Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Obraz České republiky na stránkách německých deníků v kontextu evropské migrační krize
The Image of the Czech Republic in the Pages of German Newspapers within Context of the European Migration Crisis
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Emler, David
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 15. 10. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce zjišťuje, jaký obraz utvářejí německá média o České republice v kontextu evropské migrační krizi. Za tímto účelem byly zkoumány příspěvky tří německých deníků z let 2015 a 2016. Výzkum byl prováděn na 186 článcích ...
This master's thesis examines the image of the Czech Republic that the German media promote in the context of the European migration crisis. For this purpose, articles from three German daily newspapers dating from 2015 ...
This master's thesis examines the image of the Czech Republic that the German media promote in the context of the European migration crisis. For this purpose, articles from three German daily newspapers dating from 2015 ...
Inzerce ve vybraných týdenících v době hospodářské krize v letech 2007-2011
Advertising within weekly publications in times of the economic crisis 2007-2011
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vlasák, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 20. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis Advertising within weekly publications in times of the economic crisis 2007-2011 uses quantitative content method to figure out frequency of advertisement placed by economic subjects in weekly magazines ...
Předkládaná bakalářská práce Inzerce ve vybraných týdenících v době hospodářské krize v letech 2007-2011 zkoumá metodou kvantitativní obsahové analýzy médií četnost inzerce reklam všech ekonomických subjektů, které v ...
Předkládaná bakalářská práce Inzerce ve vybraných týdenících v době hospodářské krize v letech 2007-2011 zkoumá metodou kvantitativní obsahové analýzy médií četnost inzerce reklam všech ekonomických subjektů, které v ...
Konstrukce národní identity na příkladu Eurovision Song Contest : případová studie
Construction of national identity in Eurovision Song Contest: case study
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Reifová, Irena
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 27. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The diploma thesis Construction of National Identity in Eurovision Song Contest: Case Study analyses the ways and forms of shaping the Czech national identity in the Eurovision Song Contest, the largest and most watched ...
(abstrakt) Diplomová práce "Konstrukce národní identity na příkladu Eurovision Song Contest: případová studie" analyzuje formou případové studie způsoby a podoby formování české národní identity v největším a nejsledovanějším ...
(abstrakt) Diplomová práce "Konstrukce národní identity na příkladu Eurovision Song Contest: případová studie" analyzuje formou případové studie způsoby a podoby formování české národní identity v největším a nejsledovanějším ...