Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 10
Rozdíly mezi českou a americkou kulturou ve vnímání a zobrazování etických témat v reklamě
The differences between Czech and American culture in perception of ethical issues and its representation in advertising
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 24. 06. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Výzkum postojů generace Z k fast fashion řetězcům
Research: Generation Zs attitudes towards fast fashion industry
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 14. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis focuses on the analysis of the complex relationship between representatives of Generation Z and fast fashion chains. Its goal is to define the basic aspects of the purchasing relationship with the ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komplexního vztahu mezi zástupci generace Z a řetězci rychlé módy. Jejím cílem definovat základní aspekty nákupního vztahu ke značkám těchto řetězců a vyhodnotit hlavní postoje ...
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu komplexního vztahu mezi zástupci generace Z a řetězci rychlé módy. Jejím cílem definovat základní aspekty nákupního vztahu ke značkám těchto řetězců a vyhodnotit hlavní postoje ...
Změna firemní identity značky DS Automobiles
Change in the corporate identity of the brand DS Automobiles
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The aim of this bachelor thesis on the topic "Change in the corporate identity of the brand DS Automobiles" is to describe and analyze the change of corporate identity and evaluate the effects of this change on the operation ...
Cílem této bakalářské práce na téma "Změna firemní identity značky DS Automobiles" je popsat a analyzovat změnu firemní identity a vyhodnotit dopady této změny na působení společnosti DS Automobiles na českém trhu. V ...
Cílem této bakalářské práce na téma "Změna firemní identity značky DS Automobiles" je popsat a analyzovat změnu firemní identity a vyhodnotit dopady této změny na působení společnosti DS Automobiles na českém trhu. V ...
Femvertising v Česku z pohledu žen generace Z a generace X
Femvertising in Czechia through the eyes of gen Z and gen X women
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: In the last few years, femvertising has become a topic within the public sphere and in the media, which makes sense in the broader spectrum of feminism and inclusivity being more accepted by society in general. The question ...
V posledních několika letech se femvertising začal ve veřejném prostoru objevovat čím dál více, což odpovídá celkovému trendu společnosti a rozšiřujícímu se zájmu o téma feminismu a inkluzivity. Otázkou ale stále zůstává, ...
V posledních několika letech se femvertising začal ve veřejném prostoru objevovat čím dál více, což odpovídá celkovému trendu společnosti a rozšiřujícímu se zájmu o téma feminismu a inkluzivity. Otázkou ale stále zůstává, ...
Vnímání patriotismu v reklamě na potraviny u Čechů a Francouzů
Perception of patriotism in food advertising among Czechs and French people
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rosenfeldová, Jana
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce s názvem Vnímání patriotismu v reklamě na potraviny u Čechů a Francouzů se zabývá významem patriotismu v marketingové komunikaci. Hlavním cílem práce je prozkoumat, jak důležitá je pro Čechy a Francouze ...
The bachelor's thesis entitled Perception of patriotism in food advertising among Czechs and French people deals with the importance of patriotism in marketing communication. The main goal of this work is to examine how ...
The bachelor's thesis entitled Perception of patriotism in food advertising among Czechs and French people deals with the importance of patriotism in marketing communication. The main goal of this work is to examine how ...
Populismus a přesvědčovací propaganda v českém stranickém systému
Populism and persuasive propaganda in Czech party system
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 09. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This diploma thesis aims to study populist statements that appear in the advertising campaigns of political parties during the pre-election period. The main idea is to examine the discourse of this phenomenon during ...
Tato diplomová práce se věnuje problematice populistických výroků, které se objevují v reklamních kampaních politických stran během předvolebního období. Práce je pojata jako průzkum diskurzu populismu v rámci parlamentních ...
Tato diplomová práce se věnuje problematice populistických výroků, které se objevují v reklamních kampaních politických stran během předvolebního období. Práce je pojata jako průzkum diskurzu populismu v rámci parlamentních ...
Odraz komunikace MŠMT na oficiálních sociálních sítích
The reflection of communication of the Ministry of education youth and sports on social media
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 17. 06. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Odraz komunikace MŠMT na oficiálních sociálních sítích" pojednává o využívání sociálních sítí pro komunikaci vládních institucí s veřejností. První část práce uplatnění na sociálních sítích. Na základě ...
The bachelor's thesis "The reflection of communication of the Ministry of education youth and sports on social media" is focused on the use of social websites in case of the agencies of general government's communication ...
The bachelor's thesis "The reflection of communication of the Ministry of education youth and sports on social media" is focused on the use of social websites in case of the agencies of general government's communication ...
Adaptace českých podniků zahraničního obchodu na situaci po roce 1989
Adaptation of "enterprises of foreign trades" (PZO) to situation after 1989 revolution in Czechoslovakia
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2021
Datum obhajoby: 15. 09. 2021
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor thesis follows the apdaptation process of Enterprises of foreign trades (PZO) on the market changes after the year 1989. The purpose of this work was to describe the structure and operation aktivity of said ...
Tato bakalářská práce se zabývá adaptací podniků zahraničního obchodu na proměny trhu po roce 1989. Cílem bylo popsat strukturu těchto podniků a nadřazených organizací a jejich fungování před rokem 1989 a následně popsat ...
Tato bakalářská práce se zabývá adaptací podniků zahraničního obchodu na proměny trhu po roce 1989. Cílem bylo popsat strukturu těchto podniků a nadřazených organizací a jejich fungování před rokem 1989 a následně popsat ...
Postoje Generace Z k luxusním módním značkám na území České republiky
The Generation Z Attitudes to Luxury Fashion Brands in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 23. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Jak proměnila pandemie Covid-19 komunikaci vysokých škol v České republice?
How has the Covid-19 pandemic changed the communication of universities in The Czech Republic?
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klabíková Rábová, Tereza
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 15. 06. 2022
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis aims to analyse the development of communication of public universities in the Czech Republic over the years. The thesis focuses on the period before the Covid-19 pandemic, during the pandemic and then ...
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat vývoj komunikace veřejných vysokých škol v České republice v průběhu let. Práce se zaměřuje na období před pandemií Covid-19, během pandemie a následně analyzuje i proměny v ...
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat vývoj komunikace veřejných vysokých škol v České republice v průběhu let. Práce se zaměřuje na období před pandemií Covid-19, během pandemie a následně analyzuje i proměny v ...