Hledat
Zobrazují se záznamy 1-1 z 1
Marketingová komunikace značky BMW v České republice mezi lety 2015-2016
Marketing communication of the brand BMW in the Czech Republic between years 2015-2016
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) Cílem mé bakalářské práce je analýza marketingové komunikace BMW v České republice mezi lety 2015 - 2016. V teoretické části uvádím definice marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V ...
The aim of my bachelor thesis is to analyse marketing communication of BMW in the Czech Republic between 2015 and 2016. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication ...
The aim of my bachelor thesis is to analyse marketing communication of BMW in the Czech Republic between 2015 and 2016. The theoretical part includes definition of marketing communication and single tools of communication ...