Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 69
Specifika marketingové komunikace české eSports scény
Marketing Communication within the Czech eSports Scene
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The thesis deals with the phenomenon of electronic sports in the Czech Republic and examines how the participants of the Czech esports scene use marketing and communication tools. The theoreticalpartdefinesthe term ...
Bakalářská práce se zabývá fenoménem elektronických sportů v tuzemsku a zkoumá, jakým způsobem využívají její aktéři marketingové a komunikační nástroje. V teoretické části je definován pojem počítačová hra i esport a je ...
Bakalářská práce se zabývá fenoménem elektronických sportů v tuzemsku a zkoumá, jakým způsobem využívají její aktéři marketingové a komunikační nástroje. V teoretické části je definován pojem počítačová hra i esport a je ...
Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova
Possibilities of using digital marketing in real estate sales on the example of the real estate project Byty Hejtmánkova
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 16. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis on the topic "Possibilities of using digital marketing in the sale of real estate on the example of the real estate project Byty Hejtmánkova" deals with the specific use of digital marketing tools in ...
Bakalářská práce na téma "Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova" se věnuje konkrétnímu využití nástrojů digitálního marketingu v proběhlém realitním ...
Bakalářská práce na téma "Možnosti využití digitálního marketingu v prodeji realit na příkladu realitního projektu Byty Hejtmánkova" se věnuje konkrétnímu využití nástrojů digitálního marketingu v proběhlém realitním ...
Role of new media in marketing communication of company Rohlík.cz
Role nových médií v marketingové komunikaci společnosti Rohlík.cz
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 24. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Nárůst využívání nových médií, stejně jako počet věcí prodaných online, exponenciálně roste. Obchod na internetu urychlený pandemií nemoci Covid-19 vedl k růstu společností prodávajících rychloobrátkové spotřební zboží ...
Usage of new media, as well as the number of products sold online, is exponentially growing. Further, e-commerce accelerated by the pandemic of Covid-19 led to a boom of companies selling fast-moving consumer goods on the ...
Usage of new media, as well as the number of products sold online, is exponentially growing. Further, e-commerce accelerated by the pandemic of Covid-19 led to a boom of companies selling fast-moving consumer goods on the ...
Qualitative Research Exploring the Credibility of Social Networks as News Sources in the Czech Republic
Kvalitativní výzkum zkoumající důvěryhodnost sociálních sítí jako informačních zdrojů v České republice
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Reifová, Irena
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 01. 02. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This master's thesis focuses on the credibility of social media as news sources in journalistic practices in the Czech Republic. The paper is based on the sociological conceptualization of trust put forward by Niklas Luhmann ...
Tato diplomová práce se zabývá důvěryhodností sociálních médií jako zpravodajských zdrojů v novinářské praxi na příkladu České republiky. Práce vychází ze sociologické konceptualizace důvěryhodnosti Niklase Luhmanna a ...
Tato diplomová práce se zabývá důvěryhodností sociálních médií jako zpravodajských zdrojů v novinářské praxi na příkladu České republiky. Práce vychází ze sociologické konceptualizace důvěryhodnosti Niklase Luhmanna a ...
Jak konzumuje generace Z zpravodajství na sociálních sítích
How the Generation Z Consumes News on Social Media
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Macková, Veronika
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis aims to examine how the Generation Z receives news from social media in the Czech Republic. Using a qualitative research method, focus groups find out the reasons for this group to use social media as ...
Tato bakalářská práce si dává za cíl prozkoumat, jakým způsobem přijímá v České republice generace Z zpravodajství ze sociálních sítí. Pomocí kvalitativní výzkumné metody focus groups (skupinové rozhovory) zjišťuje důvody ...
Tato bakalářská práce si dává za cíl prozkoumat, jakým způsobem přijímá v České republice generace Z zpravodajství ze sociálních sítí. Pomocí kvalitativní výzkumné metody focus groups (skupinové rozhovory) zjišťuje důvody ...
Online fundraising and social media
Online fundraising a sociální média
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vaceková, Gabriela
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 13. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis focuses on the topic of online fundraising and social media in charitable giving. The main goals of the presented bachelor's thesis are to describes the relationship between the NGO and the donor, ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma online fundraisingu a sociálních médií v charitativním dárcovství. Hlavním cílem předkládané bakalářské práce je popsat vztah mezi nevládní organizací a dárcem, diskutovat o zdrojích, ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma online fundraisingu a sociálních médií v charitativním dárcovství. Hlavním cílem předkládané bakalářské práce je popsat vztah mezi nevládní organizací a dárcem, diskutovat o zdrojích, ...
Internetové memy jako nástroj popkulturního občanství
Internet memes as a tool of popcultural citizenship
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Reifová, Irena
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis focuses on internet memes as a possible element of political communication. Memes themselves were first investigated by R. Dawkins in the late 1970s. With the rise of the Internet, the concept began ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na internetové memy jako možný prvek politické komunikace. Samotné memy jako první zkoumal R. Dawkins na konci sedmdesátých let 20. století. Tento koncept se s rozmachem internetu začal ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na internetové memy jako možný prvek politické komunikace. Samotné memy jako první zkoumal R. Dawkins na konci sedmdesátých let 20. století. Tento koncept se s rozmachem internetu začal ...
Matky influencerky - postoj ke zvežejňování vlastních dětí na sociální síti Instagram
Mom influencers - attitudes towards publicizing their own children on Instagram
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vochocová, Lenka
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 20. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The use of social media by parents posting on their profiles content that concerns their own children has increased the representation of children in the digital environment, especially on Instagram. However, when it comes ...
Užívání sociálních sítí rodiči, kteří na svých profilech zveřejňují obsah, který se týká jejich vlastních dětí, zvýšilo zastoupení dětí v digitálním prostředí, a to zejména na sociální síti Instagram. V souvislosti s dětmi ...
Užívání sociálních sítí rodiči, kteří na svých profilech zveřejňují obsah, který se týká jejich vlastních dětí, zvýšilo zastoupení dětí v digitálním prostředí, a to zejména na sociální síti Instagram. V souvislosti s dětmi ...
Vnímání platformy TikTok dětmi narozenými mezi léty 2003-2006
Perception of the TikTok platform by children born between 2003-2006
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 16. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje sociální sítí TikTok a jejímu vnímání dětmi narozenými mezi léty 2003-2006, konkrétně tomu, jakou roli hraje TikTok v jejich životě, jakým způsobem ho využívají a jejich obsahovým preferencím ...
This bachelor's thesis deals with the social network TikTok and its perception by children born between 2003 and 2006, specifically what role TikTok plays in their lives, how they use it and their content preferences on ...
This bachelor's thesis deals with the social network TikTok and its perception by children born between 2003 and 2006, specifically what role TikTok plays in their lives, how they use it and their content preferences on ...
Teorie hoaxu a jeho příklady v české prezidentské volbě 2018
Theory of Hoax and its examples in Czech presidential election 2018
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Osvaldová, Barbora
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 22. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The topic of the bachelor thesis Theory of hoax and its examples in the Czech presidential election 2018 is the theoretical definition of the term hoax and its practical analysis in connection with the election of the ...
Tématem bakalářské práce Teorie hoaxu a jeho příklady v české prezidentské volbě 2018 je teoretické vymezení pojmu hoax a jeho praktická analýza v souvislosti s volbou prezidenta České republiky v roce 2018. Teoretická ...
Tématem bakalářské práce Teorie hoaxu a jeho příklady v české prezidentské volbě 2018 je teoretické vymezení pojmu hoax a jeho praktická analýza v souvislosti s volbou prezidenta České republiky v roce 2018. Teoretická ...