Search
Now showing items 1-10 of 17
Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014
bachelor thesis
Advisor: Shavit, Anna
Date Issued:
Date of defense: 16. 06. 2015
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Bakalářská práce Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014 se zabývá popisem společnosti PANDORA, její marketingovou strategií a formami komunikace, které aplikuje na českém trhu. Dále také popisuje vstup značky na ...
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the ...
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the ...
Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh
Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market
bachelor thesis
Advisor: Halada, Jan
Date Issued:
Date of defense: 23. 01. 2015
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Bakalářská práce "Marketingová komunikace firmy Bayer se zřetelem na uvedení produktu Foresto na český trh" se bude věnovat rozboru marketingové komunikace jedné z největších farmaceutických firem na českém trhu, která se ...
The bachelor thesis called " Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market " is focused on the analysis of marketing communication of one of the largest pharmaceutical ...
The bachelor thesis called " Marketing communication of the company Bayer, focused on placing the Foresto product on the Czech market " is focused on the analysis of marketing communication of one of the largest pharmaceutical ...
Komunikační aktivity v segmentu ochucených piv: Staropramen Cool v letech 2011-2014
Communication activities in flavoured beer segment: Staropramen Cool in 2011-2014
bachelor thesis
Advisor: Klimeš, David
Date Issued:
Date of defense: 16. 06. 2015
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Bakalářská práce se zabývá komunikačními aktivitami značky Staropramen Cool v časovém rozmezí 2011-2014. Jejím hlavním cílem je metodou komparativní analýzy porovnat komunikační aktivity značky v jednotlivých letech a ...
The bachelor thesis deals with communication activities of Staropramen Cool brand in the timeframe 2011-2014. Its main objective is to compare communication activities in individual years by the method of comparative ...
The bachelor thesis deals with communication activities of Staropramen Cool brand in the timeframe 2011-2014. Its main objective is to compare communication activities in individual years by the method of comparative ...
Jazykový humor jako nástroj marketingové komunikace společnosti T-Mobile v České republice v letech 2012-2014
Language humour as an instrument of marketing communication of T-Mobile company in the Czech Republic in years 2012-2014
bachelor thesis
Advisor: Klabíková Rábová, Tereza
Date Issued:
Date of defense: 16. 06. 2015
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje tématu využití situačního a především jazykového humoru v marketingové komunikaci, konkrétně u společnosti T-Mobile v letech 2012-2013. Reklamní kampaň společnosti T-Mobile dosáhla velkého ...
This Bachelor Thesis studies the topic of using situational and particularly the language humour in marketing communication, specifically of T-Mobile company in the years of 2012- 2013. The T-Mobile advertising campaign ...
This Bachelor Thesis studies the topic of using situational and particularly the language humour in marketing communication, specifically of T-Mobile company in the years of 2012- 2013. The T-Mobile advertising campaign ...
In-store marketingová komunikace Sberbank CZ
The in-store communication of Sberbank CZ
bachelor thesis
Advisor: Jesenský, Daniel
Date Issued:
Date of defense: 16. 06. 2015
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje, tj. in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na vícesmyslový marketing a jeho užití firmou Sberbank CZ, a. s. V první části se práce věnuje vymezení ...
Thesis focuses on the in-store marketing communication of Sberbank CZ, a. s., specifically on multisensory marketing and its usage by the bank. The first theoretical part defines the specific field of services marketing ...
Thesis focuses on the in-store marketing communication of Sberbank CZ, a. s., specifically on multisensory marketing and its usage by the bank. The first theoretical part defines the specific field of services marketing ...
Marketingové aktivity a PR seriálu závodů Spartan Race
Marketing and PR Activities of Spartan Race Serial
bachelor thesis
Advisor: Strielkowski, Wadim
Date Issued:
Date of defense: 16. 06. 2015
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Práce "Marketingové aktivity a PR seriálu závodů Spartan Race" se zaměřuje na rostoucí oblibu tohoto typu závodění po celém světě. Překážkové závody prožívají v posledním desetiletí obrovský rozmach nejen v USA, ale i v ...
The "Marketing and PR Activities of Spartan Race Serial" focuses on the growing popularity of this type of racing around the world. Hurdle races experienced a huge boom in the last decade not only in the US but also in ...
The "Marketing and PR Activities of Spartan Race Serial" focuses on the growing popularity of this type of racing around the world. Hurdle races experienced a huge boom in the last decade not only in the US but also in ...
Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012-2014
Communication strategy of Peugeot Czech Republic in 2012-2014
bachelor thesis
Advisor: Klimeš, David
Date Issued:
Date of defense: 16. 06. 2015
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: (abstrakt) První část bakalářské práce "Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014" se věnuje představení teoretického základu, který je pro další části práce nezbytný. Představeny jsou pojmy jako ...
The first part of this bachelor thesis "The communication strategy of Peugeot Czech Republic in the years 2012 - 2014" focuses on the introduction of the theoretical base, which is essential part of the other parts of this ...
The first part of this bachelor thesis "The communication strategy of Peugeot Czech Republic in the years 2012 - 2014" focuses on the introduction of the theoretical base, which is essential part of the other parts of this ...
Komunikační aktivity ZOO Praha v období let 2010-12 a jejich historické souvislosti
Communication Activities of ZOO Prague in the Period 2010-12 and Their Historical Context
bachelor thesis
Advisor: Orban, Karol
Date Issued:
Date of defense: 16. 06. 2015
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámení se základní problematikou art marketingu a komunikace neziskové organizace na příkladu ZOO Praha. Její metodou je pozorování a následná deskripce hlavních komunikačních a ...
This thesis aims to introduce and analyse the basic methods of arts marketing and marketing communications used by nonprofit organizations using the example of Prague Zoo. Selected method of this thesis is the observation ...
This thesis aims to introduce and analyse the basic methods of arts marketing and marketing communications used by nonprofit organizations using the example of Prague Zoo. Selected method of this thesis is the observation ...
Komparace komunikace papeže Františka a papeže Benedikta XVI.
Comparasion of communication of pope Francis and pope Benedict XVI.
bachelor thesis
Advisor: Halada, Jan
Date Issued:
Date of defense: 15. 06. 2015
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Bakalářská práce "Komparace komunikace papeže Františka a papeže Benedikta XVI." si klade za cíl porovnat marketingovou a mediální komunikaci dvou posledních úřadujících papežů - papeže Františka (2013-současnost) a papeže ...
Bachelor thesis "The Comparison of Communication of Pope Francis and Pope Benedict XVI." aims to compare marketing and media communication of last two reigning popes - Pope Francis (2013-present) and Pope Benedict XVI. ...
Bachelor thesis "The Comparison of Communication of Pope Francis and Pope Benedict XVI." aims to compare marketing and media communication of last two reigning popes - Pope Francis (2013-present) and Pope Benedict XVI. ...
In-Store marketingové aktivity Bageterie Boulevard v letech 2014 a 2015 s důrazem na jazykovou složku komunikace
In-Store Marketing of Bageterie Boulevard in the Second Half of the Year 2012 Accenting the Linguistic Component of Communication
bachelor thesis
Advisor: Klabíková Rábová, Tereza
Date Issued:
Date of defense: 16. 06. 2015
Faculty / Institute: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá in-store marketingovými aktivitami českého řetězce rychlého občerstvení Bageterie Boulevard. V jejich rámci klade důraz na jazykové hledisko. Prostor je věnován deskriptivní analýze in-store ...
This bachelor thesis describes in-store marketing activities of the czech fast food restaurant chain Bageterie Boulevard. It highlights linguistic aspects of these activities. The thesis deals with a description of used ...
This bachelor thesis describes in-store marketing activities of the czech fast food restaurant chain Bageterie Boulevard. It highlights linguistic aspects of these activities. The thesis deals with a description of used ...