Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 289
Hudební stanice v českém televizním vysílání a jejich moderátoři
Music stations in czech TV broadcasting and their presenters
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kruml, Milan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 18. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis compares two significant music televisions in Czech television broadcasting, MTV and TV Óčko. Also it describes the development and history of the first American music television MTV and also it provides a view ...
Tato bakalářská práce srovnává dvě významné hudební televize v českém televizním vysílání, MTV a TV Óčko. Je zde také popsán vývoj první americké hudební stanice MTV a zároveň jsou zde poskytnuty některé paralely mezi prvky ...
Tato bakalářská práce srovnává dvě významné hudební televize v českém televizním vysílání, MTV a TV Óčko. Je zde také popsán vývoj první americké hudební stanice MTV a zároveň jsou zde poskytnuty některé paralely mezi prvky ...
Využití jazykových stereotypů ženské a mužské komunikace v současných médiích: rozbor genderových jazykových prostředků na příkladu časopisů Cosmopolitan a Esquire
Usage of langue stereotypes of female and male communication in contemporarymedia: analysisof gender language instruments on exemple of magazines Cosmopolitan and Esquire
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirák, Jan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 17. 06. 2013
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: This thesis discusses the usage of stereotypical ideas concerned the communication of men and women and usage of language tools typical for male and female speech in the language of contemporary media. In theoretical part ...
Tato práce se zabývá využitím stereotypních představ o komunikaci mužů a žen a využitím jazykových prostředků typických pro ženskou a mužskou mluvu v jazyce současných médií. V teoretické části práce se snažíme propojit ...
Tato práce se zabývá využitím stereotypních představ o komunikaci mužů a žen a využitím jazykových prostředků typických pro ženskou a mužskou mluvu v jazyce současných médií. V teoretické části práce se snažíme propojit ...
Jan Zelenka a jeho působení ve funkci ředitele Československé televize v letech 1969-1989
Jan Zelenka and his activity in office of the director of Czechoslovak television in years 1969-1989
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 15. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Mediální prezentace Libereckého kraje
Media Presentation of Liberec region
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Miessler, Jan
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 22. 09. 2020
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: - English version The diploma thesis, in the form of a case study, deals with the issue of media presentation of the Liberec region as a state institution. The study focuses on the period from 1 January 2020 to 30 June ...
- česká verze Diplomová práce se formou případové studie věnuje problematice mediální prezentace Libereckého kraje coby státní instituce. Studie je zaměřena na období od 1. ledna roku 2020 do 30 června roku 2020. Hodnocení ...
- česká verze Diplomová práce se formou případové studie věnuje problematice mediální prezentace Libereckého kraje coby státní instituce. Studie je zaměřena na období od 1. ledna roku 2020 do 30 června roku 2020. Hodnocení ...
Mediální obraz MS v klasickém lyžování v Liberci v denících MF Dnes a Právo
The picture of FIS Nordic World Ski Championship in Liberec presented in MF Dnes and Právo
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köpplová, Barbara
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 31. 01. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je prezentovat metodu kvalitativní analýzy v praxi na mediálním obrazu sportovního podniku celosvětového charakteru v ČR ve dvou českých celostátních denících. Práce s názvem Mediální obraz ...
This diploma thesis called The Picture of Presentation of Crosscountry Skiing in Mlada Fronta Dnes and Pravo is about how the picture of Crosscountry Skiing world championships changed in the period, which was the subject ...
This diploma thesis called The Picture of Presentation of Crosscountry Skiing in Mlada Fronta Dnes and Pravo is about how the picture of Crosscountry Skiing world championships changed in the period, which was the subject ...
Mediální obraz Evropské unie ve zpravodajství České televize
Media image of the EU in the news coverage of ČT
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Trampota, Tomáš
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 13. 09. 2016
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje způsobům a charakteristikám mediálního zobrazení Evropské unie a s ní spojených témat ve zpravodajství České televize na příkladu analyzovaného vysílání o volbách do Evropského parlamentu v roce ...
This diploma thesis is trying to reveal the ways and characteristics of the media portrayal of the European Union and its related issues - based on the analyzed example of the news coverage of Czech Television during the ...
This diploma thesis is trying to reveal the ways and characteristics of the media portrayal of the European Union and its related issues - based on the analyzed example of the news coverage of Czech Television during the ...
Proměny téže reklamní kampaně v závislosti na médiu (znaky, znakové systémy a sémiotika)
The Changes Of An Advertising Campaign In Dependency Of The Medium In Action (Signs, Sign Systeme and Semiotics)
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šoltys, Otakar
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 16. 06. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tématem práce je proměnlivost druhé vlny reklamní kampaně projektu CHODICILIDE.CZ v závislosti na médiu, které ji prezentuje. Jedná se o sociální kampaň nadace Sirius, která netradičním způsobem již několik let upozorňuje ...
The topic of this thesis is the variability of the second wave of the advertising campaign "CHODICILIDE.CZ" in dependency of the media in action. This campaign is a social advertising project by the Sirius Foundation. This ...
The topic of this thesis is the variability of the second wave of the advertising campaign "CHODICILIDE.CZ" in dependency of the media in action. This campaign is a social advertising project by the Sirius Foundation. This ...
Bulvarizace seriozního tisku na příkladu Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary
The tabloidisation of broadsheets using the example of International Film Festival Karlovy Vary
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Bednařík, Petr
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 21. 01. 2014
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: The bachelor thesis describes the media image of the International Film Festival Karlovy Vary from 1990 to 2012, and tabloidisation of printed newspapers on the example of the festival also in these years. At first there ...
Bakalářská práce popisuje mediální obraz Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary od roku 1990 do roku 2012 a bulvarizaci tištěných deníků na příkladu tohoto festivalu rovněž v uvedených letech. Nejprve se věnuje ...
Bakalářská práce popisuje mediální obraz Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary od roku 1990 do roku 2012 a bulvarizaci tištěných deníků na příkladu tohoto festivalu rovněž v uvedených letech. Nejprve se věnuje ...
Srovnání podílu textové části v reklamě v placených denících v roce 1993 a 2008
Comparison of the ratio of text in advertnement in paid dailies in 1993 and in 2008
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Köppl, Daniel
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 16. 06. 2009
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt nenalezen
Politická satira v tištěných médiích ve volebním roce 2006 a 2010
Political satire in printed media in election year 2006 and 2010
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křeček, Jan
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 23. 06. 2011
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá analýzou proměn politické satiry ve volebních letech 2006 a 2010 v tištěných médiích (Právu, Lidových novinách a MF DNES). Zkoumáno bylo celkem 1796 jednotek (satirických kreseb). Autory zkoumaných ...
This Thesis are dealing with analysis of political satire change during election periods in 2006 and 2010 in printed media (Právo, Lidové noviny and MF DNES). 1796 items were evaluated. In these media three artist in both ...
This Thesis are dealing with analysis of political satire change during election periods in 2006 and 2010 in printed media (Právo, Lidové noviny and MF DNES). 1796 items were evaluated. In these media three artist in both ...