First year of Echo weekly
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Osvaldová, Barbora
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 16. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Ve své bakalářské práci s názvem První rok Týdeníku Echo se z různých úhlů věnuji založení a průběhu prvního roku existence nového Týdeníku Echo. Popisuji příčiny startu týdeníku jakožto projektu, který po odchodu z ...
In my bachelor thesis with the title First year of Echo Weekly I focus from different angles on the creation and process of the first year of existence of new Echo Weekly. I describe the causes for starting the weekly as ...
In my bachelor thesis with the title First year of Echo Weekly I focus from different angles on the creation and process of the first year of existence of new Echo Weekly. I describe the causes for starting the weekly as ...
Módní bloggeři z pohledu osobního brandingu a jejich role názorových vůdců
Fashion bloggers from the view of the personal branding and their role of opinion leaders
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o fenoménu módních blogů z pohledu jejich osobní značky a role názorového vůdce. Práce mapuje teoretický základ a definiční vymezení základních pojmů jako je módní bloger, názorový vůdce a ...
This bachelor thesis focuses on fashion bloggers, their personal branding and role of opinion readers. It summarizes theoretical knowledge about fashion blogs, Czech blogosphere, personal branding and opinion leaders. By ...
This bachelor thesis focuses on fashion bloggers, their personal branding and role of opinion readers. It summarizes theoretical knowledge about fashion blogs, Czech blogosphere, personal branding and opinion leaders. By ...
Využití nových médií na příkladu společnosti Vodafone
The use of new media in marketing with the company Vodafone as an example.
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köppl, Daniel
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce analyzuje vyu ití nov ch médií v marketingu, a to p edev ím ve sv tle zm n, ke kter m v posledních desetiletích dochází. Jedná se o mohutn rozvoj informa ních technologií a digitalizaci, které s sebou p iná í nejen ...
The thesis analyse the use of new media in marketing communication, most of all with regard to the changes which had been taking place during last few decades. The development of information technologies a digitalisation ...
The thesis analyse the use of new media in marketing communication, most of all with regard to the changes which had been taking place during last few decades. The development of information technologies a digitalisation ...