Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 52
Branding Prahy
Branding of Prague
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor's thesis describes the branding of Prague and the strength of the city's brand. The theoretical part addresses terms such as brand, branding, city branding, and its distinction from city marketing. The differences ...
Bakalářská práce se zabývá brandingem Prahy a sílou jejího brandu. V teoretické časti je popsán termín brand, branding a city branding včetně jeho vývoje a odlišností od city marketingu. Vysvětleny jsou taktéž rozdíly mezi ...
Bakalářská práce se zabývá brandingem Prahy a sílou jejího brandu. V teoretické časti je popsán termín brand, branding a city branding včetně jeho vývoje a odlišností od city marketingu. Vysvětleny jsou taktéž rozdíly mezi ...
Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Shavit, Anna
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014 se zabývá popisem společnosti PANDORA, její marketingovou strategií a formami komunikace, které aplikuje na českém trhu. Dále také popisuje vstup značky na ...
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the ...
Bachelor thesis The Company Pandora on The Czech market in 2010-2014 deals with the company PANDORA and its marketing strategy and communication forms, which the company applies on the Czech market. It also describes the ...
Product placement jako prostředek marketingové komunikace: rozdílné pojetí mezi komerčním a veřejnoprávním partnerstvím
Product placement as a means of marketing communication: Different approach between commercial and public service concept
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bezouška, Martin
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 06. 2017
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Předložená práce se věnuje product placementu jako možnému prostředku marketingové komunikace. Stručně popisuje historický vývoj a dále se zaměřuje na teoretické ukotvení v rámci marketingového a komunikačního mixu, typologii ...
Bachelor thesis deals with product placement as a possible means of marketing communication. It is focused on the historical development, theoretical classification in marketing and communication mix, typology of product ...
Bachelor thesis deals with product placement as a possible means of marketing communication. It is focused on the historical development, theoretical classification in marketing and communication mix, typology of product ...
Celebrity marketing značek Nike, Adidas a Puma v letech 2014-2017
Celebrity Marketing of Nike, Adidas and Puma in 2014-2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Maxa, Martin
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 14. 06. 2018
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: My bachelor thesis describes the concept of celebrity marketing, which is a tactic featuring well-known personalities to offer an endorsement of a product. I will look into the concept of celebrity marketing and describe ...
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se ...
Bakalářská práce popisuje pojem celebrity marketing, což je využití známých tváří pro propagaci produktu nebo značky. V práci se budu snažit přiblížit pojem celebrity marketing, popíši, jaká jsou kritéria, kterými by se ...
Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, ŠKODA AUTO a Peugeot na českém trhu
Comparison of marketing communication of Hyundai, ŠKODA AUTO and Peugeot on the Czech market
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: In the first part of bachelor's thesis "Comparison of marketing communication of Hyundai, Peugeot and ŠKODA on the Czech market", the general topic including theoretical background of international marketing is brought to ...
První část bakalářské práce "Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, Peugeot a ŠKODA na českém trhu" se věnuje představení tématu, včetně teoretických základů, na kterých mezinárodní marketing staví. V krátkosti ...
První část bakalářské práce "Porovnání marketingové komunikace značek Hyundai, Peugeot a ŠKODA na českém trhu" se věnuje představení tématu, včetně teoretických základů, na kterých mezinárodní marketing staví. V krátkosti ...
Jaromír Jágr v reklamě v letech 2010-2012
Jaromír Jágr in advertisements in years 2010-2012
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis named "Jaromir Jágr in advertisements in years 2010-2012" covers the use of a popular person in advertising that is so-called celebrity marketing. This thesis explains the grounds of this industry ...
Bakalářská práce s názvem "Jaromír Jágr v reklamě v letech 2010-2012" pojednává o využití známé tváře pro reklamní účely, tedy tzv. celebrity marketing. Tato diplomová práce vysvětluje podstatu daného oboru a jeho efektivity ...
Bakalářská práce s názvem "Jaromír Jágr v reklamě v letech 2010-2012" pojednává o využití známé tváře pro reklamní účely, tedy tzv. celebrity marketing. Tato diplomová práce vysvětluje podstatu daného oboru a jeho efektivity ...
Marketingová komunikace značky FAT PIPE od roku 2016 do roku 2017
Marketing communication of FAT PIPE from 2016 to 2017
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halada, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Aim of my thesis is to analyze marketing communication of FAT PIPE from 2017 until now. The theoretical part defines marketing, marketing communication and its tools. Practical part is briefly describing the history of FAT ...
Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii ...
Clem práce je analýza marketingové komunikace značky FAT PIPE od roku 2017 do současnosti. Teoretická část definuje marketing, marketingovou komunikaci a její jednotlivé nástroje. Praktická část se krátce věnuje historii ...
Nation branding jako instrument veřejné diplomacie
Nation branding as an Instrument of Public Diplomacy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This bachelor's thesis focuses on the topic of public diplomacy and nation branding. The aims of this thesis are to present current knowledge of the given topic in its historical, theoretical and empirical context, bringing ...
Tato bakalářská práce se zabývá tématem veřejné diplomacie a nation brandingu. Jejím cílem bylo představit aktuální rešerši na dané téma v historických, teoretických a empirických souvislostech se zaměřením na vzájemný ...
Tato bakalářská práce se zabývá tématem veřejné diplomacie a nation brandingu. Jejím cílem bylo představit aktuální rešerši na dané téma v historických, teoretických a empirických souvislostech se zaměřením na vzájemný ...
Interaktivní marketingová komunikace na příkladu značky Ryor
"My Ryor" campaign in 2010
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kopecký, Ladislav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 20. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o interaktivní komunikaci z pohledu marketingové komunikace. V závěru aplikuje zjištění na českou kosmetickou značku Ryor. Zároveň se dotýká i hlubších souvislostí interaktivní komunikace s ...
This bachelor thesis deals with interactive communication from the sight of marketing communication. As a result it applies the findings on the Czech cosmetics brand Ryor. The thesis consider a deeper consequences of ...
This bachelor thesis deals with interactive communication from the sight of marketing communication. As a result it applies the findings on the Czech cosmetics brand Ryor. The thesis consider a deeper consequences of ...
Nové trendy v získávání zákazníků prostřednictvím platforem online marketingu na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
New trends in acquiring customers through online marketing platforms on the example of ŠKODA AUTO a.s.
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 14. 06. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: (abstrakt) ŠKODA AUTO a.s. se v dnešní době, kvůli změnám, které s sebou přinesla technologie chytrých telefonů a internetu, snaží oslovovat zákazníky čím dál tím víc digitální komunikací. Práce se zaměří na používání ...
ŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online ...
ŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online ...