Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Konkurenceschopné, inovativní a sociální Finsko - model pro Lisabonskou strategii?
Competitive, innovative and social secure Finland - a model for the Lisbon strategy?
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Urban, Luděk
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 26. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce "Konkurenceschopné, inovativní a sociální Finsko - model pro Lisabonskou strategii? pojednává o konkurenceschopnosti Finska, o jejích základech a politice finského státu, která dosažení a udržení ...
Diploma thesis " Competitive, innovative and social secure Finland - a model f r the Lisbon strategy?" deals with the competitiveness of Finland, its roots and policies of the Finnish state that support the competitiveness. ...
Diploma thesis " Competitive, innovative and social secure Finland - a model f r the Lisbon strategy?" deals with the competitiveness of Finland, its roots and policies of the Finnish state that support the competitiveness. ...
Paradiplomacie regionů: příklady Burgundska a Středočeského kraje
Paradiplomacy of Regions: Cases of Burgundy and Central Bohemia Region
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Perottino, Michel
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 27. 06. 2007
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diploma thesis "Paradiplomacy of regions, cases of Burgundy and Central Bohemia Region" deals with "foreign policy of non-central actors" and the possibilities for regions how to enforce their interest on international ...
Diplomová práce "Paradiplomacie regionů: příklady Burgundska a středočeského kraje" pojednává o zahraničních aktivitách subnárodních aktérů. Klíčové výzkumné otázky práce zní: Co vede regiony к zahraničním aktivitám a jak ...
Diplomová práce "Paradiplomacie regionů: příklady Burgundska a středočeského kraje" pojednává o zahraničních aktivitách subnárodních aktérů. Klíčové výzkumné otázky práce zní: Co vede regiony к zahraničním aktivitám a jak ...