Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Gender v mediální praxi aneb ženy a muži v reklamě
Gender in media practice. Male and Female in advertisements
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Remr, Jiří
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou zobrazování žen a mužů v reklamě. Konkrétně je pozornost věnována současné televizní reklamě vysílané v České republice. Téma je nejprve popsáno z teoretického hlediska, které tvoří ...
Bachelor thesis discusses the issue of men and women portrayal in advertisement; with the main focus set on contemporary television advertisement in Czech Republic. Topic is firstly described from the theoretical point of ...
Bachelor thesis discusses the issue of men and women portrayal in advertisement; with the main focus set on contemporary television advertisement in Czech Republic. Topic is firstly described from the theoretical point of ...
Sociální významy cvičeníprezentované českými časopisy pro ženy
Social meaning of physical exercise presented by some of the Czech women's magazines
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájek, Martin
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 01. 02. 2012
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The subject of the thesis is meanings of the physical exercising presented in the Czech women magazines, which I explored through qualitative content analysis of the articles focused on exercising. Three relevant frames ...
Předmětem diplomové jsou významy cvičení v českém kontextu na základě kvalitativní obsahové analýzy článků v časopisech pro ženy. Ze zahraniční literatury vyplynuly tři relevantní rámce nebo oblasti zkoumání, které se staly ...
Předmětem diplomové jsou významy cvičení v českém kontextu na základě kvalitativní obsahové analýzy článků v časopisech pro ženy. Ze zahraniční literatury vyplynuly tři relevantní rámce nebo oblasti zkoumání, které se staly ...