Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 12
Analýza komunikace Evropského parlamentu se zaměřením na Českou republiku
Analyze online communication of European Parlament focused on Czech republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Srovnání korporátní komunikace českých společností prostřednictvím sociální sítě Twitter
Comparison of corporate communication of Impact Hub via social network Twitter
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Máchová, Eva
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá korporátní komunikací na síti Twitter. V teoretické části se zaměřuje na její základní charakteristiku, vývoj popularity a současnou pozici. Dále se soustředí na Twitter v České republice, profilaci ...
This bachelor's thesis deals with corporate communication on Twitter. The theoretical part focuses on the basic characteristics of the platform, gaining popularity through time and its current position in the public and ...
This bachelor's thesis deals with corporate communication on Twitter. The theoretical part focuses on the basic characteristics of the platform, gaining popularity through time and its current position in the public and ...
Propagace japonské kultury v ČR - analýza komunikace Informačního a kulturního centra Velvyslanectví Japonska v ČR a Česko-japonské společnosti v letech 2009-2010
Propagation of Japanese culture in the Czech Republic - a communication analysis of Informational and Cultural Centre of the Japanese Embassy in the Czech Republic and the Czech-Japanese Association in 2009-2010
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 21. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Marketingově-komunikační aktivity mezi Japonskem a Českou republikou jsou tématem, kterému se ani přes poměrně významné česko-japonské ekonomické vztahy dodnes nedostalo hlubší analýzy. Tato práce se proto věnuje popisu ...
The topic of marketing communication activities between Japan and the Czech Republic has despite of all important economical links of the two countries not yet been deeply analysed. The goal of this work is to examine the ...
The topic of marketing communication activities between Japan and the Czech Republic has despite of all important economical links of the two countries not yet been deeply analysed. The goal of this work is to examine the ...
Komunikace státních institucí s veřejností a ostatními státními útvary prostřednictvím sociálních médií v letech 2011-2013
Governmental communication towards citizens and other states on the social media from 2011 to 2013
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Komunikace státních institucí s veřejností a ostatními státními útvary prostřednictvím sociálních médií v letech 2011-2013" pojednává o fenoménu využívání sociálních médií pro komunikaci vládních institucí ...
The bachelor's thesis "Government communication towards citizens and other states in the social media from 2011 to 2013" is focused on the modern phenomenon of government communication in the social media with citizens and ...
The bachelor's thesis "Government communication towards citizens and other states in the social media from 2011 to 2013" is focused on the modern phenomenon of government communication in the social media with citizens and ...
Analýza fenoménu současného vizuálního smogu v Praze a v Dillí, zejména pak v Novém Dillí
Analysis of the Phenomenon of Visual Pollution in Prague and Delhi, especially in New Delhi
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na fenomén vizuálního smogu a jeho rozšíření v indickém metropolitním teritoriu Dillí, hlavním městě Novém Dillí a v Praze, zejména pak v Pražské památkové rezervaci. Vizuální smog je nejprve ...
The bachelor thesis focuses on the phenomenon of visual pollution and its presence in the Republic of India, in the National Capital Territory of Delhi, in New Delhi, the capital, and in the Czech Republic and its capital, ...
The bachelor thesis focuses on the phenomenon of visual pollution and its presence in the Republic of India, in the National Capital Territory of Delhi, in New Delhi, the capital, and in the Czech Republic and its capital, ...
Negativní politická kampaň na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010
Negative political campaign on example of the Czech parliamentary election 2010
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce "Negativní politická kampaň na příkladu voleb do PSP ČR v roce 2010" se zaměřuje na popsání pojmu negativní politická kampaň v historicko-teoretickém kontextu a následně jej uvádí v českém prostředí na ...
The diploma thesis "Negative political campaign on example of the Czech parliamentary election 2010" describes the concept of negative political campaign in both historical and theoretical context and afterwards it presents ...
The diploma thesis "Negative political campaign on example of the Czech parliamentary election 2010" describes the concept of negative political campaign in both historical and theoretical context and afterwards it presents ...
Srovnání stavu public affairs v České republice a Velké Británii
Comparison of the state of Public Affairs in the Czech Republic and Great Britain
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 15. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Práce navazuje na vůbec první výzkumy zaměřené na stav public affairs (PA) v českém prostředí a na jeho srovnání se sousedními zeměmi a přináší tak komparaci stavu PA v ČR se stavem ve vyspělé západní demokracii na příkladu ...
This bachelor thesis follows the very first research on the state of public affairs in Czech environment and its comparison to neighbouring countries and so brings the comparison of the state of public affairs in the Czech ...
This bachelor thesis follows the very first research on the state of public affairs in Czech environment and its comparison to neighbouring countries and so brings the comparison of the state of public affairs in the Czech ...
Marketingová komunikace značky BMW v České republice mezi lety 2015-2016
Marketing communication of the brand BMW in the Czech Republic between years 2015-2016
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingové komunikace BMW v České republice mezi lety 2015 - 2016. V teoretické části uvádím definice marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V ...
The aim of my bachelor thesis is to analyse marketing communication of BMW in the Czech Republic between 2015 and 2016. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication ...
The aim of my bachelor thesis is to analyse marketing communication of BMW in the Czech Republic between 2015 and 2016. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication ...
Vývoj komunikační strategie značky Reebok od roku 2016 do současnosti
Communication Strategy of Reebok from 2016 to Present
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 12. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je analýza komunikační strategie značky Reebok mezi lety 2016-2018 se zaměřením na Českou republiku. V teoretické části uvádím definice marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního ...
The aim of the bachelor thesis is to analyse communication strategy of Reebok in the Czech Republic between 2016 and 2018. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication ...
The aim of the bachelor thesis is to analyse communication strategy of Reebok in the Czech Republic between 2016 and 2018. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication ...
Výklad pojmu retromarketing na příkladu současné marketingové komunikace v České republice
Interpretation of the Retromarketing Concept Illustrated on the Example of Contemporary Marketing Communication in the Czech Republic
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dolanský, Pavel
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 22. 01. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Thesis Interpretation of the Retromarketing Concept Illustrated on the Example of Contemporary Marketing Communication in the Czech Republic focuses on the interpretation of retromarketing, its current use on an example ...
Práce Výklad pojmu retromarketing na příkladu současné marketingové komunikace v České republice se zaměřuje na výklad pojmu retromarketing, jeho současné využití znázorněné na příkladu kampaní českých společností (Kofola, ...
Práce Výklad pojmu retromarketing na příkladu současné marketingové komunikace v České republice se zaměřuje na výklad pojmu retromarketing, jeho současné využití znázorněné na příkladu kampaní českých společností (Kofola, ...