Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 53
Kvantitativní výzkum příslušníků generace Z a jejich postojů k módě
Quantitative analysis of generation Z and its opinion of fashion
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 25. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Analýza korporátních CSR projektů zaměřených na sebedůvěru zákazníka
Analysis of corporate CSR projects with emphasys on customer self-esteem
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 23. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Komunikace vybraných českých módních návrhářů za rok 2019
Communication analysis of chosen Czech fashion designers upon the year of 2019
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 25. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Účinnost vybraných metod přesvědčování lidí o nepravdivosti falešných tvrzení
The efectivity of selected methods used to persuade people about the inaccuracy of false statements
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vranka, Marek
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 24. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Inkluze v módním průmyslu a její vnímání v českém prostředí
Inclusion in fashion indrustry and its perception in Czech environment
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 23. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis focuses on the inclusion in the fashion industry and its perception in Czech environment. At first, the topic is theoretically introduced from two points of view, one of them being the inclusion in ...
Prácesezabývátémateminkluzev módnímprůmysluajejímvnímánímv českémprostředí. Témajenejdřívteoretick yrozebíráno ve dvou rovinách,těmijsouinkluzev módnímprůmyslu a inkluzivní marketing. Teoretická část rozebírá nejen inkluzi ...
Prácesezabývátémateminkluzev módnímprůmysluajejímvnímánímv českémprostředí. Témajenejdřívteoretick yrozebíráno ve dvou rovinách,těmijsouinkluzev módnímprůmyslu a inkluzivní marketing. Teoretická část rozebírá nejen inkluzi ...
Česká lokální móda z pohledu generace Z
Czech local fashion from the generation Z point of view
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 25. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Rozdíly mezi českou a americkou kulturou ve vnímání a zobrazování etických témat v reklamě
The differences between Czech and American culture in perception of ethical issues and its representation in advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 24. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Branding The Artist: The Case of Jeff Koons
Branding umělce: Případ Jeffa Koonse
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ježková, Tereza
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 25. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The general objective of this thesis is to develop the idea of an artist as a brand through the lens of contemporary theories on the relationships between branding and art. Over the last years, there has been a noticeable ...
Cílem této bakalářské práce je představit koncept umělce jako značky prostřednictvím současných teorií o vztahu mezi značkou a uměním. Na globálním trhu s uměním došlo v posledních letech k výraznému posunu a umění se stalo ...
Cílem této bakalářské práce je představit koncept umělce jako značky prostřednictvím současných teorií o vztahu mezi značkou a uměním. Na globálním trhu s uměním došlo v posledních letech k výraznému posunu a umění se stalo ...
Nové trendy v kulturním marketingu: příklad Národního divadla
Current Trends in Arts Marketing: Example of National Theatre
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klimeš, David
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 23. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis reviews current theory and practice of audience development. It examines the effectiveness of audience development and ways of embedding it into marketing theory. The analytical part of this thesis presents how ...
Bakalářská práce shrnuje současnou teorii i praxi v oblasti práce s publikem (anglicky audience development). Zaměřuje se na zakotvení rozvoje publika do marketingové teorie, v rámci výzkumu pak na analýzu efektivity tohoto ...
Bakalářská práce shrnuje současnou teorii i praxi v oblasti práce s publikem (anglicky audience development). Zaměřuje se na zakotvení rozvoje publika do marketingové teorie, v rámci výzkumu pak na analýzu efektivity tohoto ...
Kvantitativní výzkum příslušníků generace Z a jejich postojů k módě
Quantitative analysis of generation Z and its opinion of fashion
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 23. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen