Hledat
Zobrazují se záznamy 1-4 z 4
Corporate culture of social enterprises
Firemní kultura sociálních podniků
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koudelková, Petra
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Sociální podniky představují entity kombinující filozofie, procesy a strategie neziskového a komerčního sektoru. Jejich cílem je mít společenský dopad a v ideálním případě aplikuje obchodní model, který zajišťuje finanční ...
Social enterprises are entities that combine the philosophies, operations or strategies of both the non-profit and for-profit sector. They aim to have an impact on society while ideally incorporating a business model that ...
Social enterprises are entities that combine the philosophies, operations or strategies of both the non-profit and for-profit sector. They aim to have an impact on society while ideally incorporating a business model that ...
Designing Health Interventions: The Role of Argument Type and Message Format
Navrhování osvětových kampaní: Úloha druhu argumentu a formátu sdělení
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vranka, Marek
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 19. 09. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: 8 Abstract According to the study carried out by the European School Survey Project on Alcohol and Other Drugs (ESPAD, 2015) in the Czech Republic, Czech children reported higher alcohol consumption in the last 30 days ...
8 Abstrakt Dle Evropské školní studie o alkoholu a jiných drogách (ESPAD, 2015) jsou české děti a dospívající v konzumaci alkoholu v posledních třiceti dnech (68.5 %) výrazně nad evropským průměrem (48 %) a mají také výrazně ...
8 Abstrakt Dle Evropské školní studie o alkoholu a jiných drogách (ESPAD, 2015) jsou české děti a dospívající v konzumaci alkoholu v posledních třiceti dnech (68.5 %) výrazně nad evropským průměrem (48 %) a mají také výrazně ...
Attitudes of Generation Y to Fashion Comsumption: The Zara Case
Postoje generace Y ke spotřebě módy na příkladu značky Zara
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hejlová, Denisa
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Cílem této práce je prozkoumat postoje Generace Y ke konzumaci módy na příkladu značky Zary. Generace Y je dnes významným segmentem zákazníků na trhu a jak ukazují předchozí zprávy a studie, přemýšlejí jinak než předchozí ...
The purpose of this thesis is to investigate Generation Y's attitudes towards fashion consumption through the example of Zara. Generation Y is nowadays a significant segment of customers on the market and as the previous ...
The purpose of this thesis is to investigate Generation Y's attitudes towards fashion consumption through the example of Zara. Generation Y is nowadays a significant segment of customers on the market and as the previous ...
Social Media and Gender in Political Campaigns: The Role of Candidate's Spouses in the Czech Republic
Sociální média a gender během politických kampaní: Role partnerů v českém prostředí
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Soukeník, Štěpán
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 14. 06. 2019
Fakulta / součást: Fakulta sociálních věd / Faculty of Social Sciences
Abstrakt: Tato bakalářská práce s názvem "Sociální média a gender během politických kampaní: Role partnerů v českém prostředí" je průzkumnou prací, která analyzuje, jak byly potenciální první dámy zobrazeny svými manžely ...
This bachelor thesis titled 'Social Media and Gender in Political Campaigns: The Role of Candidate's Spouses in the Czech Republic' is an exploratory work which analyses how potential first ladies were portrayed on Facebook ...
This bachelor thesis titled 'Social Media and Gender in Political Campaigns: The Role of Candidate's Spouses in the Czech Republic' is an exploratory work which analyses how potential first ladies were portrayed on Facebook ...